Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

c30 amg diesel - lipsa putere dyno

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • c30 amg diesel - lipsa putere dyno

    Salutare!

    Se dau urmatoarele date:

    - Mercedes c30 amg cdi, diesel. 231cp, 540nm.
    - S-a incercat un soft (complete chip iasi), insa masina nu trecea de 250cai pe dyno. (daca se incerca mai mult, scotea fum negru dar putere nu).
    - Am facut upgrade la turbina (hybrid), injectoarele le-am reconditionat la buzau (3 scapau pe retur motorina), si au fost si calibrate.

    Cu toate astea, pe dyno, (chiar si cu alta turbina), mai mult nu vrea. Daca se incearca mai mult, doar fum negru.
    Am verificat egr ul, spre surprinderea mea, era curat (doar putin innegrit, ca un praf).
    Senzorul de presiune rampa luat nou bosch.


    Ce as putea sa mai verific in ideea de a scoate mai mult din masina asta?
    Galerie cu clapete nu are (asa cum are motorul ce sta la baza acestuia, 2.7)

    Singurul lucru ce n-am verificat, e catalizatorul. Posibil sa fie asa infundat incat sa nu treaca aer cat trebuie, iar din motorina nearsa sa rezulte fum?


    Mai dati-mi idei ce sa mai verific ... totusi, cu injectoare reconditionate si testate/calibrate pe banc, turbina marita, sa rezulte doar 20cp in plus, mi se pare f putin de la motorul asta.

    Multumesc!
    Last edited by wavsound; 09-04-2018, 22:34 PM.

  • #2
    Modelul tau nu are dpf daca bine stiu. Catalizatorul se infunda cam greu, dar paote fi vinovat. Singura solutie e sa il scoti afara.

    Comment


    • #3
      Needs more and cooler air...

      Comment


      • #4
        Din ce stiu eu se limiteaza din cauza temperaturilor de admisie la wot.Mergi pe intercooler- ul stock ? Dragos ce ti-a spus ?

        Comment


        • #5
          intercoolerul la c30 amg e pe apa.... cam asa e la masinile puternice.. nu cred ca asta ar fi o problema..

          Dragos zice probleme pe injectie... Insa am testat alta pompa.. injectoare testate pe banc...

          Comment


          • #6
            Dupa umila-mi parere c30 amg cdi e cea mai buna baza de tuning. Adica permisiva pe baze stock. Tunerul ar trebui schimbat daca hardware masina e-n mintile ei. Da o fuga si pe la Bazil.
            Pentru IC mai mare (Dragos adica Heavy are dreptate, trebuie si aerul racit) cred ca trebuie improvizat, bara fata nefiind deloc prietenoasa in acest sens.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              IC water cooled este foarte permisiv in ciuda dimensiunilor lui mici , nu i nevoie de alte improvizatii .
              Honda.

              Comment


              • #8
                Salutare! Problema era la turbina hybrid. S-a rezolvat dupa refacerea ei (din nou).

                Pacat de numele ce il au multi si se lauda ca fac mare cu sarea. Initial am elimiat turbina din schema, stiind ca e facuta/echilibrata/testat etc etc.. Insa dupa ce am eliminat tot, racire, injectie etc, am zis hai sa mai dau jos turbina odata, si sa o trimit la o verificare (la altcineva fata de cine mi-a facut-o initial).. Nu facea presiune nici macar cat cea stock (desi fluturle era mai mare - si firma ok>> melett parca) .

                Acum e ok. 300hp. > cuplu exact nu poate fi masurat pentru ca nu am mod manual la cutie, si retrogradeaza la kick down. Urmeaza sa resoftez si cutia, sa activez modul manual/padele volan etc... Si apoi o voi putea pune pe dyno corect.

                Multumesc recomandarilor de mai de sus.
                Pot doar sa va spun pentru cei din iasi: NU MAI MERGETI LA BAZIL !!! Mai mult decat citire erori si sa-si dea cu parerea dupa ureche/auzite... Se lauda ca are ani de experienta in mercedes, ca e cel mai tare insa in afara de o interpretare minimala a erorilor, nu stie nimic. Dadea vina la mine pe compresie ) > am luat si test de compresie si totul perfect.. Bani aruncati .

                spor. se poate inchide topicul.

                Comment


                • #9
                  Ne bucuram ca.i dadusi de cap. La asa atitudine, chiar se inchide.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF