Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 Junior

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Da exact, ma refeream la uscatorul din poza ta. Daca gasesc un 123/126 cu acelasi motor ca al meu si cu aer conditionat, ar trebui sa le pot muta 1-1 pe al meu. Cu toate astea, mi teama sa nu ma inham la mai mult decat pot face eu.

    Daca ma uit in poza ta, vad ca ai curea lata pe servo si compresor. La mine e mai ingusta si mai groasa. Mersi pentru sfat, nu m-as fi gandit ca exista mai multe tipuri de fulii.

    Alta sansa nu cred ca am, sa fac un sistem intreg, decat daca il mut de pe o masina direct la mine. Daca primesc un manunchi de fire/cabluri si piese, nu stiu daca le mai dau eu de cap.

    Ps: Juniorul ar trebui sa iti dea multe beri, ii faci o super limuzina din masina asta.

    Comment


    • #62
      Eu îți recomand să cauți un bord cu AC, altfel n-ai nicio șansă! Restul (compresor, furtunuri, cabluri) se pot adapta/construi, dar dacă nu ai partea interioară a instalației (radiatorul și ventilatorul ce vin sub bord), acolo nu ai ce adapta, nu se va potrivi neam...
      Și pe G-urile vechi au existat AC-uri, ce-i drept rare ca cioara albă (pe benzinare mai des, pe diesel mai rar).
      Concluzia finală: dacă nu ai bordul, nu începi. Dacă ai bordul, începi să aduni celelalte piese... și vei rosti din ce în ce mai des ”Tatăl nostru”, iar după un timp vei ști pe de rost și ”Crezul”
      Concluzia 2: dacă reușești să pui mâna pe un sistem întreg, ești binecuvântat din start
      Originally posted by grizzlee View Post
      Ps: Juniorul ar trebui sa iti dea multe beri, ii faci o super limuzina din masina asta.
      Cu promisiunile, am trecut deja de prima ladă (20 x 0,5), dar la concret tot eu mă descurc
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #63
        Originally posted by Levi View Post
        ..., dar la concret tot eu mã descurc
        Descurcaretule...
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #64
          Bravo Roackere pentru angajament. Si ma bucur sincer si pentru juniorul tau!
          Doua stele si alerg dupa ele...Steluta & Stelut
          https://w124-coupe.com

          Comment


          • #65
            Mersi de încurajare
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #66
              Mersi de sfaturi. G cu aer conditionat la dezmembrat e cam ca fata mare la 50 de ani. Nu renunt totusi la idee

              Ai rezolvat problema cu geamul electric?

              Comment


              • #67
                Cu mare plăcere!

                Geamul încă nu a fost reactivat, face parte din categoria ”las pe meseriaș să-și facă meseria”
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #68
                  Mare lucru nu am avansat...
                  Am încercat să reactivez afișorul temperaturii exterioare, dar în ciuda faptului că am citit mai multă literatură aferentă decât la o materie serioasă de anul III la electrotehnică, nu reușesc să-i dau de cap... dar mai studiez...
                  Azi mi-au băgat iarăși aer în instalația de AC, să vedem verdictul peste câteva zile... că între timp m-am programat și la electrician, cel mai curând undeva a 2-a jumătate a săptămânii viitoare...
                  Tot azi am reușit o conversie despre care nu credeam că e atât de ușoară: la scaunul de W126 din dreapta se potrivesc perfect șinele scaunului de W124, șurub la șurub, și astfel nu necesită niciun fel de intervenție asupra piulițelor din podeaua mașinii! Invers nu merge fără intervenții, dar se poate, cu ajutorul a 4 găuri date în rama șezutului, deoarece aceasta din urmă are doar primele 2 piulițe compatibile cu șinele scaunului de W126, pentru celelalte 4 (câte 2 la fiecare șină) trebuie pregătite găuri noi.
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #69
                    Junioru este back in business de vreo 3 săptămâni
                    Sper să-mi găsesc timp suficient pentru a posta aici toate operațiile făcute la fier (succes”uri” și eșecuri deopotrivă)... Important e că 80% din ce mi-am propus, am reușit să și duc la bun sfârșit și mașina își toacă opincile mai departe pe drumurile republicii
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF