Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Frânã spate W211,E200,2008

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Frânã spate W211,E200,2008

    Salutare!Acum ceva zile gãsesc baltã de lichid de frânã la roata spate stânga.O împrumutasem cuiva pentru un drum de 1(un) kilometru.Bun,plec uºurel,comand furtun,a doua zi înlocuiesc furtun...frâne spate zero.Indiferent cât am aerisit,inclusiv la un service,cu aparat sub presiune...zero.Schimb pompa frânã cu una nouã...frânã spate zero.În afarã de "nu mai împrumuta maºina" (cred cã individul a cãlcat frâna cu stângul,deci foarte puternic dupã cum ºtiþi,eu având automatã) are cineva vreo idee?Nici o eroare în bord,cu exceptia celei normale referitoare la scãderea nivelului lichidului de frânã,pe perioada scurtã cât am circulat cu el spart...Mulþumesc!

  • #2
    Salut! Aerisirea franelor cu SBC se face cu Star-ul(tester MB) individual pe fiecare roata in parte. Poate tu nu ai facut treaba asta. SBC-ul se dezactivea cand se face operatia aceasta cred. Mergi la cineva care chiar stie ce sa faca nu la toti mecanicii de cartier.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      2008 nu are sbc. Dar posibil sa fie ceva treaba de aerisire.

      S-a rupt furtunul? Mi se pare tare ciudat. Oricum nu e din cauza omului, furtunul tebuie sa reziste indiferent cum apesi pedala.
      Poate ai o teava sparta, defectul nu e tocmai unul rar.
      Iti mai apar erori acum?

      Comment


      • #4
        2008 nu are sbc. Dar posibil sa fie ceva treaba de aerisire.

        S-a rupt furtunul? Mi se pare tare ciudat. Oricum nu e din cauza omului, furtunul tebuie sa reziste indiferent cum apesi pedala.
        Poate ai o teava sparta, defectul nu e tocmai unul rar.
        Iti mai apar erori acum?

        Comment


        • #5
          Furtunul s-a spart...pun mãine un Star,am gasit in zona.Erori in bord nu sunt.

          Comment


          • #6
            Am zis sã revin cu rezolvarea problemei...Cum spuneam,frana spate zero în urma unui furtun spart si nici un martor aprins in bord.Am facut rost de un Star cu care am fost lasat sa ma joc singur.Vreo doua ore...Erori pe sistem franare nu apareau.Tot intrând pe submeniuri mi s-au aprins becurile de ABS si ESP in bord,aparand si o eroare:supraîncãlzire sistem ABR(presupun ABS,dar aºa scria).Cobor o liniuta pe meniu...test presiune pompa centrala:efectuat-ok.Mai cobor un submeniu...testare in trafic.Te invata el ce sa faci:suprafata plana,motor oprit,cutie pe N,mufa tester scoasa.Pornesti,mergi cu aproximativ 10km/h 100 de metri.In timpul acesta becurile de ABS si ESP aprinse.Faci viraj stanga sau dreapta la 90 grade si mergi tot cu 10 km/h pânã se sting becurile.Si gata...frâna spate a revenit.Mãine mai fac o aerisire clasicã de siguranþã ºi am scãpat.

            Comment


            • #7
              Nu e nici o legătură între meniurile cu care te-ai jucat și frâna pe spate, sau pe față..., Testul se numește Road Test ai se referă la senzorul de accelerație laterală.

              Ai omis sa ne spui despre furtunul înlocuit. Probabil înlocuirea furtunului a fost de fapt rezolvarea

              O aerisire cu presiune constantă în vasul cu lichid de frână, costă extrem de puțin în orice reprezentanța, ocazie cu care primești și lichid nou.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Originally posted by cl600 View Post
                Nu e nici o legãturã între meniurile cu care te-ai jucat și frâna pe spate, sau pe fațã..., Testul se numește Road Test ai se referã la senzorul de accelerație lateralã.

                Ai omis sa ne spui despre furtunul înlocuit. Probabil înlocuirea furtunului a fost de fapt rezolvarea

                O aerisire cu presiune constantã în vasul cu lichid de frânã, costã extrem de puțin în orice reprezentanța, ocazie cu care primești și lichid nou.
                Nu am omis furtunul...vezi primul post (am mers fara frana pe spate o saptamana,dupa ce acesta a fost inlocuit).S-a inlocuit furtunul si ...zero frana spate,verificat pe stand cu role.S-a fãcut aerisire clasicã ºi apoi sub presiune...nimic.S-a inlocuit si pompa de frânã,m-am gândit la distrugerea unei garnituri.Cel mai ciudat a fost ca nu am avut erori in bord pe ABS si nici pe tester,desi pe acesta îl simteam ca nu functioneaza nici el,chiar daca numai pe rotile fata.Cred ca am mers mult cu furtunul spart(nu am mai gasit lichid in el la un moment dat) si de acolo mesajul de supraîncãlzire a unitatii ABS.Care mesaj,repet,initial nu aparea,a aparut cand am facut testul static pentru presiune in circuitul principal.A urmat ce-am spus in postul anterior.
                Last edited by maxtaz; 09-05-2018, 21:23 PM.

                Comment


                • #9
                  Poate distributia electronica a fortei de franare fata spate sa fi simtit lipsa presiunii in circuitul din spate? Cumva ca o protectie, sa nu pierzi tot lichidul de frana. Iar umblatul prin Star, odata cu stergerea erorilor, sa fi rezolvat asta? Zic si eu....

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by rmg View Post
                    Poate distributia electronica a fortei de franare fata spate sa fi simtit lipsa presiunii in circuitul din spate? Cumva ca o protectie, sa nu pierzi tot lichidul de frana. Iar umblatul prin Star, odata cu stergerea erorilor, sa fi rezolvat asta? Zic si eu....
                    Poate zici mai multe...pentru cã nu s-a rezolvat,doar am avut impresia.Cand am pus-o azi pe stand am constatat nulitatea franei spateLa aerisire abia picurã ceva lichid.

                    Comment


                    • #11
                      AErisirea corecta ar fi cu presiune aplicata peste Vas si deschis aerisitorul.
                      IN felul asta sigur aerisesti conducta si furtunul. Nicidecum abia picura, curge sanatos.

                      SBC-ul fiind un sistem de valve comandate ma indoiesc ca il poti aerisi doar in acest mod, in caz ca a prins aer. Dar astea deja sunt speculatii.
                      Mai bine incearca cu STAR, are prin meniurile alea si procedura de aerisire.

                      Comment


                      • #12
                        Mașina are ABR, se aerisește fara Star, numai cu aparatul care poate asigura presiune constantă în vasul cu lichid.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cl600 View Post
                          Mașina are ABR, se aerisește fara Star, numai cu aparatul care poate asigura presiune constantã în vasul cu lichid.
                          Asa e,ABR...mai facusem o aerisire sub presiune(fara rezultat) inainte de a schimba pompa...mai incerc una azi-maine.

                          Comment


                          • #14
                            Spune-ne si noua cum ai rezolvat problema. De aceeași problema m-am lovit si eu, am schimbat etrierii pe spate si de atunci am frâna doar pe fata. Am încercat aerisire si cu pompa in rezervorul de lichid, si fără pompa.

                            Comment


                            • #15
                              Spune-ne si noua cum ai rezolvat problema. De aceeași problema m-am lovit si eu, am schimbat etrierii pe spate si de atunci am frâna doar pe fata. Am încercat aerisire si cu pompa in rezervorul de lichid, si fără pompa.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF