Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My W203 Sport Edition

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Merita investitia. Ceva senzatii aparte dupa schimbarea tampoanelor?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #62
      Da, schimbari sunt, mari! Mororul se simte mult mai ager, integrandu-se imediat intre dorinta conducatorului auto si asfalt. Reationeaza imediat la accelerari, fara oscilatii care erau simtite mai mult sau mai putin, in functie de cunoscatori.
      O alta mare diferenta o face uleiul de calitate la un motor. Un sunet silentios si placut. Sunt total dezamagit de uleiul precedent folosit de la MB. Acum am inteles de ce masina asta, in Germania, a avut ulei Liqui Moly Top Tec 4100 de la 22500km pana la 157000 km, cand am decis sa pun ulei MB.

      Comment


      • #63
        Asa repede s-au dus suportii de la motor?Eu la w203 rosu nu i am schimbat niciodata și bãtea la 400k de km.Zici ca e bun uleiul?Nu am folosit niciodatã modelul asta dar cred ca o sa pun și eu din sa vad cum e,oricum Mobil 1 made în Sua rãmâne The best pentru mine dar pãcat ca nu se mai fabrica!
        Last edited by steradulescu; 05-25-2018, 05:01 AM.

        Comment


        • #64
          Da, aveau uzura, nu foarte mare, dar aveau. Bataia abia se simtea in volan, dar am zis ca schimb totul acum sa stau linistit.

          Comment


          • #65
            Si eu o sa trec la LM, un amic a pus pe 1.8K si a zis ca e o mare diferenta.

            Comment


            • #66
              [emoji106]

              Comment


              • #67
                Salutare,
                Dupa 1 an si 3 luni ma declar multumit de masina. Am ajuns la 174500km si ma apropii de al treilea schimb de ulei. Dupa aproximativ 28000 km parcursi am schimbat placutele de frana in decurs de un an. Am optat pentru placute ATE. Placutele nu scartie im schimb lasa mult praf pe jante. O alta surpriza pe care am avut-o au fost anvelopele pe spate. Dupa aproximativ 26000km am fost nevoit sã le schimb din cauza uzurii. Uzura a fost pe toata suprafata anvelopei. Modelul anvelopelor Hankook Ventus Prime 2, care aveau DOT 2017 si au tinut un an. Mentionez ca anvelopele fata sunt ca noi, nu prezinta urme de uzura. Mecanicul si cei de la Autosoft Baneasa recomandandu-mi sa schimb stilul de condus.
                Am optat pentru anvelope spate FALKEN AZENIS FK510 XL dimensiuni 245/40R17 DOT2016 clasa de aderenta pe suprafete umede A i clasa de consum C, respectiv, 69dB. Au o protectie pentru jante mult mai mare fata de cele vechi.
                Alegerea a fost facuta dupa mai multe review-uri. Pretul pentru ambele anvelope a fost de 553 lei din cauza DOT-ului vechi. Am gandit mult aceasta alegere din prisma vechimii lor. Decizia finala a fost influentata de un studiu facut de Michelin asupra factorilor ce favorizeaza imbatranirea cauciucului. Ei menioneaza ca o depozitare corecta a anvelopei, ferita de soare si umiditate si foarte important - cauciucul incepe a imbatrani odata cu montarea pe janta si umflarea lor.
                Mai pe scurt avand in vedere ca probabil la anu’ trebuie sa le inlocuiesc cred ca pret vs. calitate este foarte buna alegerea Cauciucul Anvelopelor este foarte moale si au o aderenta incredibila.

                Urmeaza:
                - identificarea si rezolvarea unui sunet ca de rulment care se aude mai pronuntat pe la 40km/h in special cand decelerez;
                - sa gasesc o vopsitorie buna pentru revopsirea barelor AMG vopsite anul trecut la AutoK9 - recomandarea mea este sa fugiti cand auziti de ei ;
                - un interior din piele AMG.

                Anexez poze cu nemtoaicele din plimbarea de vara asta de pe Transfagarasan si poze cu noile anvelope!

                Comment


                • #68
                  E normal sa iti mance mai repede spatele, e masina cu tractiune spate.
                  DAr m-as astepta sa ai o uzura vizibila pe fata, mai ales dupa atatia km, nu cred ca era ca nou.

                  La rulajul tau ce mai conteaza DOT-ul, oricum in 2 ani le rozi, nu apuca sa ajunga la varsta inaintata.

                  Comment


                  • #69
                    O guma nu prea are voie sa se duca in 25k km, mai ales Hankook, ca doar nu e vreo trompeta chinezeasca.
                    Am pe spate conti, care au deja la mine vreo 20k km si au fost sh cand le-am luat cu tot cu jante.
                    245/45/17 e destul de lat si oricat de sportiv mergi, nu poti sa le dai "scartz" la orice plecare.

                    E bine sa ne ferim de modelul asta
                    Last edited by grizzlee; 09-13-2018, 11:13 AM.

                    Comment


                    • #70
                      *Grizzlee
                      Ai dreptate, nu am facut “scarturi” deloc, in special ca am ESP-ul. Porniri mai accelerate in curbe, sau curbe stranse luate cu viteza mare.
                      Spre mirarea mea a fost, ca din iunie, când au fost montate prima data noi si sfarsit de octombrie, la montarea celor de iarna, nu au fost atat de uzate. Primul martor de uzura nu mai era, in schimb al doilea era destul de evident. Din primavara, martie cand am revenit la ele, pana in august s-au consumat imediat, aproximativ 15000km parcursi. Mi-am pus problema de geometrie spate...am refacut geometria, care o aveam facuta cu jumatate de an in urma, si datele erau aproximativ la fel - in parametri. Cei de la Autosoft Baneasa am ras cand le-am zis de aproximativ 26000km cu Hankook, spunand ca maxim duc 30000km la un condus mai agresiv.
                      Vedem ce fac Falken anul asta

                      Comment


                      • #71
                        O anvelopa proasta nu inseamna ca se toceste mai repede , din contra faptul ca este moale si aderenta e un plus . Daca vrei sa nu le schimbi la 30.000 mii km , odata la 10 mii maxim le muti fata spate sa nu ajungi cu 2 noi si 2 uzate .

                        Legat de vopsitorie ar trebui sa le bati la usa , un service care se respecta ofera minim 2 ani la exfolierea vopselei .
                        Honda.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by Kay View Post
                          O anvelopa proasta nu inseamna ca se toceste mai repede , din contra faptul ca este moale si aderenta e un plus . Daca vrei sa nu le schimbi la 30.000 mii km , odata la 10 mii maxim le muti fata spate sa nu ajungi cu 2 noi si 2 uzate .

                          Legat de vopsitorie ar trebui sa le bati la usa , un service care se respecta ofera minim 2 ani la exfolierea vopselei .
                          Nu are ce sa schimbe fata-spate, are dimensiuni diferite fata-spate.

                          Comment


                          • #73
                            * kay
                            M-am reintors la ei de 3 ori deja, oamenii nu pot si atunci cand vezi ca nu pot mai bine cauti alta varianta pentru a castiga timp.
                            Sper sa gasesc pe cineva pasionat si serios, daca nu - o sa merg in Rep. Moldova, am gasit o persoana de încredere acolo.

                            Comment


                            • #74
                              Salutare,
                              Dupa mult timp in care am oscilat de la ideea de a pune folie pe geamuri sau nu, decizia a fost influentata de concediul de asta vara - si anume reprosurile persoanelor care au stat pe bancheta din spate: “ma arde soarele”.
                              Operatiunea a durat 3 ore si a fost facuta in weekend cu ajutorul baietilor de la AutoZone Bogdan. Recomand cu incredere!
                              Masina a beneficiat de un tratament cu ceara, tratament hidrofob geamuri si tratament jante + anvelope.
                              Sunt foarte multumit de produsele folosite: ceara Meguiars Gold Class, tratament hidrofob geamuri Labocosmetica Aquavelox. Timp de lucru 3 ore, tinand cont ca masina era deja spalata si uscata.
                              Las pozele sa spuna mai mult:

                              Comment


                              • #75
                                Arata superb cu folie si ceara! [emoji16][emoji1303]
                                Folia ce opcaitate are?
                                Bravo pentru cum intreti si cum arata masina!


                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF