Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

OM 651 (2143 cmc CDI) - Distributie + service

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Revizii rare, distanțe scurte și mersul la consum, grăbesc întinderea lanțului și tocirea pinioanelor.

    Eu am observat că cel mai puțin merg 200cdi și cel mai mult 250cdi.

    Pe S sau pe ML ( 250 ) majoritatea incep sa răpăie pe la 300K, pe când cele foarte multe taxiuri ce au fost pe la mine aveau doua distribuții făcute până la 450K.

    Probabil, când se gâdilă pedala pt consumul cel mai mic ( că de, are cuplu și trage de la 1100 de ture) pe lângă NOx maxim pt plămânii copiilor, se unge și se răcește mai puțin vestitul 651.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • Buna ziua, sunt nou pe acest forum, dar am urmarit toata discutia din acest topic. Am o nelamurire la un W212 E200 taxi. In momentul de fata am 388.000 km iar masina este la mine de 2 ani, de la 330 k. Nu am avut absolut nici o problema pana de curand cand la prima cheie, se aude un zgomot in interior. Daca tin mai mult contactul (1 minut) tot la prima cheie, dimineata, masina porneste normal, fara acel zgomot. Aveti idee ce ar putea fi?

      Comment


      • Originally posted by ungheanu View Post
        Bun , are cineva cu acest tip de motor pe w212 care a depit 200 - 300 k km fr s schimbe distribuia ?
        Ms

        Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk
        388500 fara schimb distributie,comportament exemplar!

        Comment


        • Originally posted by mihaifrunzarean View Post
          Buna ziua, sunt nou pe acest forum, dar am urmarit toata discutia din acest topic. Am o nelamurire la un W212 E200 taxi. In momentul de fata am 388.000 km iar masina este la mine de 2 ani, de la 330 k. Nu am avut absolut nici o problema pana de curand cand la prima cheie, se aude un zgomot in interior. Daca tin mai mult contactul (1 minut) tot la prima cheie, dimineata, masina porneste normal, fara acel zgomot. Aveti idee ce ar putea fi?


          Salut, ai verificat bujiile incandescente daca sunt arse?


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • Originally posted by Crazyady View Post
            Salut, ai verificat bujiile incandescente daca sunt arse?


            Sent from my iPhone using Tapatalk


            Salut, nu, ar putea avea legatura cu faptul ca daca tin mai mult contactul porneste fara acel zgomot si vibratie?


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • Colegul face referire la timpul de incalzire a cilindrilor...deci da ar putea avea legatura. Cu alte cuvinte daca ai sa zicem 2 bune si 2 nu iar motorul porneste in 2 cilindri se poate sa genereze anumite sunete sau vibratii care sa se auda in interior.
              Cand ti contactul mai mult sau il pui si il iei de mai multe ori posibil ca motorul sa se incalzeasca mai bine (cu bujiile ramase) si atunci sa nu mai aiba comportamentul descris mai sus.
              Nu zicem sigur ca e asa dar e o pista, desi la cata electronica e pe ea si avand in vedere temperatura de afara je ne sais pas.
              Fa-i o diagnoza.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • Multumesc tuturor pt raspunsuri, rezolvarea s-a dovedit a fi mai usoara decat mi-am inchipuit, de vina fiind capacul motorului care era rupt si care la prima cheie, motorul avand 2-3 secunde o vibratie mai mare, lovea in capota sau ceva si de acolo sunetul. Am dat capacul jos si la prima cheie, dimineata, nici un zgomot ciudat.


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • A avut cineva această problemă la e klass w212 să bage aer cald la parbriz și la picioare mai rece ?

                  Comment


                  • SA fie distributia sarita?

                    Comment


                    • Schimbat astazi intinzatorul...sa zic ca sa schimbat putin zornaiala la pornire...
                      O sa schimb si lantul zilele astea...si decid daca schimb si patinele sau nu
                      Daca stie cineva,cum pot afla daca patinele sunt in regula,am posibilitatea sa le vad cand dau pinioanele jos de la axele cu came,sa stiu sa nu dau motorul jos degeaba...
                      Multumesc

                      Comment


                      • Salut, am cumparat de curand un Mercedes E 220 CDI,motor OM 651, am observat ca din cand in cand la relanti motorul are mici fluctuatii de turatie. Aceasta fluctuatie apare fie ca masina este in D sau N si dispare daca schimb vitezele peste 3500 turatii. Am pus tester pe masina si nu a gasit nimic (fara erori). Mecanicul a spus ca este posibil sa am o problema cu pompa de inalte, dar ca nu e graba sa o schimb momentan. Ma puteti ajuta cu mai multe informatii sau imi puteti recomanda un service pentru a face mai multe verificari?
                        P.S. fluctuatile nu cresc, ele scad, spre ex motorul sta unde la 800 si dintr o data scade turatia la 750.
                        Va multumesc anticipat!

                        Comment


                        • Aici doar despre distribuție 651.
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • Am inteles, multumesc!

                            Comment


                            • Am desfacut motorul astazi si surpriza,distributia perfecta,nici un pic de joc,lantul nu misca deloc,este intins foarte bine.
                              Am vazut ca a fost schimbata toata,inclusiv patinele,cred ca in 2016 sau dupa ,am vazut ca patinele au data de fabricatie 2016 pe ele....eu am cumparat distributia completa,pinioane,lant,intinzator,patine,bolturi patine,suruburi pinioane,tot ce tine de garnituri....
                              Acum nu stiu ce sa fac,daca este in stare foarte buna,oare merita sa o schimb?

                              Comment


                              • Schimbat totul,asa stiu eu ca este facuta de mana mea si totul Original...nu cum sa facut in reprezentanta schimbul din 2016....
                                Daca cineva vrea sa fie sigur ca se schimba absolut totul la masina,sa se filmeze totul,ori stati langa masina,altfel nu aveti incredere in nimeni,numai hoti in toata lumea.....
                                De ce spun asta:
                                Din 2 patine, doar cea de la intinzator a fost schimbata,era din 2016,cea fixa era 2009,concluzia:neschimbata....am cerut la Mercedes sa imi spuna cand a fost facuta lucrarea si in devizul de lucrare,este trecut schimbat ambele patine....in 2016 sa facut.
                                Ca sa schimbi si patina fixa,trebuie obligatoriu desfacut EGR,altfel nu se poate scoate....deci....aveti grija pe unde va faceti lucrarea,cereti dovezi clare ca sa schimbat tot ce se spune.
                                Sa desfaci EGR,trebuie obligatoriu sa il si cureti...inclusiv si galeria de admisie....si cum este o treaba mizerabila....
                                Ce a facut reprezentanta:a dat repede capacul din spate jos,lucrare de maxim 4 ore si au bagat in deviz,19 ore de plata...hoti,nimeni nu poate controla daca sa schimbat sau nu
                                Bine ca am hotarat sa o schimb intr-un final...cine stie cum ma trezeam cu patina rupta,cea neschimbata...
                                De schimbat,nu sa schimbat nimic la mersul motorului,la fel ca inainte,primele 3-4 secunde,la fel se aude,asta cu siguranta asa fac de noi....nu va speriati daca auziti asa ceva,cand zornaie din cauza la lant,patine rupte...este cu totul inconfundabil,alt zgomot....
                                Si altceva foarte important,din ce am discutat cu un mecanic la reprezentanta,mi-a spus ca ei niciodata nu au schimbat/intalnit patine rupte si ca nici fabricantul nu spune ca trebuie schimbate....acum nu stiu ce sa cred,poate are dreptate....o patina sa ajunga sa se rupa,trebuie sa mergi cu zgomot de lant destul de mult,cred eu,sunt foarte solide
                                Ei schimba doar lant,pinioane si intinzator,lucrare cu motorul pe masina.
                                Probabil in Ro,doar cu vorba ca sa dat motorul jos si sa schimbat totul....
                                Aveti grija la hoti

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF