Multumesc din nou colegilor.
Punctele de rugina si piesele aferente au fost indepartate mecaniccat si chimic.
Nu am avut de unde sa fac rost de aparat pentru sablat.
In orice caz, pe partea de rugina am lucrat cel mai mult, caci a luat timp pana ce am facut struna si bec tabla, in punctele respective unde nu a trebuit sa sudez, dar a fost rugina.
Cele mai multe puncte de rugina erau in zona dopurilor de cauciuc de pe caroserie, sunt multe la numar.
Dupa toata operatia de curatare, primul strat protector de vopsea, a fost cel pe baza de zinc, am gasit un produs exceptional de natura Germana, dar si scumpa intradevar, dar a meritat. 500 de grame a costat 150 RON.
Si pe langa acesta, am folosit cel putin 10 spray-uri tot pe baza de zinc de la Grifon 50 RON/bucata.
Dupa vopseaua asta pe baza de zinc, a venit un strat de vopsea Protecta, dar nu cel care se gasesc la noi in magazine, nici vorba astea nu merita 2 bani!
Am gasit pe sub mana doua cutii a cate 500 ml, care a fost adusa din Anglia, pe acela nu scria pe romaneste sau pe rusa, doar pe engleza.
Peste stratul de protecta a venit masticul pensulant, cred ca asa se numeste, pe urma, antifonarea propriuzisa si la final un strat de vopsea suflat peste tot ca si pentru culoare, sa fie de aceeasi culoare peste tot.
Dupa toate astea, unde am gasit dopuri si orificii, in praguri si in aripile din spate, am suflat cu pistolul 2 litri de ceara, pana ce a inceput sa curga afara din caroserie.
Toate cele descrise mai sus, au fost efectuate in timp, am astepta cel putin 24 de ore la fiecare strat de vopsea sa se usuce bine, si asta am facut-o in vara, cand afara erau +35-40 de grade, inca frigea tabla cand puneam mana pe el.
La remontarea dopurilor de cauciuc, am uns fiecare in parte cu vaselina si asa le-am montat inapoi.
Am avut mare noroc cu piesa aceea cu care am putut rasturna masina in ce pozitie am vrut eu, l-am invartit ca pe rotisor.
De usi, nu m-am legat deloc, caci le-am inlocuit in totalitate, nu a fost necesar sa le reconditionez si pe ele.
In orice caz, cand am fost sa-mi faca ITP-ul, tipului deacolo nu i-a venit sa creada cum arata masina, si mai ales ca este din anul 1993!
Sper ca nu v-am plictisit cu detaliile amanuntite despre lucrare.
Punctele de rugina si piesele aferente au fost indepartate mecaniccat si chimic.
Nu am avut de unde sa fac rost de aparat pentru sablat.
In orice caz, pe partea de rugina am lucrat cel mai mult, caci a luat timp pana ce am facut struna si bec tabla, in punctele respective unde nu a trebuit sa sudez, dar a fost rugina.
Cele mai multe puncte de rugina erau in zona dopurilor de cauciuc de pe caroserie, sunt multe la numar.
Dupa toata operatia de curatare, primul strat protector de vopsea, a fost cel pe baza de zinc, am gasit un produs exceptional de natura Germana, dar si scumpa intradevar, dar a meritat. 500 de grame a costat 150 RON.
Si pe langa acesta, am folosit cel putin 10 spray-uri tot pe baza de zinc de la Grifon 50 RON/bucata.
Dupa vopseaua asta pe baza de zinc, a venit un strat de vopsea Protecta, dar nu cel care se gasesc la noi in magazine, nici vorba astea nu merita 2 bani!
Am gasit pe sub mana doua cutii a cate 500 ml, care a fost adusa din Anglia, pe acela nu scria pe romaneste sau pe rusa, doar pe engleza.
Peste stratul de protecta a venit masticul pensulant, cred ca asa se numeste, pe urma, antifonarea propriuzisa si la final un strat de vopsea suflat peste tot ca si pentru culoare, sa fie de aceeasi culoare peste tot.
Dupa toate astea, unde am gasit dopuri si orificii, in praguri si in aripile din spate, am suflat cu pistolul 2 litri de ceara, pana ce a inceput sa curga afara din caroserie.
Toate cele descrise mai sus, au fost efectuate in timp, am astepta cel putin 24 de ore la fiecare strat de vopsea sa se usuce bine, si asta am facut-o in vara, cand afara erau +35-40 de grade, inca frigea tabla cand puneam mana pe el.
La remontarea dopurilor de cauciuc, am uns fiecare in parte cu vaselina si asa le-am montat inapoi.
Am avut mare noroc cu piesa aceea cu care am putut rasturna masina in ce pozitie am vrut eu, l-am invartit ca pe rotisor.
De usi, nu m-am legat deloc, caci le-am inlocuit in totalitate, nu a fost necesar sa le reconditionez si pe ele.
In orice caz, cand am fost sa-mi faca ITP-ul, tipului deacolo nu i-a venit sa creada cum arata masina, si mai ales ca este din anul 1993!
Sper ca nu v-am plictisit cu detaliile amanuntite despre lucrare.
Comment