Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achizitie W211

    In primul rand buna ziua! Eu sunt foarte nou pe aici, deci imi cer scuze anticipat daca voi incalca vreo regula sau voi deranja pe cineva cu postarea mea.
    Am 26 de ani si dupa ce am schimbat vreo 3-4 masini Dacia, Renault, Opel ma bate gandul sa imi iau primul Mercedes.
    Am tot studiat diverse modele si m-am oprit la W211. Ca motorizare nu as vrea sa trec de 2000 cmc, deci sunt foarte tentat de 1.8 Kompressor.
    As fi foarte recunoscator daca ati putea sa impartasiti cu mine parerile voastre despre acest model, probleme intampinate si la ce trebuie sa fiu atent cand merg sa vad una (probleme frecvente).
    Nu am avut niciodata cutie automata, dar dupa primele impresii as fi tentat sa o incerc. 5G-tronic este disponibila pe acest model si am inteles ca se comporta decent si nu creeaza probleme.
    Totodata ce parere aveti despre optiunea unei instalatii GPL pentru aceasta masina ?
    Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si ajutor

  • #2
    Foarte buna alegere. Am maina asta, mai puin cutie automatã.
    Iti recomand facelift.
    Cu un kilometraj în jur de 100000, real, numai de bune din punctul meu de vedere.

    Trimis de pe al meu FIG-LX1 folosind Tapatalk

    Comment


    • #3
      Pff, o sa fie distractie maxima:
      - recomandabil FL, ca sa nu ai stres cu SBC, daca ai SBC desfa la lichid de frana, daca nu e ca mierea, e clar ca nu l-a schimbat degraba, deci ingrijire din parti.
      - la rotile din spate, trage cu mana fusta si vezi daca ai rugina pe conductele de frana
      - lantul sa nu caraie la pornirea la rece, sau daca te lasa omul sa desfaci capacul de sus, ar fi ideal, vezi lantul cum e.
      - suspensiile pica, deci pivoti, bucse sa fie ok. Merita un test pe standul de vibratii, trasul cu ranga nu identifica decat piesele praf, inceputurile nu le simte.
      - arcurile spate pot fi rupte, uite-te jos. La elegance masina are cam aceeasi distanta fata de arc pe toata circumferinta rotii. Daca e lasata, e veche si poate iti crapa.
      - flansele cardan sa nu fie crapate, in special aia din fata
      - bucsele mari puntea spate sa nu fie rupte (cade puntea in jos bine cand ridici masina)
      - dif sa nu mianune, ori la acc ori la frana de motor, va trebui sa incerci la diverse viteze
      - cardanu sa nu clancane
      - uitele la valorile de STFT si LTFT, motorul asta are furtunuri care crapa dar la care nu ai access, deci mult de lucru
      - amortizoarele de elegance la mine la 190kkm (reali cine stie cati) erau ok, nu simt diferenta majora intre aste si alea noi
      - 2 chei musai
      - etrierii cer RK, nu sunt singurul care am patit-o, chiar daca nu agata roata, daca bolturile nu mai sunt unse, va uza stramb placuta si discul
      - nu te lua dupa interiorul de musama ("piele", pt pretentiosi )) ) de tip taxi. Am vazut cu 800km, nu era ca trecut prin razboi. Idem si volanul, cele de piele se duc repede, cele de guma tin mult.
      - decodeaza VIN-ul
      - nu pune botul la dume gen, terbuie schimbate bujiile si o sa mearga mai bine. cel putin 2.6 merge rotund si cu bujii PRAF!
      - fata de opel, ford sau VAG un tester te indoaie de bani.
      - daca farurile nu lumineaza bine, nu te lua dupa dume gen le dai un polish. Inseamna ca oglinda si lentila din far is duse, costuri mai mari.
      Exceptand cazul in care sticla e mata de tot, ma indoiesc sa fie cazul.

      Cauta cat costa piesele pe net, gen pe autokarma, ca sa stii la ce te bagi.
      Unele chestii is facute bine, de altele o sa te miri ca pe opel erau mai ok.
      Totodata la dezmembrarile mari o sa iti toarne niste preturi de te doare capul gen aproape cat unul AM nou, ca deh, e original.
      Va trebui sa cauti in privat. Eu m-am trezit sa imi ceara 100 lei pe o sigla capota de tip capact cat timp una noua e 120 lei, din reprezentanta!
      Si nu a fost un caz unicat, am intrebat pe mai multi. Evident m-am tiganit si unul tot a lasat la 50.
      Deci nu te astepta ca lucrurile sa fie asa roz ca la marcile obisnuite.

      GPL da, merge bine, eu pe a meu scot cam 14-20lei/100km, in functie de drum.
      Probabil la 1.8 e mai putin.

      Citeste topicul meu, chiar daca e motorul de 2.6, iti faci o idee.
      Masina mea e cam intre intretinuta si epava. Tind tot mai mult sa cred ca inclina spre a doua.
      Chiar si asa, ai de lucru sa o pui la punct. De ar fi sa fac asta inca o data, clar nu as lua-o.
      Cauta bine, uite-te la masinile altora, etc etc.
      Una ingrijita e scumpa si daca nu o iei sa o tii, nu o sa iti convina devalorizarea.
      Last edited by Sharky; 05-06-2018, 19:04 PM.

      Comment


      • #4
        Salut, pe scurt eu am acest motor pe w203 facelift 2006 cu 327.000 km reali, distributia este cea originala. Am montat instalatie gpl BRC pe ea si am mers deja 110.000 de km cu masina pe gaz fara nici o problema.
        Calcaiul lui Ahile la acest motor este un furtunas format din trei segmente si o supapa unisens care se crapa de la caldura si vechime si care costa pe original 80 de lei. Problema este ca se afla montate intre blocul motor si kompressorul mecanic. Trebuiesc demontate carcasa filtru de aer cu calculator, admisia de aer, injectoare ( doar ridicate), cutia de rezonanta din fata, curea de accesorii, clapeta de acceleratie si in final kompressorul mecanic. Daca tit se umbla pe acolo este bine sa mai prevezi un buget de 400 de lei pe original sau 200-250 pe aftermarket ca sa schimbi toate garniturile la care se umbla sau ai acces sa le inlocuiesti, plus cu un spray dedicat sa cureti clapeta de acceleratie pe interior temeinic.Total ore de manopera 10 ore. Ca si pret de manopera la reprezentanta de la 1000 de lei in sus. Uita-te pe topicul meu unde le-am schimbat singur ca sa vezi pozele si sa iti faci o idee despre ce este vorba.
        Alt punct slab poate fi lantul de distributie, daca masina nu a avut mententenanta efectuata in mod regulat ( schimbul de ulei) adica la intervale sub 15.000 de km, de preferat revizii la 10.000 de km pentru Romania si ulei pe norma MB 229.5 sau 229.3.
        Nu ulei cu norma MB 229.51 sau 229.31.
        La pornire dimineata sau dupa ce masina a stat mai multe ore se aude un zgomot de 2-3 secunde de "brr" al lantului pana creste presiunea uleiului si ajunge la intinzatorul lantului si vanos-urile de la axele cu came.
        Daca zgomotul se aude si dupa pornire este o problema la acel motor, adica poate fi un lant de distributie intins sau mai costisitor, dintii de la vanos-uri tociti, putand exista un risc sa sara distributia de la punct.
        Exista scule cu care se poate masura intinderea lantului.
        A treia problema, cea mai simpla a motorului, sunt actuatorii axelor cu came (2 la numar) care pot pierde ulei, iar acest ulei de motor ajunge pe instalatia electrica pana in calculatorul masinii, si prin toate mufele de sondele lambda ( influentant tensiunea citia de lambda). Nu strica nimic dar iti creste consumul daca a ajuns la mufele sondelor lambda. Se schiba foarte usor fiindca au 3 suruburi si o mufa. Cost aproximativ pentru un set pe aftermarket Pierrburg 200 de lei sau 360 de lei pe original care sunt tot Pierrburg.
        Despre cutia automata este foarte important sa nu smuceasca deloc. Trebuie sa schimbe foarte usor. La aceste cutii este important sa se schimbe uleiul si filtrul la 60.000 de km.
        Stima.

        Comment


        • #5
          Salutari!
          Va multumesc frumos pentru raspunsuri. Nu am apucat sa va citesc topicurile in intregime, dar am parcurs ceva. Pana acum imi suna bine si ma bucur ca nu m-ati descurajat pentru optiunea de GPL. Tinand cont de complexitatea motorului credeti ca ar trebui sa merg la Buzau la cei renumiti pentru instalatiile gpl sau il pot monta in Bucuresti la AGR sau SuperGaz?

          In ceea ce priveste tester-ul, cat de util credeti ca-mi este un Delphi / Autocom? Am nevoie de ceva dedicat (Star) neaparat?
          Referitor la non-facelift, toate au SBC? Neplacerile aduse de acest sistem sunt considerabile?
          Am ochit 3 masini pe site-uri de anunturi pana acum:
          Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.


          Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.

          Trapa este problematica pe acest model?

          Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.


          Pareri?

          Comment


          • #6
            Toate pre FL au SBC. Singurul inconvenient e cand se strica.
            In rest operatiunile se pot face "in garaj" fara probleme cu mai multa atentie.
            In rest ce sa zic, la aia 3mii E diferenta intre FL si non FL, intra in pret schimbari de SBC si alte reparatii.

            Eu zic sa iti notezi pe o hartie toate problemele, ca sa le poti verifica.
            Si eu m-am dus la test, dar crezi ca s-a gandit mecanicul sa se uite daca am conductele spate ruginite?
            La cum sunt ruginite amandoua, si cum am vazut la alti priteni fix in acelasi loc, sigur e o problema specifica modelului.
            Te mai tiganesti, mai scoti 100 lei.

            Si eu am luat mercedesu dupa povesti, ca-s fiabile, ca tin, ca tin de cald noaptea, bla bla.
            Iti spun eu, POVESTI! E o masina ca oricare alta, frumoasa, confortabila, dar nimic special la fiabilitate!
            E ok, dar nu e tanc. Vremea cobrelor a trecut demult.
            Va cere bani si dupa cum am zis, chiar si la dezmembrari te arde bine, ca deh, ai mercedes.
            E.g:
            Am avut arc rupt am studiat varianta arc+amortizor SH. 200-300lei (dupa negocieri) in maniera in care arcul nou e 100 si amortizorul 320, flansa(optional) 100 lei iar manopera pt montare cam 100lei.
            Aberant de mult.
            Tot abureau oamenii, ca deh, is originale, ce sa zic, si a meu ala original, de bun ce e s-a rupt, ce stiu eu asta SH cat mai duce si de pe ce carutza la dat jos.
            Sau mai simplu, amortizoarele mele erau decente, 100 lei arc nou, 100 manopera si tot sub pretul de dezmembrari ieseam!

            Decat alea din 2004 cu dotari zero, la pretul ala, mai bine asta:

            Eu o stiu, cel putin pt motor, arcuri, telescoape, cutie, frane, pot sa zic ca is ok asa la prima vedere.
            Motorul nu bate in caroserie, nu se scutura, deci suportii de motor si cutie is ok.
            Restu de bani dai pe impozit.
            A mai schimbat omul niste chestii (sonde, intinzator, bujii, etc), te scuteste de o cheltuiala, mai repari ce mai pica si gata. Pui GPL si scapi de consumul mare.
            Ca motor e mai fiabil si toate interventiile se fac f simplu.

            Despre celelalte de pe OLX, ce sa zic, mergi si le verifici, le iei la rand.
            Eu pe a mea am ales-o strict din prisma dotarilor, dar sa fac treaba asta inca o data, cred ca mai lasam sa scada pretul, ca tare cred eu ca nu o lua nici naiba.

            GPL pe motorul ala se pune f simplu, DAR ca la orice alt GPL, atentie la detalii.
            E.g. mie mi-au montat senzorul de presiune si temperaturea gaz la iesirea din vaporizator. De acolo mai am 2m de furtun pana la injectoare.
            E drept ca nici mie nu mi-a trecut prin cap sa zic ceva... dar in mod normal montarea trebuia sa fie corecta.
            Dar la 3500lei ce sa mai am pretentii. Mere ok si asa si cand m-oi plictisi pun eu mana sa corectez.

            Parca au fost colegi la Bucuresti si au fost multumiti. Eu ma indoiesc ca motoarele astea sunt complexe incat sa puna probleme de montaj.

            In rest, cum ti-a fi norocul, ca la orice alta masina.
            Doar ai mai avut masini, stii cum e, la teste pare impecabila, apoi mai apar mici/mari hibe.

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF