Acuma nu vreau sã fac pe deșteptul dar ãla e filtru de apã rece. Tot ce-i albastru e de apã rece. Roșu e caldã. Atenție caldã nu fiartã.
Am luat la rând site-ul moldovenilor. Nu știu exact care dintre ele e, dar la temperaturã vãd cã scrie maxim 45 grade. N-am vãzut nimic peste.
Nu mi-o lua în nume de rãu, nu e aroganțã sau mai știu eu ce, fiecare face ce vrea cu mașina lui, dar sã n-o dai în altele. Deasupra motorului temperatura poate trece ușor de alea 45 grade. Vezi cã tot pe acolo trece și mațul de la benzinã și dacã se atinge cât de puțin o faci torțã.
Pace!
Laur, ca s-o dau și eu în off: eu am avut W169-le garat la sat în curte aproape 2 luni, pentru cã a venit cu ea pe roți frate-miu și mi-a luat numerele (ãsta stã în DE deci cu numere de DE negre, nu de zoll). N-am putut scoate roșii pentru cã RAR. Și decât sã "împing unde trebuie" mai bine am mers cu trenul. Babacul în deșteptãciunea lui i-a mai dat când și când o cheie deși i-am zis s-o lase în pace. Am venit frumos, m-am bãgat sub ea, am dat drumul la ulei (la rece cã știam cum am lãsat-o plus uleiul era vechi și fãrã numere nu aveam unde sã mã dau cu ea s-o încãlzesc). Când am tras bușonul sã mã paralizeze. Nu exagerez dar era de cel puțin un cm "smecleul" roata pe gâtul ãla de plastic. Filtrul de ulei era curat. Cu debimetrul nu știu cã nu m-am uitat. Oricum poziția e alta îs pe sub și oricum nu mai e integrat în ECU.
Am luat la rând site-ul moldovenilor. Nu știu exact care dintre ele e, dar la temperaturã vãd cã scrie maxim 45 grade. N-am vãzut nimic peste.
Nu mi-o lua în nume de rãu, nu e aroganțã sau mai știu eu ce, fiecare face ce vrea cu mașina lui, dar sã n-o dai în altele. Deasupra motorului temperatura poate trece ușor de alea 45 grade. Vezi cã tot pe acolo trece și mațul de la benzinã și dacã se atinge cât de puțin o faci torțã.
Pace!
Laur, ca s-o dau și eu în off: eu am avut W169-le garat la sat în curte aproape 2 luni, pentru cã a venit cu ea pe roți frate-miu și mi-a luat numerele (ãsta stã în DE deci cu numere de DE negre, nu de zoll). N-am putut scoate roșii pentru cã RAR. Și decât sã "împing unde trebuie" mai bine am mers cu trenul. Babacul în deșteptãciunea lui i-a mai dat când și când o cheie deși i-am zis s-o lase în pace. Am venit frumos, m-am bãgat sub ea, am dat drumul la ulei (la rece cã știam cum am lãsat-o plus uleiul era vechi și fãrã numere nu aveam unde sã mã dau cu ea s-o încãlzesc). Când am tras bușonul sã mã paralizeze. Nu exagerez dar era de cel puțin un cm "smecleul" roata pe gâtul ãla de plastic. Filtrul de ulei era curat. Cu debimetrul nu știu cã nu m-am uitat. Oricum poziția e alta îs pe sub și oricum nu mai e integrat în ECU.
Comment