Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E55 amg w211 my2004

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Blana !
    Stefan

    Comment


    • #47
      Frumos suna motorul ala, e o placere sa ii dai pe coaja

      Comment


      • #48
        Să-l stăpânești sănătos!

        Ți-am modificat link-ul către youtube, să apară fereastra direct pe forum. Am scris acolo cum se face, pentru viitoare postări.

        L.E.: Am mutat pozele mari din post-ul #8, în post-ul #1. Am șters pozele mici.
        Last edited by Florin_WES; 02-09-2018, 00:20 AM.
        Regulament general Club Mercedes.

        Comment


        • #49
          Ieri am facut o oarecare revizie la Bestie
          schimbare filtre aer, polen, ulei
          schimb ulei
          iginenizare AC
          completare si verificare freon

          Piese cam 630 ron si manopera plus freon 400 ron
          Ulei cumparat separat. Am adaugat doar 8 Litri urmand sa completez in functie de cum o sa masor zilele astea la rece si la cald nivelul
          Mobil 1 0W40 New Life
          Nu la reprezentanta!

          S-a lucrat curat, cu atentie, fara graba si am stat langa mecanic tot timpul.

          196.000 km

          am completat cu aproape 350 de grame de freon
          Masina merge mai silentios parca
          Urmeaza saptamana viitoare o decarbonizare si niste drumuri in afara orasului

          Filtrele de aer erau sugrumate cand le-am scos. E posibil ca filtrele MANN sa nu fie bune. O sa revin intr-o luna la o verificare si poate schimb cu K&N daca nu aveti alte sugestii

          In rest sub masina mai era urma de umezeala la cutia de viteze. Nimic grav. Verific peste cateva saptamani daca se prelinge uleiul din cutie si facem o revizie si acolo.

          Alte sfaturi?
          Last edited by AIM; 03-15-2018, 10:07 AM. Reason: forgot oil

          Comment


          • #50
            Folosesc filtre Mahle sau Knecht teoretic e acelasi lucru, de vreo 7 ani din simplul motiv ca nu am vrut sa folosesc Mann ca toata lumea. Cred ca in special la o masina asa puternica calitatea filtrelor e destul de importanta.
            Stefan

            Comment


            • #51
              K&N...vezi testul ala cu spiratorul, unde KN isi ia o rusine nu mai numa.
              IN opinia mea, din moment ce motorul e supraalimentat si putere e din beslug, cel mai important la un filtru e filtrarea. Sa te scape de jeg. Restul e irelevant, cat poti obtine.
              1% maxim? Si pt aia merita sa iti bagi praf in motor?

              Comment


              • #52
                Nu doresc surplus de putere.
                Dar daca filtrele se indoaie si se sugruma asa de rau tot nu cred ca e bine.
                Poate sunt downkickurile prea puternice si atunci se intampla. O sa incerc sa merg cateva saptamani fara retrogradari agresive sa vad daca se mai sugruma

                As trece la Mahle/Knecht. Nefiind nici eu impresionat de folosirea K&N in Romania mai ales

                Comment


                • #53
                  Cumva filtrele de aer Mann sunt cumparate de la unul din cele 2 magazine online epiesa/autokarma ?
                  Honda.

                  Comment


                  • #54
                    cele vechi nu stiu de unde au fost cumparate. Cele noi le-am cumparat prin service-ul unde am facut revizia
                    Presupun ca le iau de la distribuitorii lor.
                    Chiar o sa verific pe cont propriu peste 5-7 zile daca se mai infunda asa ca se demonteaza usor.

                    Comment


                    • #55
                      Poate pui niste poze. Ale mele erau de 30kkm si nici urma de obturare.
                      Dar motorul meu e pe jumate cat a tau si e aspirat.

                      Comment


                      • #56
                        Decarbonizare

                        Am incercat de curand procesul de decarbonizare motor.
                        Costul a fost unul fix fiind o promotie in desfasurare. Preturile cerute initial erau in functie de capacitatea motorului.
                        Procesul a durat la mine de 2 ori mai mult ca la o masina sa zicem de 2000cmc
                        In principiu la performante si consum nu am cum sa masor si nici nu ma intereseaza. Performante sunt destule si consumul e in functie de picior.

                        Ce-i drept masurand pe OBD turatiile la ralanti nu am mai avut trepidatiile obisnuite cu variatii mari de rpm.

                        Si parca la viteze de autostrada nu mai este asa zgomotoasa dar nu am masurat cu nimic.

                        Ideea e ca in teorie procesul ar fi benefic pentru motor dar in preponderenta pentru diesel la curatarea DPF.

                        Si bonus o poza cu masina intr-o parcare exterioara. A suferit putin fiindca am fost plecat si nu am avut acces la una subterana.



                        Comment


                        • #57
                          La iarba verde



                          Comment


                          • #58
                            MErita investigat, zic eu:
                            So after tearing the entire engine down, I realized it was just a rubber o-ring in the oil collector that caused the engine to lose all the oil supply and de...

                            Comment


                            • #59
                              De intretinere inainte de 200 000 km

                              Bestia a primit ingrijire si tratament preferential

                              Schimbare placute fata cu ATE. Cate 2 perechi per roata!
                              Schimbare si curatare ulei compresor cu Mobil Jet 2
                              Curatare clapeta acceleratie
                              Curatare injectoare cu solutie speciala
                              Se intrerup pompele de benzina si se conecteaza solutia direct in galerie si apoi curatare cu motorul pronit circa 40 de minute

                              Enjoy!






                              Last edited by AIM; 07-25-2018, 09:37 AM. Reason: .

                              Comment


                              • #60
                                Noutati ceva??

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF