Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Amestec carburant mare, W211. Cer sfat!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mie imi suna a aer fals, daca 1800 si 1801 sunt ceea ce cred.
    Ai prea mult aer la turatii mici, deci compensezi cu benzina in plus, dar la turatii mari aerul fals nu e destul deci mare nu e nevoie de adaptare.
    Mergi pe benzina, vezi daca se corecteaza.
    Daca pe benzina nu face, e clar harta de gaz. Va trebui sa dai un plus niste gaz in zona de turatii joase. Da-i 5% in plus la coeficient in zona de turatie partiala.
    E.g. daca ai coeficientul de 1.15 in zona 5ms-10ms, fa-l 1.20 si vezi de scade acest parametru.
    Evident am dat valorile din burta, pt ca nu stiu ce ai tu acolo.
    Putem discuta despre reglaj de gaz daca vrei, eu am reusit sa o reglez pe a mea mult mai bine dupa trimm-uri.
    La mine a fost musai o compensare cu turatia la aspirat cu admisie variabila, la tine cu compresor, in mod sigur e nevoie.
    Pune aici harta de GPL sa vedem.

    Repet, e doar daca am interpretat corect cele doua rubrici, 1800 si 1801.

    Nu cred ca e debitmetrul pt ca ar lua-o razna in toata gama.

    In rest..ce preturi, no comment.
    Cat a fost compresorul?

    Comment


    • #32
      Amestec carburant mare,w211,cer sfat!

      Debitmetrul nu este problema, merge perfect 3,3 g/s.
      Ma gandesc ca poate sonda lambda de dupa catalizator ea masoara si genereaza in calculator codul de eroare P0172.
      Daca era aer fals cum a spus colegul Sharky mai sus trebuia sa ai cod de eroare P0171 cum am avut eu cu furtunasele si valva unisens dintre kompressor si motor.
      Ma mai gandesc totusi la cateva variante de verificat.
      Actuatorii axelor cu came cum sunt? Pierd ulei?
      Daca pierd ulei este obligatoriu, daca nu pierd ulei sau au pierdut in trectut, TREBUIE, verificate mufele sondelor lambda care sunt fixate pe baia de ulei daca au ulei in ele.
      La mine era o ligura de ulei in ele venita de la actuatori, si am avut chiar si in calculator. Le-am curatat la reprezentanta.
      Daca ai ulei in mufele sondelor lambda nu iti mai citeste voltajul real venit de la sonde pe care calculatorul le interpreteaza si face injectia corespunzator valorilor. Va citi un voltaj constant de exemplu 0,45V ceea ce este fals fata de valorile reale citite de sonde.
      Pe benzina daca mergi 300-400 de km consumul ramane la fel de ridicat?


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Last edited by Crazyady; 03-30-2018, 10:26 AM.

      Comment


      • #33
        Aseara am curatat clapeta din fata, dar am observat ca pe turbocompresor mai este una.
        Sondele sunt schimbate de 10.000 - 13.000 km pe bosch
        Valorile sunt de azi dimineaza si sunt luate cu motorul mergand pe benzina in relantiu.

        Originally posted by Sharky View Post
        Mie imi suna a aer fals, daca 1800 si 1801 sunt ceea ce cred.
        Ai prea mult aer la turatii mici, deci compensezi cu benzina in plus, dar la turatii mari aerul fals nu e destul deci mare nu e nevoie de adaptare.
        Mergi pe benzina, vezi daca se corecteaza.
        Daca pe benzina nu face, e clar harta de gaz. Va trebui sa dai un plus niste gaz in zona de turatii joase. Da-i 5% in plus la coeficient in zona de turatie partiala.
        E.g. daca ai coeficientul de 1.15 in zona 5ms-10ms, fa-l 1.20 si vezi de scade acest parametru.
        Evident am dat valorile din burta, pt ca nu stiu ce ai tu acolo.
        Putem discuta despre reglaj de gaz daca vrei, eu am reusit sa o reglez pe a mea mult mai bine dupa trimm-uri.
        La mine a fost musai o compensare cu turatia la aspirat cu admisie variabila, la tine cu compresor, in mod sigur e nevoie.
        Pune aici harta de GPL sa vedem.

        Repet, e doar daca am interpretat corect cele doua rubrici, 1800 si 1801.

        Nu cred ca e debitmetrul pt ca ar lua-o razna in toata gama.

        In rest..ce preturi, no comment.
        Cat a fost compresorul?
        5000 euro adus acasa

        Originally posted by Crazyady View Post
        Debitmetrul nu este problema, merge perfect 3,3 g/s.
        Ma gandesc ca poate sonda lambda de dupa catalizator ea masoara si genereaza in calculator codul de eroare P0172.
        Daca era aer fals cum a spus colegul Sharky mai sus trebuia sa ai cod de eroare P0171 cum am avut eu cu furtunasele si valva unisens dintre kompressor si motor.
        Ma mai gandesc totusi la cateva variante de verificat.
        Actuatorii axelor cu came cum sunt? Pierd ulei?
        Daca pierd ulei este obligatoriu, daca nu pierd ulei sau au pierdut in trectut, TREBUIE, verificate mufele sondelor lambda care sunt fixate pe baia de ulei daca au ulei in ele.
        La mine era o ligura de ulei in ele venita de la actuatori, si am avut chiar si in calculator. Le-am curatat la reprezentanta.
        Daca ai ulei in mufele sondelor lambda nu iti mai citeste voltajul real venit de la sonde pe care calculatorul le interpreteaza si face injectia corespunzator valorilor. Va citi un voltaj constant de exemplu 0,45V ceea ce este fals fata de valorile reale citite de sonde.
        Pe benzina daca mergi 300-400 de km consumul ramane la fel de ridicat?


        Sent from my iPhone using Tapatalk



        Postarea 63 si 64 .

        Pe benzina inca nu am mers, dar am un drum la targu mures dupa sarbatorile de paste si am sa ii fac un consum.
        Last edited by Florin_WES; 03-30-2018, 21:09 PM. Reason: Poți edita un post 10 minute și poți cita mai multe persoane într-un singur post.
        MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

        Comment


        • #34
          Dupa toate postarile ce este defect la masina ?
          Mie mi-a atras atentia air pump switchover valve si recirculated air flap angel.
          MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

          Comment


          • #35
            La postarea '' 29 '' in ultima poza valorile cu negru nu se modifica deloc, nici in mers dar nici in relantiu de ce oare? Ieri m-am uitat la mufele de la sondele lambda si erau ok, am curata si clapeta de acceleratie iar mufa clapetei care vine la jumatatea tubocompresorului erau urme de ulei,am curtat-o si am puso la loc.
            Last edited by ionutcapac; 04-01-2018, 06:47 AM.
            MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

            Comment


            • #36
              Pt că ultima poza de la postarea #29 se numește - valori în faza de încălzire - iar motorul tau este deja cald.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #37
                Originally posted by cl600 View Post
                Pt că ultima poza de la postarea #29 se numește - valori în faza de încălzire - iar motorul tau este deja cald.
                Azi dimineata am verificat valorile si sunt asa cum spui tu.

                Dar dupa celalate valori pot sa imi spui te rog unde ar fi o problema ?

                Multumesc !
                Last edited by ionutcapac; 04-02-2018, 06:49 AM.
                MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

                Comment


                • #38
                  Daca ai schimbat garniturile atunci când ai demontat una alta, bujii, etc, atunci sfaturile colegilor de mai sus trebuie luate în calcul.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #39
                    Sonda lambda nu se incadreaza in parametri si senzor air intake .
                    Sonda este schimbata anul trecut pe bosch.
                    Attached Files
                    MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

                    Comment


                    • #40
                      Pt sonda lambda ai o procedură de verificare in Star, daca ai ales corect sonda schimbată.

                      Pentru senzorul de temperatura, iar urmărești motorul in faza de încălzire când ai deja 95 grade...

                      O diagnoza profesionala cred te poate ajuta mult.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by cl600 View Post
                        Pt sonda lambda ai o procedurã de verificare in Star, daca ai ales corect sonda schimbatã.

                        Pentru senzorul de temperatura, iar urmãrești motorul in faza de încãlzire când ai deja 95 grade...

                        O diagnoza profesionala cred te poate ajuta mult.
                        Imi poti spune mai exact unde in star gasesc procedura de verificare la sonda lambda ?
                        Si la senzorul de temperatura nu inteleg ce vrei sa spui.
                        MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

                        Comment


                        • #42
                          Pai atunci, la postul #36 ai inteles?
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by cl600 View Post
                            Pai atunci, la postul #36 ai inteles?
                            Scuze, am citit mai bine si am inteles postul #36 .

                            Dar de sonda lambda ?
                            MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

                            Comment


                            • #44
                              Nu stiu daca poti face diagnoza sau daca poti interpreta valori, atat timp cat masina si diagnoza sunt setate pt functionarea pe benzina.

                              Poti incerca sa citesti de la inceput din nou sfaturile colegilor cu experienta in GPL.

                              Sau poti izola partea neconforma si poti relua diagnoza in conditiile producatorului.
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by cl600 View Post
                                Nu stiu daca poti face diagnoza sau daca poti interpreta valori, atat timp cat masina si diagnoza sunt setate pt functionarea pe benzina.

                                Poti incerca sa citesti de la inceput din nou sfaturile colegilor cu experienta in GPL.

                                Sau poti izola partea neconforma si poti relua diagnoza in conditiile
                                producatorului.

                                Am fost si la buzau acuma 2 luni pentru revizia la GPL, si mi-a zis sa o fac sa mearga bine pe benzina,adica sonda lambda 1 nu se incadreaza in parametri si de asta nu o poate regla bine pe GPL.

                                Aseara am facut resetare si adapare la amestec carburant ,clapeta acceleratie,clapeta recirculare aer cu diagnoza MB STAR si valorile sunt luate cu masina pe benzina , dupa 20 km cand am pus diagnoza si mi-a aparut eroare postata de mai sus.

                                Si sonda lambda 1 tot nu se incadreaza in parametri.
                                MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF