Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sunet ca de rulment

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunet ca de rulment

    Datele situatiei:
    Urc un deal in forta, cobor destul de linistit, fara abuz de frana si apoi ma duc tare cuminte gen usor la vale v6 60-70 la ora.
    Cu alte cuvinte nu am fortat franele ca sa provoc dilatari.

    Dintr-o data aud huruit de rulment. Nu e de la motor pt ca nu are legatura cu turatia ci cu viteza.
    Nici de la diferential/cardan/cutie nu e pt ca suna la fel scos sau bagat in viteza.
    Cum misc un mic de volan spre stanga, tacere totala.

    Chestia e ca dupa tura aia nu a mai facut, nici inainte nu am remarcat oricat am incercat sa reproduc in urmatorii 200km.

    Ati mai patit asta?
    Rulmentii de pe fata la w211 trebuie stransi periodic?
    Eu as zice ca nu, adica daca au capatat joc, e de la uzura si se schimba cu altul. Strangerea nu rezolva problema.
    Evident, a meu nu joaca, nu se aude la stetoscop atat cat il pot roti cu roata ridicata.

    Voi ce parere aveti?

  • #2
    Salut!
    Am patit la alta masina, identic. Verifica rulmentul dreapta spate.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Eu am vazut pe net ca li se mai ia din joc prin strangere, fiind conici. Sunt vreo 2-3 videoclipuri cu metode de strangere, printre care si strangerea folosind o scula gradata (dial gauge, nu stiu cum s-o traduc).
      Acolo ori merge sa le iei din joc, daca e mic ori schimbi cu tot cu camasa daca e uzura mare, zic eu.

      Comment


      • #4
        Comparator ii spune. Am si dinaia stiu procedura, dar de atunci nu a mai facut.
        Sa fi fost de la gume?
        E nevoie de mentenanta periodica a rulmentilor la aceste modele?
        Adica demontare, dat cu vaselina noua si remontare?
        Creste viata?
        Sau mai practic e sa ma duc pana crapa apoi cu 120 lei alt rulment.

        Vaselina am vazut ca se cere 267.1 sau 265.1, cred ca ultimul e un standard mai vechi.
        https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/261.0_en.html Nu e prea scumpa.

        Comment


        • #5
          Am umblat eu azi la ala de pe dreapta. Aveam un zgomot de bataie si nu reuseam sa identific de unde e bataia, pt ca suspensia era verificata. Ma gandeam la caseta de directie. Totusi azi am reusit sa trag de roata suspendata si parea ca e joc de rulment.
          Treaba dureaza 10min: dat jos roata, capacul ala de protectie de pe axul fuzetei si ai acces la rulment. Cu un imbus de 5 desfaci surubul de siguranta si cu o cheie franceza dai piulita jos. Al meu avea niste urme pe rolele rulmentului insa nu erau albastrite de la caldura. Am umplut cu vaselina verde, am infipt rulmentul si am strans piulita dupa care am dat cateva grade inapoi. Se verifica sa nu opuna rezistenta la invartire.
          Parerea mea e ca poti sa-i iei din joc cu conditia ca la 6 luni-1 an sa reverifici jocul. Daca revine e clar uzura mare si trebuie schimbat rulmentul si camasa. Spor!

          Comment


          • #6
            Mda, procedeul l-am gasit pe net, eram curios daca e nevoie sa se faca regulat.

            Problema a fost alta, suruburi roata insuficient stranse. Sa vedem daca se apuca iar, dar la cum erau de desfacute 2 inter ele sigur nu era ok.
            Joc nu roata nu aveam chiar si asa.

            Comment


            • #7
              Am desfacut roata ca sa inspectez daca nu cumva s-au ovalizat gaurile crapat janta.
              Din fericire totul e ok. Am mers f putin cu ele boncanind cam max 5km si boncaneau rar.

              Am desfacut rulmentul am pus comparatorul pe el, arat pe butuc cat si pe disc.
              Nu am putut masura jocul, e zero pe comparator. Posibil ca jocul sa fie masurabil doar cu etrierul scos. Sau sa fi strans vreun cioban, nu e exclus, dar totusi, merge bine de 24kkm de cand e la mine.
              Vaselina era verde, dar cea din rulmenti era inegrita.

              Deci probabil voi pune alta, anul viitor, daca ma plictisesc prea tare.
              Cand voi monta rotile de iarnavoi masura jocul si la celalalt rulment.

              Comment


              • #8
                Zgomot rulment

                Am avut o bataie de rulment si dupa multe pareri am rezolvat problema schimband rulmentul de oe mijlocul cardanului. Masina este e220 w211 din 2006. Cu bine

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF