Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire W203 220cdi - Incearca sa porneasca si se opreste!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire W203 220cdi - Incearca sa porneasca si se opreste!

    salut,
    am un w203, 220cdi din 2002, iar in ultima vreme a inceput sa porneasca greu cand sta cateva ore motorul oprit. Invarte, incepe sa porneasca si se opreste brusc. La tester mi-a dat erorile: ventil injectie 1 si 2, sincronizare ax came, computer bord, presiune la pompa si incalzire bujii. Am verificat injectoarele si l-am schimbat pe unul care a scos motorina. Erorile au fost sterse si a pornit la fel de greu. a aparut din nou doar eroarea la senzor ax cu came si l-am schimbat. Nu mai apare nici o eroare, dar iar mi-a facut la prima cheie faza asta de pornire si oprire..
    eu cred ca mai ramane varianta la componentele mecanice cum ar fi pompa....
    sincer as avea nevoie de sugestii care ati intalnit problema..

  • #2
    Urmareste traseul de motorina de la filtru pana la pompa de joasa (e din furtun transparent acoperit cu o protectie din tub gofrat). Daca apare aer pe el in timpul stationarii asta e motivul opririi motorului imediat dupa ce l-ai pornit. Cauza cea mai probabila sunt oringurile de la furtunele de alimentare.

    Comment


    • #3
      Sunt de aceeasi parere!

      Comment


      • #4
        Originally posted by shmef View Post
        salut,
        am un w203, 220cdi din 2002, iar in ultima vreme a inceput sa porneasca greu cand sta cateva ore motorul oprit. Invarte, incepe sa porneasca si se opreste brusc. La tester mi-a dat erorile: ventil injectie 1 si 2, sincronizare ax came, computer bord, presiune la pompa si incalzire bujii. Am verificat injectoarele si l-am schimbat pe unul care a scos motorina. Erorile au fost sterse si a pornit la fel de greu. a aparut din nou doar eroarea la senzor ax cu came si l-am schimbat. Nu mai apare nici o eroare, dar iar mi-a facut la prima cheie faza asta de pornire si oprire..
        eu cred ca mai ramane varianta la componentele mecanice cum ar fi pompa....
        sincer as avea nevoie de sugestii care ati intalnit problema..
        Problema rezolvata la mine la un 320 CDI din 2001 ,acelasi simptome,ponea si se oprea imediat apoi ii dadeam mult la auromat.Tot felu de mecanici sa schimb pompa de inalta ,injectoarele si tot asa.Am dat admisia toata jos ca trebuia sa curat seria la motor si am spalat admisia la o spalatorie cu jet de apa si solutii de spalat motor.Am pus galeria am pornito si de atunci nici o problema,mentionez ca admisia era ffffff jegoasa avea arificiile abturate cam 50%.Spor la treaba.Sper sa reusesti.

        Comment


        • #5
          va multumesc mult de tot...voi merge cu ea iar in service si voi spune sa imi faca acest lucru sa vedem daca face iar probleme....
          voi reveni cu un update al rezolvarii .... multumesc inca o data

          Comment


          • #6
            salut, am rezolvat problema...
            am schimbat si oringurile si am si curatat admisia, si a facut la fel...tot senzor pozitie ax came imi dadea eroare,...si in final am schimbat 2 senzori de la axul cu came, si asa functioneaza bine...
            multumesc de idei

            Comment


            • #7
              cat te`au costat senzorii ?

              Comment


              • #8
                Salut,

                Se pare ca am aceeasi problema, porneste iar dupa 3 secunde se opreste (W203 2003 c200CDI). Aceste simptome s-au prezentat si acum vreo 3-4 ani, pe care le-am rezolvat cum a-ti zis si voi mai sus, prin schimbarea cele 6 oringuri.

                M-am gandit ca s-au uzat din nou oringurile de la schimbarile de temperatura, dar supriza, pe masura ce schimbam cate unul observam ca nu au nici o problema (nu erau aplatizare). In fine le-am schimbat pe toate 6.

                A 2-a zi ghici...se opreste dupa 3 secunde, iar dupa ce am reusit sa o pornesc dand la automat vreo 10 secunde, masina parca mergea in 3 pistoane...ciudat asta n-am mai vazut-o pana acum.
                Simptomele astea se intampla de vreo 2 saptamani, daca o pornesc si o accelerez nu se mai opreste, deci banuiesc ca pe undeva trage aer cand sta pe loc.
                Garniturile din pompa de inalte au fost schimbate si ele acum 3-4 ani pentru ca aveam scurgeri pe langa ea. In momentul de fata nu se observa nici o scurgere pe la pompa.
                M-am uitat pe conductele transparente si am vazut putin aer in momentul cand opresc masina, pe conducta in forma de Y care vine din filtru in pompa de joase, nu este foarte mult si dispare imediat.

                Va rog sa ma ajutati cu un sfat de unde ar fi problema si daca stiti si un service in Bucuresti unde as putea sa ma duc sa diagnostichez problema pt ca nu vreau sa schimb piese aiurea pe sistemul de injectie.

                Multumesc.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF