Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei in antigel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei in antigel

    Salutare. Am un Mercedes w203 C200CDI din 2000 si am vazut de cateva zile ca am ulei in antigel. Aveam foarte putin acum vreo 3 zile dar azi am avut un drum de vreo 400 de km si cand am ajuns acasa am zis sa verific si e mult. Adica nu se mai vede antigelul ci doar o pata de ulei in vasul de expansiune.
    Cantitatea de ulei este normala. Uleiul l-am schimbat acum vreo saptamana si calculatorul din bord zice ca am 6.5 L de atunci si nu s-a schimbat deloc.
    Este de la termoflot? Unde este amplasat termoflotul la acest model. Am vazut ca nu este foarte scump si ma gandesc sa-l schimb. Ma puteti ajuta? Macar sa-mi ziceti cam pe unde este amplasat.

  • #2
    Am mai studiat pe sub capota si am gasit 2 mici radiatoare. Puteti sa-mi spuneti care este cel pentru ulei? Cel notat cu 1 sau 2?

    Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk

    Comment


    • #3
      Originally posted by xk1daL View Post
      Am mai studiat pe sub capota si am gasit 2 mici radiatoare. Puteti sa-mi spuneti care este cel pentru ulei? Cel notat cu 1 sau 2?

      Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk


      2 råcitor ulei !


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Sigur nu e de motorina acela? Ca un furtun din el intra in common rail.

        Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk

        Comment


        • #5
          Scuze ca am dar iar reply dar nu pot edita.
          Am desfacut furtunele de la radiatorul cu numarul 2 si unul este cu antigel si celelalte 2 cu motorina.

          Comment


          • #6
            Originally posted by xk1daL View Post
            Scuze ca am dar iar reply dar nu pot edita.
            Am desfacut furtunele de la radiatorul cu numarul 2 si unul este cu antigel si celelalte 2 cu motorina.


            Motorinå ? Este un tur si un retur de antigel,tur retur ulei ! Fisurå in element duce la aparitia uleiului in vasul de expansiune !


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Neata buna ! Imi pare rau sa-ti dau o veste proasta asa de dimineata, dar radiatorul de ulei e cel de langa carcasa filtrului. Dupa cum apare in fotografia ta, Nr.1 Era prea frumos sa fie asa de usor accesibil. O Duminica faina in continuare.
              Das Beste oder Nichts !!!

              Comment


              • #8
                Originally posted by alex_pop View Post
                Neata buna ! Imi pare rau sa-ti dau o veste proasta asa de dimineata, dar radiatorul de ulei e cel de langa carcasa filtrului. Dupa cum apare in fotografia ta, Nr.1 Era prea frumos sa fie asa de usor accesibil. O Duminica faina in continuare.


                Scuze,dar eu tot timpul am crezut cå este råcitorul de ulei ! Eu am un C180 CDI 2012, dar nu cred cå sint diferente mari la motorizare ! Si tie duminicå fainå !


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Originally posted by alex_pop View Post
                  Neata buna ! Imi pare rau sa-ti dau o veste proasta asa de dimineata, dar radiatorul de ulei e cel de langa carcasa filtrului. Dupa cum apare in fotografia ta, Nr.1 Era prea frumos sa fie asa de usor accesibil. O Duminica faina in continuare.
                  Salut! Multumesc de ajutor. Voiam sa te intreb daca ai habar cam ce trebuie desfacut ca sa am acces la termoflot adica sa-l pot desface, sa il scot si sa montez altul nou. Ma gandesc ca trebuie desfacut acel incalzitor de motorina, vasul de lichid de servo ca sa imi incapa o cheie si capapul de la filtrul de ulei. Cam asta vad eu. Tu ce zici? Probabil voi desface si termostatul ca o sa golesc intai instalatia de antigel si sa vad daca e ulei si pe acolo si EGR-ul pentru acces mai bun ca oricum vreau sa-l curat si pe el ca are ceva negreala in el.

                  Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
                  Last edited by xk1daL; 07-16-2018, 12:22 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Incepi asa usor cu cureaua de accesorii, pompa de servo, compresorul de clima il desfaci doar din suruburi ca sa ai loc pentru suruburile din spate ale carcasei de filtru, nu e nevoie sa golesti instalatia de AC daca lucrezi cu grija. Sfatul meu ar fi sa schimbi radiatorul de ulei cu tot cu carcasa filtrului de ulei, pentru ca la carcasa filtrului apar scurgeri de ulei din cauza imbatranirii oring-urilor. Ai nevoie de ceva Torx-uri, prelungitoare, cruce cardanica pentru chei si multa rabdare. Apropo, daca dai roata din stanga jos si folosesti prelungitoare lungi iti usurezi munca foarte mult. Multa bafta, spor la treaba si respect pentru cei ce incearca singuri!
                    Das Beste oder Nichts !!!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by alex_pop View Post
                      Incepi asa usor cu cureaua de accesorii, pompa de servo, compresorul de clima il desfaci doar din suruburi ca sa ai loc pentru suruburile din spate ale carcasei de filtru, nu e nevoie sa golesti instalatia de AC daca lucrezi cu grija. Sfatul meu ar fi sa schimbi radiatorul de ulei cu tot cu carcasa filtrului de ulei, pentru ca la carcasa filtrului apar scurgeri de ulei din cauza imbatranirii oring-urilor. Ai nevoie de ceva Torx-uri, prelungitoare, cruce cardanica pentru chei si multa rabdare. Apropo, daca dai roata din stanga jos si folosesti prelungitoare lungi iti usurezi munca foarte mult. Multa bafta, spor la treaba si respect pentru cei ce incearca singuri!
                      Ma poti ajuta te rog. De unde cumpar carcasa filtrului de ulei ca nu gasesc pe nicaieri carcasa. Gasesc doar capacul ala negru de la filtru. Nu se pot schimba doar oringurile?


                      Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Gasesti carcasa filtrului cu racitorul de ulei impreuna, gata montate. Gasesti si o-ringurile de la carcasa filtrului pe original. Din pacate nu iti pot da cod de piese pentru ca sunt in concediu.
                        Das Beste oder Nichts !!!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF