Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes G300 Gd

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am comandat azi cheile si de saptamana viitoare ne punem pe treaba.
    @Levi: tata-meu a mai facut chestii de genul la vechea daciana si cu ocazia asta vreau sa invat si eu de la el. Ce dadeam pe manopera, am dat pe niste scule, care sunt utile la casa omului.
    @Paul: am un manual pentru un w123 cu motorizarea asta unde e descris exact procesul, dar nu am cautat inca cati nm. Caut si postez mai tarziu

    Comment


    • Originally posted by grizzlee View Post
      @Levi: tata-meu a mai facut chestii de genul la vechea daciana si cu ocazia asta vreau sa invat si eu de la el. Ce dadeam pe manopera, am dat pe niste scule, care sunt utile la casa omului.
      pentru amândoi!!!
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • In mod sigur daca ai si documentatia va veti descurca, nu e ceva foarte greu. Ai grija masoara lungimea cheilor comandate pentru ca daca ai luat yato modelul postat de tine nu cred ca sunt bune. Ai nevoie de 140mm lungime pentru unele suruburi pun si o poza cu ele.head om617 surub chiulasa.JPG Daca nu vrei Hazet cauta ceva echivalent(Gedore,Facom,Beta,WGB...) dar sa respecte lungimea si cuplul de stringere.

        Comment


        • Originally posted by grizzlee View Post
          ....am un manual pentru un w123 cu motorizarea asta unde e descris exact procesul, dar nu am cautat inca cati nm. Caut si postez mai tarziu
          Salutam!
          Nu iti face probleme, garnitura de chiuloasa va veni insotita de o hartie in care se specifica ordinea si cuplul de strangere. In general, la schimbarea garniturii de chiuloasa se recomanda si schimbarea suruburilor.
          Spor in toate!
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • Intr-adevar cheile ce le-am comandat sunt cam scurte,am uitat sa verific lungimea lor. Nu e bai, am gasit alta trusa : YT-7753 care are cheile M10-M12 de 140 mm. Mersi ca m-ai atentionat Paul. Problema e ca la trusele astea ieftine nu se specifica cuplul maxim.

            Probabil am sa returnez cealalta trusa, ramane sa vedem.

            Am mai citit documentatia si se pare ca mai imi trebuie ceva imbus lung lung, care iarasi nu stiu daca il am. Vedeti poza atasata.

            @Tumar: Pana sa ajung acolo, trebuie sa dau jos chiulasa inainte :P Mi teama ca nu am toate sculele necesare si raman cu ea pe treisferturi deschisa. Astea sunt scule care nu prea le gasesti in vecini
            Attached Files

            Comment


            • Am cercetat putin pe goagal si chiar daca sunt Yato cheile hexagon sau dublu hexagon cu prindere 1/2 adica ce ai tu nevoie, rezista la cuplu destul de mare. De exemplu cheia YT-04395 suporta pana la 220Nm max asa ca nu-ti face probleme. Imbusul de 10x140mm care i-ti mai trebuie este Hazet 986Lg sau BGS 4220(Capete chei profil hexagonal 10х140mm 1/2"- BGS.
              - satin chrome plated
              - 10x140: cylinder head bolt Mazda,
              Daimler, Toyota, Seat, Nissan, Renault). Daca le recomanda pentru chiulasa ar trebui sa reziste la cat ai tu nevoie. Iar teul hexagon de 6mm poate poti inlocui cu BGS 4276 de 6x200mm asta se foloseste la carcasa distributiei deci nu ai nevoie de cuplu asa mare,poate poti folosi si altceva gen imbus L. Daca nu gasesti chei echivalente si la alti producatori, chiar daca cumperi de la cei de top in valoare de 50 eur tot iesi mai ieftin daca lucrezi tu impreuna cu tatal tau. Spor la treaba
              Last edited by maxian paul; 05-22-2018, 17:16 PM.

              Comment


              • Vin cu o modificare la un cod, imbusul mai are doua litere dupa bgs adica BGS ZB-4220. Am mai gasit de la ei si cea dublu hexagon BGS 5009 xzn 10x140mm.
                Last edited by maxian paul; 05-22-2018, 22:26 PM.

                Comment


                • Mersi fain pentru informatii Paul. S-ar putea sa avem asa un imbus pe undeva, nu il mai comand. Daca tin cheile la 220nm e mai mult decat destul.

                  As avea o alta intrebare aici: vreau in primul pas sa refac chiulasa/injectoarele si candva mai la toamna sa schimb si segmentii. Ca sa schimb segmentii, trebuie sa dau din nou chiulasa jos, sau pot sa scot pistoanele prin baia de ulei?

                  Daca totusi trebuie sa dau jos si chiulasa, ajunge daca schimb doar garnitura atunci?

                  Mersi

                  Comment


                  • Nu stiu daca permite spatiul sa scoti pistoanele pe jos dar chiar daca le poti scoate pe jos nu i-ti recomand, la montaj poti deteriora segmentii. Shimba acum segmenti daca tot dai jos chiulasa sa nu mai schimbi garnitura inca odata. Multa munca nu e in plus, dai jos uleiul si baia de ulei si scoti pistoanele. La G ai loc si de o petrecere pe sub masina nu te incomodeaza altceva. Daca vrei totusi sa schimbi segmenti mai tarziu atunci vei inlocui garnitura de chiulasa si este recomandat si cea de la admisie si evacuare, acum cand desfaci verifica lungimea suruburilor de la chiulasa sa nu depaseasca lungimea maxima admisa(sigur ai lungimea in manual). Nu uita sa schimbi simeringurile de la supape.
                    Last edited by maxian paul; 05-23-2018, 14:48 PM.

                    Comment


                    • Bun, atunci am sa schimb si segmentii. Nu prea am vrut sa ma bag la partea asta pentru ca mi teama de uzuri in cuzineti sau arbore sau ce stiu eu ce mai gasesc pe acolo. Acolo deja sunt cam depasit de situatie si nu am nici scule de masurat + lipsa totala de experienta.

                      Nenea care imi reface chiulasa a spus ca imi schimba si simeringurile si dupa ce o planeaza imi va spune ce garnitura trebuie sa iau. Ma gandesc ca in functie de asta voi stii daca sunt inca ok suruburile sau nu.

                      Legat de garnitura de admisie/evacuare, e o idee buna. Am sa o comand impreuna cu cea de chiulasa.

                      Deschidem si ne rugam sa fie doar segmentii

                      Ps: Oare ma descurc sa bag pistoanele inapoi, fara scula de compactat segmentii?
                      Set pentru montarea segmenÅ£ilor de piston 53 – 175 mm | | Setul conÅ£ine două planÅŸete cu lacăte: înălÅ£imea 3 cu intervalul diametrelor pistoanelor 53 – 125 mm ÅŸi

                      Comment


                      • Nu te ingrijora daca ceva este uzat excesiv este si daca nu te uiti. Verificand stii pe ce te bazezi. Poti monta pistoanele si fara dispozitivul acela pentru strangerea segmentilor si sunt 3 variante: 1. Faci la strung un inel cu interior conic diametrul interior mic egal cu diametrul cilindrului si diametrul interior mare cu 4-5mm mai mare. 2. Construiesti din o fasie de tabla lata de aprox. 40mm un colier in forma de Omega si strangi laturile cu un cleste atat cat sa intre segmenti in canalele lor. Tabla trebuie sa fie neteda. 3. Incerci sa ai comprimi cu mana, la varianta asta te vei chinui putin. Incerc maine seara sa pun poze cu colierul conic si colierul din tabla detinute de mine sa se inteleaga mai bine ce am vrut sa spun. Cel mai usor e sa cumperi un colier dedicat cum ai gasit, precis il vei mai folosi vreodata. Nu uita sa ungi cu ulei cilindrul si pistoanele inaite de montaj. Daca ai manualul si ati mai facut asa ceva si la Dacie vei reusi. Nu te arunca sa planezi chiulasa daca nu e nevoie, mai intai se verifica planeitatea. Ma indoiesc ca nu este plana, din cate stiu este din fonta.
                        Last edited by maxian paul; 05-24-2018, 23:00 PM.

                        Comment


                        • Am reusit sa desfacem cotetzul, vedeti pozele mai jos.

                          Desi ma asteptam la uzuri, nu ma asteptam la surprize din partea unor predecesori:

                          - lucru romanesc. A incercat sa extraga cineva capacelele aferente fiecarui piston( nu stiu numele tehnic) cu dalta!!!!!!!!! . Cred ca s-a dorit planarea chiulasei si nu s-a mai ajuns acolo... Vedeti poze
                          -lipseste un suport din partea axului cu came. Nu stiu cum se cheama si nici nu se vede in poze. Am sa incerc sa fac poze mai exacte

                          Ca si observatii:
                          - 4 injectoare sunt de 1 fel, al cincelea de alt fel. Nu aveau nici un fel de saiba de cupru ptr etansare. Desi nu curgeau, nu se pune asa ceva in mod normal?
                          - 2 dintre pistoane aveau urma de apa inauntru
                          - duzele de la camera de precombustie sunt semi infundate
                          - 2 dintre pistoane au semne de lovituri. Habar nu am de la ce poate sa fie asta. Ori e mana omului, ori a fost ceva picat in motor, desi nu am gasit nimic inauntru.
                          - camasa de la pistoane nu pare sa aiba uzura mare in zona de sus pana unde urca segmentul. Stiu ca in mod normal pe acolo se vad uzurile.
                          Attached Files
                          Last edited by grizzlee; 05-29-2018, 11:47 AM.

                          Comment


                          • partea 2 cu pistoanele si cu lovitura
                            Attached Files

                            Comment


                            • Verdictul meseriașului? Pacientul supraviețuiește?
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • Meseriasul, adica tata-meu + eu (care numa meserias nu-s) suntem amandoi optimisti. Pacientul are doar 36 de ani, merita salvat

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF