Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fum negru

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Bunã ziua dragii mei revin cu un nou cod la ceea ce mi se întâmplã mie. Pe star îmi apare 2553-008 monitoring of mean quantity adaptation. Am fost pus sa schimb sonda de temperatura de pe pompã de motorina ce vine în fata motorului cãci cicã dãdea eroare pe temperatura. Am schimbat dar la fel..... dupã ce merge o perioadã se aprinde check motor și dupã mai multe opriri sau o zi ori ca Se rãcește motorul dispare. Nu înainte de a-mi mai da cate un rateu sa spun asa cu un nor de fum negru. Ma deranjeazã enorm treaba asta. Sa mai confruntat cineva cu aceasta problema sau știu sa îmi spunã de piesa duce la aceasta eroare...

    Comment


    • #32
      Nu sa confruntat nimeni cu aceasta eroare. ..2553-008

      Comment


      • #33
        La ghici eu as incerca un debitmetru nou (nu e scump). Verifica inca o data traseul turbo-intercooler-galerie de admisie, sa fii sigur ca furtunele si imbinarile sunt intacte. Poti scoate si curata senzorul de presiune si cel de temperatura, cu aceasta ocazie.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #34
          Regulator de presiune de pe rampa lam dat jos suflat cu aer...cel de pe pompã la fel plus înlocuit senzorul de temperatura de pe pompã. Am sa fac un schimb cu un debitmetru poate iese ceva. Are momente ca și cum miar intrerupe când vreau sa plec de pe loc...scoate un nor de fum negru si țâșnește din loc...sau când dau înapoi la fel scoate fum....nu mai spun la accelerare în trafic . Mulțumesc oricum. ..

          Comment


          • #35
            Spuneai la rãspuns de senzorul de presiune sau temperatura sunt alții ce ar trebui sa ma uit?

            Comment


            • #36
              Am schimbat senzorul de temperaturã aer și într-adevãr sa schimbat mersul adicã nu mai scoate fumul în mers la drum întins dar am rãmas cu aceeași eroare și parcul la plecarea de pe loc adevãrat ca e un pic mai puțin. Martorul se aprinde în continuare dar se stinge repede mai ales dacã o trezesc nițel în gol. Mai am observat ca dimineata are o întrerupere în ralanti un ca un off dar am sa merg la un control mai amãnunțit.

              Comment


              • #37
                Salutare.vreau sa spun ca si eu am curatat EGR-ul si apoi dupa montarea acestuia masina cnd o pornesc scoate fum alb-albastrui si motorul la relanti merge cu intreruperi.pana sa scot EGR-ul nu am avut aceasta problema.am bagat si aditivi in motorina sperand sa imi curete toata instalatia si nici un rezultat.nu pot scapa de fumul alb-albastrui.cine ma poate ajuta cu ceva sfaturi?o zi buna

                Comment


                • #38
                  E220 cdi

                  Salutare. Am si eu un E220 w211 2007 si am problema cu fumul negru. Mentionez ca e cutie automata si scoate fum atunci cand stau cu ea in viteza la semafor cu pedala de frana calcata. In mers nu scoate. Am skimbat EGR , injectoare, ulei si filtru la cutie, filtru de aer..... Mai are sau a avut cineva aceeasi problema? Ms

                  Comment


                  • #39
                    Salutari posesorilor de mercedes.Având aceași problema cu fum negru la un w203 sportcoupe 2.2 cdi din 2004 cu 270000 km am schimbat debimetrul de aer cu același cod.Dupã cod am comandat pierburg exact ca cel de pe mașinã.Problema e cã acum mașina nu mai trece de 2500 de ture si mi se aprinde martorul doar la accelerații bruscate dupa care se stinge instant.Motorul sta bine in relanti.Mentionez cã e cutie automata si egr curãțat acu 2 luni de zile.Mașina mergea perfect doar cã mi-a atras politia atentia in germania cã fumega la semafor.Masina e luatã de mine de la prim propietar cu carte service tot pana acu 2 ani.Am pus inapoi vechiul debibetru de aer dar aceași problema.Care ar fii problema?.Nu am fost la tester pentru ca nu am avut timp și stiu cã in germania prețurile is piperate.merg pe ideea sã îmi comand tester c5 multiplexer cu soft si laptop decat sa merg de nuștiu cate ori la disgnozã și sâ imi ia o gramada de bani.Daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problemã accept orice sfat.

                    Comment


                    • #40
                      Deja ai platit bani pe debimetru fara rost.Fara diagnoza poti arunca inca 2000 eu in vint.
                      Last edited by optik; 07-06-2018, 18:43 PM.

                      Comment


                      • #41
                        Problema nu e de cei 56 de eur pentru debimetru.Acum merge mașina limitatã.Asta ma deranjeaza cel mai tare

                        Comment


                        • #42
                          Deci,problema poate fi din urmatoarele motive-pierde presiune(furtun plesnit),sensor presiune turbo,turbo,valvola Y74-Y94,pompa de inalta presiune,injectoare,colector de admisie+m55,EGR,catalizator.Acum a ramas doar sa ghicim carei vinovatul.

                          Comment


                          • #43
                            Deci pentru userul optik stima și respect.Am luat la rând ce ai enumerat mai sus și surprizã,furtunul de la turbo ce intrã in valvula era sãrit afarã.L-am pus înapoi si mașina merge impecabil doar cã a ramas fumul.Continuând vetificarile am descoperit sub galeria de admisie ulei si o mizerie de nedescris,trãgând putin de tija ce leagã clapetele de motorașul m55 am observat un joc foarte mare.Bãnuiesc ca totul e praf inauntru si cel mai bine îmi cumpar o alta galerie cu tot cu motor(am gasit la 90 euro recondiționatã de o firma pe ebay).Bãnuiesc cã de acolo problema cu fumul negru.Azi sper sa reușesc sã îi fac o diagnozã sa vad cum sta filtrul de particule și dacã mai sunt alte probleme.

                            Comment


                            • #44
                              Scuzați lipsa de date dar am fost plecat cu munca cam departe si nu am avut timp de masina.Între timp mi-am procurat un c4 multiplexer nou cu laptop second si soft din 03.2018.Toate bune frumoase,am schimbat galeria de admisie cu una nouã cã scapa rau pe sub aeropalete.Turbo schimbat si el cu unu nou,la filtru de particule e mai dubios cã am un fel de catal8zator cu filtru impreuna cicã dar nu are nici o mufa nici un senzor pe el si nici inaintea lui.Pleacã direct de pe turbo fara gauri pentru senzori si alceva,deci pe star nu da nimic ca nu are ce verifica.Am verificat injectoarele pe star și imi da așa:cilindru 1 5.1 mm cilindrul 2 -2.8 cilindrul 3 -1.3 cilindrul 4 -0.9 .Deduc cã injectoru 1 e praf complet.Mașina merge bine doar cã nu scap de fumu negru la accelerare in sarcinã sau cand stau cu picioru pe pedala la semafor in D.Pe star nu mai da nimic decat o bujie incandescentã care stiam de ea cã e dusã.Sa schimb doar injectorul cu valoare mare?

                              Comment


                              • #45
                                Toate injectoarele trebuiesc reconditionate(lucrul in care eu personal nu prea cred),sau mai bine noi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF