Buna Ziua,
I-am facut cadou cuiva drag din familie un Mercedes W168 din anul 1999, motorizare 1.4 benzina, 82CP.
Am facut achizitia, constient de vesnica problema inregistrata de acest model, ECU sau debimetru.
Simptomele:
- dimineata pornea la a 10a cheie
- nu tine relantiul la semafor
- miros de benzina puternic
Proprietarul anterior, a luat-o pe fir sistematic:
- schimb bujii si bobine
- schimbat poma carburant
Asumat, eu persnalam continuat munca de remediere:
- curatat clapeta de acceleratie
- verificat toate furtunele (masina deja mergea rotund)
- modat in prima faza ecu+debitmetru cu 2 sigurante de 18 cu 5% toleranda, intre pini 2 si 3, respectiv 4 si 5 (exista deja o ameliorare: pornea dimineata la a 3-a cheie, si intrerupea ochiazional; motorul mergea rotund, cu vlaga in toate treptele.
- am incercat un by-pass de debitmetru, la o persoana cunoscuta in Bacau. Mentionez ca lamelele erau ok, dar exista riscul ca debitmetrul sa fie deteriorat in interior.
Pe tester: doa P0170 - sonda lambda.
Mi-e greu sa cred ca aici e buba, intrucat sonda are tensiune si doar semnaleaza un amestec eronat.
Va rog un sfat de la un coleg care si-a salvat in vre`un fel A-ul de la Remat sau dezmebrari.
Multumesc anticipat,
Bogdan.
I-am facut cadou cuiva drag din familie un Mercedes W168 din anul 1999, motorizare 1.4 benzina, 82CP.
Am facut achizitia, constient de vesnica problema inregistrata de acest model, ECU sau debimetru.
Simptomele:
- dimineata pornea la a 10a cheie
- nu tine relantiul la semafor
- miros de benzina puternic
Proprietarul anterior, a luat-o pe fir sistematic:
- schimb bujii si bobine
- schimbat poma carburant
Asumat, eu persnalam continuat munca de remediere:
- curatat clapeta de acceleratie
- verificat toate furtunele (masina deja mergea rotund)
- modat in prima faza ecu+debitmetru cu 2 sigurante de 18 cu 5% toleranda, intre pini 2 si 3, respectiv 4 si 5 (exista deja o ameliorare: pornea dimineata la a 3-a cheie, si intrerupea ochiazional; motorul mergea rotund, cu vlaga in toate treptele.
- am incercat un by-pass de debitmetru, la o persoana cunoscuta in Bacau. Mentionez ca lamelele erau ok, dar exista riscul ca debitmetrul sa fie deteriorat in interior.
Pe tester: doa P0170 - sonda lambda.
Mi-e greu sa cred ca aici e buba, intrucat sonda are tensiune si doar semnaleaza un amestec eronat.
Va rog un sfat de la un coleg care si-a salvat in vre`un fel A-ul de la Remat sau dezmebrari.
Multumesc anticipat,
Bogdan.
Comment