Salut, membrii ai clubului!
Am fost vineri sa văd un w203 facelift c180 kompressor automata din anul 2005 cu 212k km. Mașina are carte service pe Germania, periodică pana in 2017, iar din 2017 pana in prezent, toate facturile la reprezentanta Mercedes Benz . Arată foarte bine și se comporta la fel, însă am câteva neclarități.
1. Nenea proprietar a acceptat mai greu sa ii conducă altcineva mașina, dar a fost foarte deschis sa o verificăm complet in reprezentanta. Inițial a propus sa o testam in reprezentanta, sa o plătim dacă acolo este totul bine, iar după sa o scoatem la o tura. Mi-e frica sa nu aibă ceva relații pe la Reprezentanta iar din cauza asta prefera sa nu o scoată altcineva la plimbare. (Ne-a plimbat el câțiva km, iar mașina se comporta in parametri normali)
2. !!! Pe capacul de la motor era o pata mare de ulei care are o explicație foarte amuzanta. Domnul a spus ca a completat cu 1 litru de ulei(vezi punctul 3) din cauza unei semnalizari legată de nivel in computerul de bord și a uitat sa pună capacul iar după câțiva km a simțit miros de ulei și când a ridicat capota a văzut minunea. Este o poza atașata mai jos și as dori sa știu ce alte cauze mai puțin amuzante ar putea fi.
3. !!! Mi-a spus ca motoarele kompresor papa mai mult ulei in general și este normal sa mai completezi cu câte un litru la circa 5000 de km. ( aceasta este și cazul lui - ulei tre sa mă uit pe factura)
4. Clima din partea pasagerului a durat considerabil mai mult sa bage aer cald fata de cea din partea șoferului.
5. La un moment dat s-a simțit o ușoară trepidație la motor când îl analizam cu capota ridicată și explicația lui a fost legată de cutia automata a mașinii. A spus ca era in modul de stationare, iar in acest mod motorul este puțin mai turat decât in rest. In momentul in care a băgat-o in drive, parca s-a simțit o mică scădere a turatiei. Este posibil ca punctul asta sa-l fi ametit putin
Trebuie sa recunosc ca am fost foarte prost inspirat sa o văd pe 1 Iunie. Reprezentanta era închisă, service-urile închise, tot ce am reușit sa fac a fost sa-i testez puțin opțiunile, sa ii verific interiorul și caroseria și sa aud cum toarce motorul. Nu sunt eu foarte priceput la asta, dar mi s-a părut ca mașina sta bine la aceste capitole
A rămas sa ne reîntâlnim săptămâna următoare și sa o ducem la Mercedes sa vedem ce spun meseriașii. As dori sa știu dacă este nevoie sa mă îngrijorez pentru completarea nivelului de ulei și petele din imagine. Menționez ca este un drum lung pana unde se afla mașina și mi-ar plăcea sa iau la pachet niște sfaturi de la voi .
Un weekend frumos!
Am fost vineri sa văd un w203 facelift c180 kompressor automata din anul 2005 cu 212k km. Mașina are carte service pe Germania, periodică pana in 2017, iar din 2017 pana in prezent, toate facturile la reprezentanta Mercedes Benz . Arată foarte bine și se comporta la fel, însă am câteva neclarități.
1. Nenea proprietar a acceptat mai greu sa ii conducă altcineva mașina, dar a fost foarte deschis sa o verificăm complet in reprezentanta. Inițial a propus sa o testam in reprezentanta, sa o plătim dacă acolo este totul bine, iar după sa o scoatem la o tura. Mi-e frica sa nu aibă ceva relații pe la Reprezentanta iar din cauza asta prefera sa nu o scoată altcineva la plimbare. (Ne-a plimbat el câțiva km, iar mașina se comporta in parametri normali)
2. !!! Pe capacul de la motor era o pata mare de ulei care are o explicație foarte amuzanta. Domnul a spus ca a completat cu 1 litru de ulei(vezi punctul 3) din cauza unei semnalizari legată de nivel in computerul de bord și a uitat sa pună capacul iar după câțiva km a simțit miros de ulei și când a ridicat capota a văzut minunea. Este o poza atașata mai jos și as dori sa știu ce alte cauze mai puțin amuzante ar putea fi.
3. !!! Mi-a spus ca motoarele kompresor papa mai mult ulei in general și este normal sa mai completezi cu câte un litru la circa 5000 de km. ( aceasta este și cazul lui - ulei tre sa mă uit pe factura)
4. Clima din partea pasagerului a durat considerabil mai mult sa bage aer cald fata de cea din partea șoferului.
5. La un moment dat s-a simțit o ușoară trepidație la motor când îl analizam cu capota ridicată și explicația lui a fost legată de cutia automata a mașinii. A spus ca era in modul de stationare, iar in acest mod motorul este puțin mai turat decât in rest. In momentul in care a băgat-o in drive, parca s-a simțit o mică scădere a turatiei. Este posibil ca punctul asta sa-l fi ametit putin
Trebuie sa recunosc ca am fost foarte prost inspirat sa o văd pe 1 Iunie. Reprezentanta era închisă, service-urile închise, tot ce am reușit sa fac a fost sa-i testez puțin opțiunile, sa ii verific interiorul și caroseria și sa aud cum toarce motorul. Nu sunt eu foarte priceput la asta, dar mi s-a părut ca mașina sta bine la aceste capitole
A rămas sa ne reîntâlnim săptămâna următoare și sa o ducem la Mercedes sa vedem ce spun meseriașii. As dori sa știu dacă este nevoie sa mă îngrijorez pentru completarea nivelului de ulei și petele din imagine. Menționez ca este un drum lung pana unde se afla mașina și mi-ar plăcea sa iau la pachet niște sfaturi de la voi .
Un weekend frumos!
Comment