Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema limitare w212 e250 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema limitare w212 e250 cdi

    Bunã dimineața,

    Am o problema de 2 zile, mașina nu se mai tureaza peste 2500 ture și ieri apãruse si becul cu motorul galben, însã dupã câteva minute cu mașina oprita și-a revenit însã a rãmas eroarea, seara a dispãrut și eroarea.
    Acum de dimineațã la plecare a fost ok, dupã 2 km a apãrut limitarea(schimba pana în 2500) însã nu mai a apãrut martorul galben.

    O alta posibila legãturã, mașina a suferit un mic accident în parcare, are portbagajul umpic lovit și stopul spart, becul de la mansalier este spart și mereu când o pornesc apare eroarea cu becul ars, însã când apare limitarea de turație dispare eroarea de la bec, este posibil sa fie vrun scurt în stopul acela spart?

    Va mulțumesc.

  • #2
    O diagnoza cu Star.

    Comment


    • #3
      Gata, sa rezolvat, problema era de la filtrul de particule, probabil din cauza ca în ultimele 4 lunii mașina nu a ieșit din oraș,am fãcut 50-60km pe autostrada la o turație de 3000-3500 rpm si au dispãrut erorile și în plus arata o concentratie de 25(nu știu exact ce reprezenta) iar dupã a scãzut la 12.
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Poti incerca sa citesti singur rezultatul diagnozei, nu are nici o problema filtrul de particule.

        Continutul 'neplauzibil', se datoreaza mai putin faptului ca masina a stat 4 luni in oras si mai degraba celor doua erori de sub cea cu plauzibilitatea.


        De la 3500 de ture nu se mai face curatare, de fapt incepe chiar sa bage fum in filtru.


        Poti incerca un alt atelier, problema ta a ramas nerezolvata.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Ce te face sa spui ca problema a rãmas nerezolvata, atât timp cât pe tester nu a mai apãrut nici o eroare și mașina merge perfect.

          Comment


          • #6
            Regenerarea optima , o faci iesind cu masina pe autostrada , la viteza constanta 90-120 km/ h fara sa o bruschezi / turezi , pe o distanta de 30 km .
            Binenteles sa ai motorina peste jumate in rezervor.
            De obicei cand alimentezi si au trecut 250 km de la ultima curatare( valabil daca circuli doar in urban).
            Daca masina merge extraurban , la fiecare 500 km.
            Ps : cam asa fac eu , resetez km in momentul cand incepere regenerarea si peste fix 250 km apare urmatoarea .
            Last edited by b97dmt; 07-07-2018, 08:57 AM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Rujan_adrian View Post
              Ce te face sa spui ca problema a rãmas nerezolvata, atât timp cât pe tester nu a mai apãrut nici o eroare și mașina merge perfect.
              Am tradus ultimul cod de eroare din foto postat de tine.
              Primul cod, cel in română, este efectul cauzat de ultimul cod. Nu are nici o legătură cu regenerarea.

              Faptul că acum merge mașina, se datorează cuvântului " intermitent".
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Mda, a apãrut deja eroarea....... Pana la urma care crezi ca e cauza? Din ce am citi eroarea aia înseamnã cã e senzorul întrerupt,desfãcut, stricat? Ce îmi recomanzi?

                Comment


                • #9
                  Sa citesti aici pe forum, sunt multe posturi despre schimbarea senzorului de presiunea diferentiala impreuna cu un kit de reparatie al instalatiei electrice si resetarea valorilor de adaptare ( cu un tester profesional si tehnician cu experienta).



                  Poti cauta, senzor dpf, senzor presiunea diferentiala, om651, etc. Faptul ca al tau e '250', e mai putin important deocamdata.

                  Orice alta solutie ( fire reparate, pini schimbati, etc ), oricat de interesanta, o postezi pe alte forumuri.


                  Te asteptam cu rezolvarea corecta, foto eventual,
                  Attached Files
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Da, o sa încep prin înlocuirea senzorului, vedem dupã ce se întâmplã, poate nu este necesara cioparțirea firelor.

                    Comment


                    • #11
                      Iti recomand sa faci exact ce scrie la postul #9 sau mai bine ,dai o tura pana la Bucuresti la CL600.

                      Comment


                      • #12
                        As da o tura cu mare drag, dar cum sa ajung cu mașina asa? Oricum ma gândesc cu groaza la cei de la reprezentanta,vro recomandare prin Pitești sau în apropiere?
                        Last edited by Rujan_adrian; 07-08-2018, 14:39 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Am comandat piesele(senzorul și cablul)aștept sa vina,însã am vãzut un video de la Mercedes pt problema asta punea și piesa din imagine.,aveti idee ce e?
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Alea sunt niste izolatori care au și cositor înăuntru, in ele se baga cablul înnădit și se încălzește cu feon-ul,
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Azi am scos mașina din service, sa schimbat portbagajul, stopul și sa vopsit bara spate.
                              Am rezolvat cu eroarea de la senzorul de presiune, sa înlocuit.
                              Dar dupã ce am scos mașina din service au apãrut urmãtoarele erorii,dupã câteva opriri au dispãrut dar au reapãrut dupã ceva timp,probabil contact imperfect?
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF