Revizii rare, distanțe scurte și mersul la consum, grăbesc întinderea lanțului și tocirea pinioanelor.
Eu am observat că cel mai puțin merg 200cdi și cel mai mult 250cdi.
Pe S sau pe ML ( 250 ) majoritatea incep sa răpăie pe la 300K, pe când cele foarte multe taxiuri ce au fost pe la mine aveau doua distribuții făcute până la 450K.
Probabil, când se gâdilă pedala pt consumul cel mai mic ( că de, are cuplu și trage de la 1100 de ture) pe lângă NOx maxim pt plămânii copiilor, se unge și se răcește mai puțin vestitul 651.
Eu am observat că cel mai puțin merg 200cdi și cel mai mult 250cdi.
Pe S sau pe ML ( 250 ) majoritatea incep sa răpăie pe la 300K, pe când cele foarte multe taxiuri ce au fost pe la mine aveau doua distribuții făcute până la 450K.
Probabil, când se gâdilă pedala pt consumul cel mai mic ( că de, are cuplu și trage de la 1100 de ture) pe lângă NOx maxim pt plămânii copiilor, se unge și se răcește mai puțin vestitul 651.
Comment