Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lights and stuff.

    Buna ziua !



    Intre timp, mi-au venit idei legate de luminile fata. Faruri, mai precis. Acum cativa ani am montat faruri noi, Depo sau Tyc, nu imi mai aduc aminte in acest moment. Oglinzile sunt in continuare in stare foarte buna, si m-am gandit sa fac un upgrade.


    Au aparut pe diverse formate (H4 inclusiv) becuri cu leduri CREE/COB high power. Am luat trei perechi diferite si ca producator, si ca design. Am mai luat doua perechi de capace second-hand de faruri, pentru ca becurile cu led au ventilator la spate si sunt lungi, depasind gabaritul capacului normal. Nevrand sa ciobanesc capacele alea relativ noi, le-am ciobanit pe cele second hand, dupa care am montat totul laolalta, am facut ceva reglaje si treaba s-a incheiat.


    Becurile arata asa:


    Bec led 1.jpg Bec led 1 spate.jpg

    Bec led 2.jpg Bec led 2 spate.jpg

    Bec led 3.jpg Bec led 3 spate.jpg



    Ciobaneala a aratat cam asa, facuta cu dremelul ala Proxxon amintit anterior:


    Capac far stanga.jpg Capac far dreapta.jpg

    Capace faruri.jpg Capac far in pozitie.jpg




    Pe moment am folosit un singur model de becuri din cele trei cumparate. Ramane de vazut cum se vad noaptea la drum intins si daca deranjeaza pe cei venind din fata. O sa fac teste si cu celelalte doua modele. Nici unul din seturi nu a venit cu trafo/drosel sau mai stiu eu ce dispozitiv auxiliar de ridicat tensiunea. Deci doua becuri plug and drive per set si gata.







    Dragos

    Comment


    • Gaura rezultata din ciobaneala nu se inchide cu nimic? Cumva ar trebui sa ramana doar capatul becului la exterior si in rest sa fie cat decat etans, nu? Altfel cred ca se va buli oglinda in timp.
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • Subscriu ante”vorbitorului” meu! Farul trebuie sa fie etenș, altminteri: condens, oglinzi îngălbenite/orbite, etc

        P.S. Halatul? ... ca am studia tși eu problema acestor becuri la 124, dar mai am până acolo (abia ieri am montat unul din DRL-uri în far), și ce am văzut eu până acum, sare de suta de leuți bucata...
        Last edited by Levi; 05-10-2018, 13:55 PM.
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • Gaura din capac se va inchide, dar pe moment ma gandesc cum si cu ce. Intre a construi din bucati de plastic lipite cu pistol cu bagheta de silicon un capacel pe masura si a folosi un burduf de bieleta de directie/planetara taiat si indoit/lipit de capacul ciobanit, sunt deschis la orice varianta fezabila.



          Legat de conversia tabloului de sigurante de la sigurante ceramice la cele "normale", treaba se afla in desfasurare. La recomandarea specialistilor in domeniu si cu amabilitatea celor de la reprezentanta SCANIA din Sausheim/Franta, voi folosi vaselina dielectrica pentru contacte. This kind of vaselina:



          Vaselina dielectrica 1.jpg Vaselina dielectrica 2.jpg




          Iar legat de celelalte W124 ale mele, am inceput sa pregatesc materialele necesare separarii radiatoarelor motor/cutie. Am luat un ventilator electric SPAL de 11" diametru si foarte plat, pereche cu altul identic, luat din dezmembrari de la Alba Iulia. Cel nou:


          Ventilator SPAL.jpg




          Becurile au costat undeva intre 20 si 25 Euro per set, capacele second de faruri 20 Euro patru bucati, ventilatorul SPAL nou a fost 80 Euro, vaselina aia electro-smechera am primit-o cadou.





          Dragos
          Last edited by Heavy D.; 05-10-2018, 14:03 PM.

          Comment


          • Cred ca ideal era sa verifici daca toate becurile au aceeasi lungime si acelasi diametru la partea care ar ajunge in contact cu plasticul capacului. Daca da, atunci se pot lua inca doua capace si sa se faca orificiul mai "la fix" venind apoi doar cu o garnitura.
            Ma gandesc ca burduful (de orice provenienta ar fi) sa nu decedeze rapid din cauza caldurii din "zona".
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • Originally posted by Heavy D. View Post
              Gaura din capac se va inchide, dar pe moment ma gandesc cum si cu ce. Intre a construi din bucati de plastic lipite cu pistol cu bagheta de silicon un capacel pe masura si a folosi un burduf de bieleta de directie/planetara taiat si indoit/lipit de capacul ciobanit, sunt deschis la orice varianta fezabila.
              Originally posted by adidc View Post
              se pot lua inca doua capace si sa se faca orificiul mai "la fix"
              ... iar după aceea să cauți un ”blid” din plastic pe care să-l împingi din ”interior” prin gaură și să-l lipești apoi pe poziție... Sunt caserole din plastic de Ț-șpemii de tipodimensiuni, poți folosi din acelea destinate cuptoarelor cu microunde, doar să găsești mărimea potrivită. Acelea mai toate au și o margine gen guler, așa că se pot aplica din interior, iar lipitura va fi între acel guler și capacul farului... Astfel obții o ”căciulă” etanșă...
              ... și dacă-ți iese, poate în viitor aplic și eu jmekeria, așa cum am făcut-o cu electroventilatorul... berile se adună
              Attached Files
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • Buna ziua !



                Traba cu "mai la fix" e oarecum fezabila, dar imi va da bataie de cap din mai multe motive:


                - poate imi trebuie trei seturi de capace, daca cele trei seturi de becuri "este" diferite. Care capace tre' sa le tin in masina in eventualitatea ca se arde vreun bec si pun in loc vreunul din celelalte feluri. Me no like dis...

                - capacul farului la W124 se introduce prima data jos, dupa care "jos" are functie cam ca de balama si apoi se inchide sus. Deci "la fix"-ul ala tre' sa fie cam oval/eliptic ca sa treaca becul prin gaurificiu, cu sau fara garnitura. Si nu va iesi treaba etansa acolo. Me no like dis either...



                Chestia cu caserola mica introdusa de la interior catre exterior este fezabila dupa ce ai caserola si crosetezi ciobaneala dupa ea. Fezabil fara probleme, dar:


                - banuiesc ca ventilatorul ledului nu impinge, ci trage aerul cald din far via radiatorul incorporat in bec. Aerul ala cald tre' sa ajunga afara din far, deci cumva becul tre' sa treaca prin caserola, ca sa-i iasa curu' la aer. Deci se cam ajunge iar la treaba aia cu capacul si "balamaua" dupa care se misca, etc...



                Pe moment, ideea cu caserola m-a trimis cu gandul sa introduc un budufel din interior catre exterior. La interior lipit de capac, binenteles, iar la exterior taiat sau gata cumparat mai mic decat diametrul celui mai mic cur de bec din cele trei stiluri, astfel incat sa potriveasca pe oricare si din elasticitate sa stea ca prezervativul pe plua...


                Astfel, pot schimba oricand tipul de bec fara emotii legate de o potentiala nepotrivire. Ramane doar de definit temperatura la care va ajunga mecanismul asta nou de iluminat, ca sa stiu sa ma astept la un burduf topit sau doar la unul copt de timp...



                O sa masor si becurile pe diametrul cu probleme, dar numai dupa ce le scot de prin cutiile in care le-am stocat in vederea revenirii acasa, care nu se stie cand se va intampla...






                Dragos

                Comment


                • La tigaia din dotare, nu mai pomenim marca , am xenon din fabrica, unul din capacele de la spate nu era asezat bine, probabil cand fostul proprietar a pus becuri cu xenon mai "alb" iar de fiecare data cand ploua sau spalam masina farul se "haburea". Ma gandesc ca in viitorul apropiat va paste acelasi lucru sa nu mai vorbim de praful mioritic care cu siguranta isi va face loc in acvariile de faruri de W124.
                  Off: Mi s-a facut dor de 250D-ul meu. Indraznesc sa pun o poza de acum 12 ani si cu ocazia asta va salut si va admir pasiunea.
                  Attached Files
                  Stefan

                  Comment


                  • Buna ziua !



                    Azi am observat ca una din lampile de la placa de inmatriculare nu mai vrea. Banuind ca-s contactele ruginite (inca nu am montat lampile noi, amintite anterior), am desfacut treaba acolo si am constatat de fapt ca becul e cam defect. Asa arata becurile folosite de mine in lampile de numar:


                    Bec numar 1.jpg Bec numar 2.jpg



                    Fiecare din cele patru pastile are cate trei cip-uri in ea. O pastila e complet arsa sau defecta, si din celelalte pastile doar cate unul - doua cipuri mai ard., Deci, trebuie alt bec/alte becuri, dar nu inainte de a monta lampile noi si nici inainte de a rezolva cu intrarea apei pe la garnitura ornamentului cromat de deasupra placii de inmatriculare...


                    A doua etapa a activitatii de azi a fost definirea directiei in care/din care sufla ventilatoarele becurilor cu leduri din faruri. Spre surpinderea mea, ventilatoarele trag aer de afara si-l sufla in interiorul farului, catre pastilele cu led. Pe undeva normal, ca doar acolo se genereaza caldura, la sursa de lumina. Mai vedem cum fac cu etansarea farului, tinand cont si de informatia obtinuta azi...







                    Dragos

                    Comment


                    • Buna seara Dragos, am o rugaminte. As vrea sa aflu parerea ta despre scaunele din W124, daca sunt comode la drum lung si daca sunt asemanatoare la comfort cu cele din w210. Ce am eu acum pe masini ofera o buna sustinere laterala dar sunt cam rigide si la drum de 8 ore fara pauza ma cam supara spatele.

                      Comment


                      • Scaune W124 and stuff.

                        Buna seara !



                        Masina mea s-a nascut taxi, deci nu cred ca scaunele mele au ceva de-a face cu ale tale. Mi se par putin cam moi pentru gustul meu, dar nu-mi dau dureri de spate sau de alte organe, considerand ca e masina de naveta de Franta.


                        Uneori imi amorteste curu' de la prea mult mers fara pauza, dar atunci opresc, ma agit, bag ceva genoflexiuni sau poate chiar ma culc.




                        In alta ordine de idei, azi am facut o aroganta:


                        Green Works 1.jpg Green Works 2.jpg Green Works 3.jpg


                        E vorba de un pistol de desfacut prezoane/piuite de roti, versiunea cu acumulator de 24V cu motor fara perii. Stie de 327Nm cuplu, se vedem daca va fi de treaba. L-am luat fara acumulator si incarcator, pentru ca in trecut am mai luat o masina de gaurit de la ei cu toate accesoriile necesare, doi acumulatori (2 si 4A), incarcator, etc. si potrivesc de la una la alta, fiind aceeasi familie.


                        Probabil n-o sa ma multumesc pana nu-i iau la asta noua un acumulator mic, dar mai vedem. Pretul de 199 Euro ar fi fost cu tot cu charger si acumulator mic (2A). Asa cum am luat-o eu, fara nimic, a fost 130 Euro. Garantie sapte ani, ca si la prima achizitie...






                        Dragos

                        Comment


                        • Buna ziua !




                          Ca urmare a problemelor cu becurile soffit ale lampilor de la placa de inmatriculare, am studiat putin treaba si am vazut ca acolo nu are ce cauta varianta de 39mm lungime, ci cea de 36mm. Ca atare, am comandat zece bucati, sosite ieri. Spre comparatie:


                          Soffit-uri 36mm.jpg Soffit 36mm vs. 39mm.jpg


                          Cu ceva noroc, in weekend-ul acesta ajung la masina si le montez. Se observa la varianta scurta ca are o pastila in minus fata de varianta lunga, ceea ce ma bucura, pentru ca mi se parea ca cele lungi, utilizate pana acum, erau o idee cam prea puternice pentru o lampa de numar. Poate bune pentru o plafoniera, mai vedem...






                          Dragos

                          Comment


                          • Limitator inchidere capota portbagaj

                            Buna seara !



                            Masinii mele i-a lipsit intotdeauna limitatorul de inchidere de pe dreapta al capotei portbagajului. La inceput m-am tot prefacut ca nu vad, da' m-am saturat sa ma mint pe mine insumi si am hotarat sa rezolv problema. Prin dezmembrari ba n-am gasit, ba erau decojite de plasticul care le imbraca, etc.


                            Dupa identificarea codului OEM via EPC, le-am comandat de noi. Like this:


                            Limitatoare capota portbagaj.jpg



                            Mai de aproape, inainte de montare, like this:


                            Limitator capota portbagaj.jpg



                            Si dupa montare/reglare, like this:


                            Limitator stanga capota portbagaj.jpg Limitator dreapta capota portbagaj.jpg



                            Daca tot am lucrat cu capul in jos in portbagaj, am schimbat becurile cu led de pe frana (lumina alba), cu altele ceva mai puternice si cu lumina rosie. N-am poze, becuri BA15s COB High Power. Luate din Romania, apropo. Si cu rezultat superultrafragilistic, adica ceva mai bine decat ma asteptam. Diferentele dintre intensitatea pozitiilor si cea a franelor a crescut, si asta urmarisem.


                            Mai departe... Misiunea "portbagaj" a mai inclus si vorbe urate la adresa capotei, care e ruginita in zona lampilor de numar si a ornamentului cromat de acolo. Cauza problemei este garnitura de sub ornament, care lasa sa intre apa inauntru. Cum lampile de numar situate sub nivelul ornamentului au propriile lor garnituri, apa nu iese afara, ci balteste acolo, nenorocind capota si contactele lampilor... Cautat capota noua si n-am gasit, cautat si gasit alta capota in dezmembrari, fara ornament, impecabila si verde, de provenienta "masina de Anglia".



                            Probabil in curand o sa refac tablaria, cracanez toate aripile ca sa intre jante AMG cu 245/45R17, vopsire, etc...






                            Dragos

                            Comment


                            • Buna seara !



                              De vreo doua saptamani, pe vreme uscata scartaie ceva la suspensia dreapta spate. Pe ploaie, totul se greseaza cu apa, si nimic nu mai scartaie. Azi am insistat pe problema si sunetul pervers pare ca vine de la bucsa de pe dreapta a barii stabilizatoare spate. Maine urmeaza demontare si gresare.



                              In cautarea sursei de zgomot, cu masina la nivelul ochilor, am observat uzuri cam diferite intre placutele de frana de pe spate. Dreapta mai uzate ca cele de pe stanga imi par, plus discul de pe dreapta cam ne-curat raportat la celelalte. Comandat placute, vad tot maine care-i treaba in zona.



                              Apoi am incercat sa blindez gaurile din capacele din spate ale farurilor, date ca sa incapa becurile cu led actualmente folosite. Treaba cu burdufele de planetara trase peste spatele becului nu imi convine, pentru ca burduful acopera complet radiatorul pasiv al becului, si asta nu e bine penru racire. Ma mai gandesc...



                              Oglinda retrovizoare interioara avea rama umflata/deformata de caldura, cu ceva burtica in jos. Inlocuita cu alta oglinda impecabila si ceva mai lata decat cea OEM. Si daca tot am lucrat in zona plafonierei, am montat si pus in functiune display-ul de temperatura interioara/exterioara pe care-l aveam de aproape un an.


                              Termometru 1.jpg Termometru 2.jpg Termometru 3.jpg



                              Plus ceva reparatii pe partea de muzica, pen' ca difuzoarele din usi nu mai vroiau deloc. Pe stanga cauza au fost un cablu RCA scos din mufa (de mine, din greseala, la incarcarea portbagajului) si pe stanga doua lipituri care erau doar prezente, nu si conducatoare electric.



                              Muzica defecta.jpg






                              Mai vedem maine...






                              Dragos

                              Comment


                              • Oi oi ce lautari ai in masina.
                                Imi dai si mie te rog mai multe detalii despre display-ul cu temperatura?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF