Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimbare bucse punte spate w211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bucsa oscilanta nu e tocmai ok. Cealalta parte are joc mai mic, plus daca o rotesti, misca mai infranat, asemanator cu un pivot nou, nu asa liber ca asta care pare ca o tine burduful, nu frecarile interne.

    Bucsa punte tot cam la fel se prezinta.
    Mentionez ca in film sta sus pt ca arcul nu este montat. De aia pot trage in jos de ea si cedeaza in mod elastic.
    Cu arcul montat bucsa e intinsa in jos, nu poti trage de ea ca e deja trasa pana in saiba de jos.

    Pana nu bat, eu nu le schimb, chiar daca au rupturi.
    Masina a inceput sa danseze pe drum de cand cu lucrarea, dar mai degraba e de la dereglarea geometriei, nu e de la bucsele astea.
    Va urma.

    Comment


    • #17
      Nu stiu cum ai avut tu ghinionul asta dar eu la al meu E270 am apr.12k km de cand il am si nu i-am strans macar un surubas si nu scartaie,nu pocneste etc.se comporta perfect. Doar doua erori in bord aparute:un SRS ce suspectez a fi de la mufa scaun sofer si bateria rosie care s-a aprins din greseala mea pt.ca am pornit motorul fara mufa modulului bateriei BCU conectata. In rest doar motorina!!!

      Comment


      • #18
        Pai na.
        cazane cumparate din tara plus calitatea indoielnica a unir componente. Usor de inteles mai departe.
        In rest bravo tie. Sunt destule care pica. Ai numai rabdare ai avut noroc pana acum.
        Sau apuca te sa il cauti de bube ca apar destule cand iei masina la bani marunti.
        ​​​​
        topaitul era de la reglajul de directie. Mania meseriasilor de a apropia rotile ca sa compenseze uzura.
        E ok acum, l am reglat eu. Cred ca am incercat tot ce se putea.
        Altfel nu o nimeresti, nu la masina asta.
        E o diferenta intre variante, cand cunosti masina.
        oricum de ajungi pe mana meseriasilor, invata aia pe banii tai.
        inca nu stiu daca bucsele sunt bune sau nu. Dar nici nu merita, merge ok si asa acum.

        AsaDar sa revenim la lsubiect.
        Cum se testeaza bucsele?
        In caz ca sunt altii interesati.

        Asteptam sugestii filmulete de pe youtube, sfaturi, etc.


        Comment


        • #19
          Ionak, e si alta piata acum, e cazuta, masinile au pretul real, nu cel tinut artificial sus de taxa, plus nemtii arunca tot ce e sub euro5 incoace la pret bun.
          Un cazan moldovenesc cum am luat eu acu nici cu 3mii E nu il dai in starea in care l-am luat eu.
          Chiar daca e cu 4 ani mai tanar(ca sa echivaleze la ani).
          Nu-s samsar de masini si ma asteptam sa fie mai putin de lucru, dar na, m-am lamurit si eu cum sta treaba.
          Probabil de o duci pe a ta prin tara in 3-4 ani ani ajunge in aceeasi stare, mai ales daca nu invarti un surub cum probabil s-a intamplat in cazul meu.

          Am zis ca nu fac nimic, dar din pacate mie nu imi place sa umblu cu cazane, pacat ca am ales unul si nu orice, unu moldovenesc, creme de la creme.
          Un 4mii ar fi meritat, adica pret de taxi pe vremea aia + inca o mie. Aia era piata atunci...

          Bucsele le-am schimbat pana la urma, deci sa stiti si voi ca daca poti trage cu ranga asa de ele cum se vede in film, nu mai is ca noi...
          Se vad clar crapaturile.
          Diferenta se simte parca, dar nu prea imi pot da seama ca am un pic de joc si in bucsele oscilante. Acum am constatat.
          Oricum la ranga sunt mai solide, cadrul misca mai putin, dar de la volan nu e mare diferenta.

          Am ales lemforder, primite cu sigla originala razuita. Am luat la 150lei perechea fata si 200 perechea spate.
          Personal as recomanda sa inlocuiti doar fata, spatele la mine era perfect, dar daca tot am lucrat...
          Am constatat ca spatele se schimba f usor, nu as vrea sa ma hazardez, dar cred ca s-ar putea chiar si cu esapamentul montat si lasat in jos.
          De iesit si de presat e f usor, intra la mana pe jumatate, restul presate.

          In rest operatiunea in sine e laborioasa, jos esapamentul, se desfac cardanul de dif, etrierii, furtunul de alimentare(nu a curs benzina, cred ca are ceva clapeta), telescoapele de jos, apoi jos cadrul pe rand, spre fata si spre spate si schimbat bucsele.
          RAmane destul loc.
          Ca sa il lasi spre fata, desfaci partial spatele ca sa permita joc mare, apoi cobori fata.
          Daca vreti sa dati cu penetrant pe suruburile ce tin puntea, dati laoparte aparatorile de pe contraaripi si dupa ele eveti gauri de vizitare chiar desupra suruburilor punte.
          Cablurile de frana de mana nu trebuie desfacute.
          Cand lasi din fata trebuie scoase piulitele mari care tin traversa diferentialului dinspre fata ca altfel lovesc in rezervor. Poate de aia ca am rezervorul de 80L?
          In WIS se vorbea de desfacut esapament complet, scos afara partea din spate a cardanului, cabluri frana de mana, nu e nevoie, nu faceti asta ca va pierdeti vremea.

          Musai sa schimbati si bucsa interior din bratul de sus, spre fata. Doar cu cadrul jos se poate lucra la ea.
          La mine bucsa era in stare perfecta, dar imediat sarbatorim majoratul si niste bucse noi nu ii strica.

          Suruburile cadru doar la 35lei bucata am gasit originale, sa fie sanatosi ca nu-s de aur sa merita atat, mi-am luat de la un depozit suruburi tot de clasa 10.9 la 8 lei bucata.
          Cartea cere 90Nm si 60grade.
          Am pus si o tona de vaselina pe corpul surubului sa previna lipirea de bucsele punte.

          Sau pentru o treaba serioasa am inteles ca se practica asta:

          Reparatie de ghetou, dar fata de solutia originala are avantajul ca nu se mai rupe.
          Omul pune surubri de 14, cele de la bratele fata. Dar in cazul lui suruburile erau smulse din sasiu si omul nu mai avea in ce sa infileteze!

          Pt ca prese n-am gasit decat la 100E in sus, ceea ce e aberant, cu un flex si bormasina mi-am facut eu intr-o ora din resturile care le aveam in garaj.
          Din pacate fata nu au mers scoasa cum credeam, asa ca fata am distrus-o prin impingere in cauciuc si apoi am taiat inelul fixat pe cadru cu biaxu.

          Totodata cu aceasta operatiune e bine sa schimbati arcurile, daca-s cele originale sau sunt obosite de vreme si lasate.
          Rugina le manca si nu rulajul, toate cele 3 rupte, unul de 2 ori, aveau rugina inceputa in zona de rupere iar de acolo s-au crapat ca sticla.
          Calitate nu gluma!

          Si apropo de discutiile de marca si fiabilitate. Am luat uberu de vreo 3-4 luni am ales varianta de lux, vine un 211.
          Ma gandesc, pfff, pai ce lux, dinasta am si eu acasa.
          Intru, o trancanitoare 270cdi, bordu batea in 400k, trancanea ceva pe spate, la un viraj strans s-au auzit niste pocnete, scrasnete, imi zice soferul ca era diferentialul.
          Telescoapele nu mai erau demult ce trebuie. Cam atat mi-am dat seama de pe bancheta la un drum scurt.
          Deci cam asa e, daca n-ai pretentii vrei doar sa mearga, is masini bune si fiabile, dar comparat cu una noua e doar un cazan fara legatura cu steaua de pe capota.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 7 photos.

          Comment


          • #20
            Salutare,

            Am un W211 an 2002 E220 CDI fara istoric service,masina mostenita de la o ruda. Mentionez ca nu ma pricep la mecanica,doar ce am studiat pe internet.
            Trebuie sa schimb un pivot fata st/dr spre spate ( asa apare in descrierea autokarma ) - A2113300435
            Se aude la gropi/denivalari cum troncane ,am facut o verificare cand am facut ultima oara schimbul de ulei si mecanicul a zis ca trebuie schimbat + inca un brat.
            M-am uitat pe schema https://mercedes.7zap.com/en/eu/fg/c...2110061a029680 si am observat ca sunt mai multe brate / pivoti / bucse
            Ma intereseaza daca stiti un mecanic bun,meticulos,( bucuresti,ilfov + 100 km in jurul buc daca e nevoie) care sa verifice exact ce trebuie schimbat pe partea de articulatii. Nu as vrea sa schimb piese originale inutil cu piese aftermarket.
            Bratele am vazut ca originale sunt f scumpe, pentru pivot/bucse as merge pe LEMFORDER sau Original in functie de recomandari.
            As opta si pentru dezmembrari insa doar comandate impreuna cu mecanicul pentru a fi sigur ca sunt ceea ce trebuie si ca sunt inca in stare acceptabila ( ma refer la brate )
            Doresc sa mai pastrez masina 4-5 ani.

            Pentru acest pivot A2113300435 marca FEBI am primit o recomandare ca nu ar tine mai mult de 2 ani si ca mai bine pun original.

            Ce parere aveti din experienta ?

            Multumesc.

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF