Salutari,
Caut un atelier de electrica auto, un electrician auto, in Bucuresti, care se pricep la mercedesuri mai vechi, generetia anilor 80-90.
Detin un Mercedes w124, E 200 D, 1995 si am o problema de alimentare electrica la Electrovalvele, duoventil, cele care inchid si deschid circuitul de caldura, modelul cu pompa de recirculare atasata , incorporata langa valve.
Am curent la mufa cu 3 pini, voltajul pare corect ca l-am masurat dar se pare ca nu am suficient curent, amperaj ca sa poata sa inchida, sa impinga varfurile conice in jos. Daca conectez, alimentez mufa cu 3 pini direct de la baterie, electrovalvele, valvele solenoid, lucreaza foarte bine. Daca folosesc doar pinul +, cel din mijloc de la mufa si masa o iau din baterie, la oricare din pinurile cu - , stanga sau dreapta, direct din borna - a bateriei, electrovalvele lucreaza. Daca dau caldura la maxim din rotitele panoului de comanda curentul nu mai alimenteaza la mufa de alimentare, exact ceea ce trebuie, adica sa lase circuitul deschis. Cu rotitele la minim, mufa se alimenteaza dar se pare ca nu cat ar trebui. Undeva, probabil, un consumator sau un scurt sa ia din amperaj.
Electrovalva am desfacut-o si i-am inlocuit varfurile conice care erau rupte, adica un fel de reconditionare. Le-am luat de pe o electrovalva, duoventil de BMW E 36, care au valvele solenoid de acelasi diametru (33,6mm) si dimensiuni, similare, functioneaza exact pe acelas principiu cu cele de Mercedes, tot productie Bosch.
Orice indrumare e binevenita cu un atelier de electrica auto, electrician sau electricieni buni in Bucuresti, care se pricep la mercedesuri mai vechi generatia anilor 80-90.
Sper sa fie de folos si altor membrii care cauta electricieni auto pentru astfel de masini, in Bucuresti.
Caut un atelier de electrica auto, un electrician auto, in Bucuresti, care se pricep la mercedesuri mai vechi, generetia anilor 80-90.
Detin un Mercedes w124, E 200 D, 1995 si am o problema de alimentare electrica la Electrovalvele, duoventil, cele care inchid si deschid circuitul de caldura, modelul cu pompa de recirculare atasata , incorporata langa valve.
Am curent la mufa cu 3 pini, voltajul pare corect ca l-am masurat dar se pare ca nu am suficient curent, amperaj ca sa poata sa inchida, sa impinga varfurile conice in jos. Daca conectez, alimentez mufa cu 3 pini direct de la baterie, electrovalvele, valvele solenoid, lucreaza foarte bine. Daca folosesc doar pinul +, cel din mijloc de la mufa si masa o iau din baterie, la oricare din pinurile cu - , stanga sau dreapta, direct din borna - a bateriei, electrovalvele lucreaza. Daca dau caldura la maxim din rotitele panoului de comanda curentul nu mai alimenteaza la mufa de alimentare, exact ceea ce trebuie, adica sa lase circuitul deschis. Cu rotitele la minim, mufa se alimenteaza dar se pare ca nu cat ar trebui. Undeva, probabil, un consumator sau un scurt sa ia din amperaj.
Electrovalva am desfacut-o si i-am inlocuit varfurile conice care erau rupte, adica un fel de reconditionare. Le-am luat de pe o electrovalva, duoventil de BMW E 36, care au valvele solenoid de acelasi diametru (33,6mm) si dimensiuni, similare, functioneaza exact pe acelas principiu cu cele de Mercedes, tot productie Bosch.
Orice indrumare e binevenita cu un atelier de electrica auto, electrician sau electricieni buni in Bucuresti, care se pricep la mercedesuri mai vechi generatia anilor 80-90.
Sper sa fie de folos si altor membrii care cauta electricieni auto pentru astfel de masini, in Bucuresti.
Comment