Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme motor-MB E250 204CP w212

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme motor-MB E250 204CP w212

    Dragi prieteni am scapat de dracu(distributia) si am dat de tasu'(vibrochen, cuzineti, biele, pompa ulei si ce o mai fi pe acolo).
    Pentru distributie am fost indrumat anul trecut de catre unii din useri de aici sa merg la colegul CL600 ca el se mai ocupa cu motoarele OEM651 si stie bine cu ele. Odata ajuns la el, omul cu buna credinta m-a refuzat spunandu-mi ca nu se merita sa fac asa reparatie la acest motor si sa scap repede de masina ca sunt cele mai bolnave motoare. Eu nimic, tot ce m-a dus capul am facut. Am facut reparatie la motor in valoare de 12000RON la Tiriac am zis ca am facut afacere. Acum o saptamana frumoasa mea masina m-a lasat balta pe autostrada oprinduse din mers fara sa scoata vreun zgomot, sunet, fum, ceva ciudat care sa-mi dea ceva de banuit. Nimic! Dupa 5 minute oprit pe dreapta nu au mai functionat luminile, bordul, de unde am dedus eu ca e posibil sa fie alternatorul si unde nu a mai incarcat bateria daia s-a si oprit. Ce sa mai, acum ia platforma si la doctor cu ea!
    Odata verificata masina in service la Tiriac am primit un telefon de la ei spunandu-mi ca au gasit span in baia de ulei si ca l-am gasit pe tasu lu' dracu de data asta si ca ori schimb motorul ori ii fac reparatie astuia avand in vedere ca deja am investit in el. Ei mi-au spus ca ar fi vorba de vibrochen, cuzineti, biele, pompa de ulei si alte cateva piese.

    Voi ce parere aveti? Se poate repara? Merita sa il repar sau ar trebuii sa caut un motor pentru ea?
    Va multumesc!

    P.S. @CL600 imi pare rau ca nu te-am ascultat

  • #2
    Depinde de costuri. Ce preturi ti-au dat la reprezentanta pentru vibrochen, simeringuri etc? Daca iei un motor sh, ai sanse de 50/50 sa se strice din nou.
    Daca vrei sa pastrezi masina mai mult timp merita sa ii faci reparatia cu piese noi daca si pretul nu este exagerat de mare.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Domnu' Razvan, ne puteti da mai multe detalii despre motor va rog? Chiar ma tenta un w205 cu motorizarea asta si sunt curios ce probleme/bube au. Stiti oare daca problemele sunt pana la un anumit an de fabricatie ori is toate cu bai?

      Daca ati facut reparatie de 12k ron si aveti acte si factura la tiriac, trebuie sa aveti garantie la lucrare. Nu se paote sa faci o reparatie de asa o anvergura si dupa aceea vi se spune ca e dusa jumatea de jos a motorului.

      Comment


      • #4
        Vad cum foarte multa lume , confunda "intretinerea " cu "reparatia "unei masini.

        Uleiul la motor , la cutie , filtrele , DPF-ul , tampoane , role curea accesorii , role , distributia , lant , patine , pinioane , ambreiaj , volanta , discuri , placute , amortizoarele , arcurile , elementele de la suspensie , etc toate sunt consumabile , care la un anumit nr de km sau de timp necesita inlocuirea.

        La un moment dat cand trebuie prea multe schimbate , se vinde masina....

        Colegul CL600 l-a sfatuit de bine pe colegul razvanmihai.

        Este posibil sa gresesc , dar la o masina sh adusa de afara la 300.000 km , cu revizii dubioase / long life (cum se practica ma nou de toti fabricantii ) , vandute pe 11.000 de euro sa te apuci sa bagi in ele inca 5000 euro in "intretinere" ce trebuia facuta la timp , nu renteaza dpdv financiar- emotional .

        E greu de gasit un motor in mintile lui pt masina colegului , dar nu imposibil .De reparat am auzit ca se repara , altii zic ca nu se pot repara.

        Imi pare rau pt colegul nostru , a dat o gramada de bani la dealer pt distributie ,plus multe alte piese si acum iar este bun de plata.

        PS: Stiu pe cineva care se baga la reparat motoare de genul asta

        Comment


        • #5
          Crazyady
          Multumesc de sfat.

          grizzlee
          Motorul a cedat din alte motive nu din cauza reparatiei la service. Acum a fost alta piesa de vina(pompa de ulei) care a cedat. Am inteles ca are ceva plastic in constructia ei si din cauza temperaturilor ridicate s-ar fi topit si s-a infundat.


          b97dmt
          A fost o masina la care am tinut foarte mult si in care am investit ceva banuti. Nu am avut eu noroc poate... Am vandut-o ieri unui mecanic. Sper ca el sa se poata bucura de ea.



          Problema mea a fost lipsa de oameni seriosi si a mecanicilor buni.
          Data viitoare e cu noroc! Sper

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF