Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Debitmetru A160

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Acuma nu vreau sã fac pe deșteptul dar ãla e filtru de apã rece. Tot ce-i albastru e de apã rece. Roșu e caldã. Atenție caldã nu fiartã.

    Am luat la rând site-ul moldovenilor. Nu știu exact care dintre ele e, dar la temperaturã vãd cã scrie maxim 45 grade. N-am vãzut nimic peste.

    Nu mi-o lua în nume de rãu, nu e aroganțã sau mai știu eu ce, fiecare face ce vrea cu mașina lui, dar sã n-o dai în altele. Deasupra motorului temperatura poate trece ușor de alea 45 grade. Vezi cã tot pe acolo trece și mațul de la benzinã și dacã se atinge cât de puțin o faci torțã.

    Pace!

    Laur, ca s-o dau și eu în off: eu am avut W169-le garat la sat în curte aproape 2 luni, pentru cã a venit cu ea pe roți frate-miu și mi-a luat numerele (ãsta stã în DE deci cu numere de DE negre, nu de zoll). N-am putut scoate roșii pentru cã RAR. Și decât sã "împing unde trebuie" mai bine am mers cu trenul. Babacul în deșteptãciunea lui i-a mai dat când și când o cheie deși i-am zis s-o lase în pace. Am venit frumos, m-am bãgat sub ea, am dat drumul la ulei (la rece cã știam cum am lãsat-o plus uleiul era vechi și fãrã numere nu aveam unde sã mã dau cu ea s-o încãlzesc). Când am tras bușonul sã mã paralizeze. Nu exagerez dar era de cel puțin un cm "smecleul" roata pe gâtul ãla de plastic. Filtrul de ulei era curat. Cu debimetrul nu știu cã nu m-am uitat. Oricum poziția e alta îs pe sub și oricum nu mai e integrat în ECU.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • #92
      Și mai una cã mi-o venit talentul de scris:

      Filtrul decantor eu nu l-aș pune DEASUPRA de ieșirea din chiuloasã. Doar pentru faptul ca mațul de la chiuloasã la filtrul decantor "urcã" cu mizerie. E și ãla expus la faza cu condensul. Dacã se înfundã, faci din ea arteziana de ulei pe la jojã. Parcã a pãțit careva pe aici. Dacã nu, sigur gãsiți explicații detaliate la ruși pe forum. Într-o vreme rupeam google translate-ul pe forumul rusesc.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #93
        Originally posted by gruiarew View Post
        Cu debimetrul nu știu cã nu m-am uitat. Oricum poziția e alta îs pe sub și oricum nu mai e integrat în ECU.
        W169 n-are debitmetru. Ma refer la astea pe benzina...si mai e si A200 TURBO, la asta nu stiu.
        No malfunction

        Comment


        • #94
          Are, doar cã-i zice altfel.



          Poziția 660: A0061539728 sau A0051535028

          Doar nu crezi cã au pus un sirian care face amestecul dupã cum îl trage curentul.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #95
            Ala e senzorul MAP.
            Amestecul il face luand in calcul informatiile de la mai multi senzori: ECT, IAT, MAP, TPS, CKP, λ.
            No malfunction

            Comment


            • #96
              @LaurLaur, filtru nu are nicio treaba cu mizeria, foarte multi spuneti lucru asta. Eu am pe toate masinile k&N si odata nu am avut problema cu uleiul dat pe el. Am avut si dreptunghiular si conic si fara nicio problema. Uleiul ala se pune in cantitati foarte mici si intins nu sa curga prin el, iti si explica pe hartia care ti-o da la el cum se foloseste....
              Acum de partea cu curatatul debitmetrului...cred ca am fost destul de manarit sa il curat singur... se pare ca merge si acum e perfect curat. Masurat cu testerul si am vazut valoarea de g/s inainte si dupa... Teoria cu practica nu prea se lovesc asa usor in unele cazuri. De la 15cm ce zici tu nici macar in tub nu dai din pacate.....

              Legat de acel filtru de apa. Masurat cu termometru laser, nu a trecut niciodata de 20 de grade. O sa cumpar special unu si ii dau foc sa vad cum reactioneaza. Temperatura gazelor de carter nu e mare. Da posibil sa gresesc cu el, dar in descriere scrie asta 45 de grade si 8 bari presiune ceea ce e ok pana acum. Acum legat de el pus sus. O sa imi fac timp sa desfac furtunul sa va fac poze din interior. Eu pana acum am vazut mult condens si o mica pelicula de ulei peste tot, nicidecum multa mazga. Nici in furtunul ei original nu avea mazga, doar o pelicula de ulei cu condens de apa, ceea ce duce la o emulsie alba. Furtunul e facut mai lung jos tocmai ca acea emulsie sa nu blocheze. Aceeasi lucru am gasit si in filtru acela. Eu o sa il urmaresc sa va zic rezultate, in momentul in care nu imi convinge de el, am si facut comanda la un epurator din aluminiu, cum am pe cealalta masina de 2 ani fara niciun efect negativ. O sa fac poze si la joja ca sa vedem daca e puscata de ulei sau nu. Vreau sa va tin la curent cu asta. Cand am scos de sus furtunul, are un flow destul de mare de circulatie a gazelor, nu am vazut absolut nicio obturare a lor. Cand e cazul, dupa ce trece vrea asta cu ninsorile, o sa fac si un video. Acum e destul de urat sa stau cu mainile pe acolo ca e foarte frig A, am uitat sa va specific ca furtunul e mai gros decat cel original ca totul sa fie facut cu usurinta. Nu am luat nimic in rautate, sunt nou si de aia am facut offtopic pt a ma prezenta si eu......
              Last edited by Hans911Calling; 02-27-2018, 12:33 PM.

              Comment


              • #97
                Imi cer scuze pt. intirziere .....intru mai rar pe forum.
                Lamelele au costat 110 euro + cheltuieli de transport,manopera 100 euro.
                Nu este suficient schimbarea lor mai trebuie facute si adaptarile acestuia...asa cum am mai spus este nevoie de un mecanic priceput( este treaba migaloasa si riscanta )

                Comment


                • #98
                  Salutare

                  Revin cu un review la acel oil catch tank ce l-am facut. Absolut toata iarna nu a avut probleme, nu a inghetat nimic pe interior (am verificat din doua in doua zile, chiar si la -16 grade). In recipient se strange o pelicula de ulei si condens, si totul functioneaza absolut cum am vrut eu. Recipientul a rezistat cu brio (acel filtru de apa albastru rezistent la +45 grade si 8 bar). Nu a s-a topit absolut nimic la el, cum am zis, am masurat cu termometru punct laser si niciodata in zona respectiva temperatura nu a trecut de 20 de grade, indiferent de drum. Am facut cu ea si 200km, am mers tot orasul in lung si in lat dar fara niciun efect negativ. Acum urmeaza sa urmaresc cum reactioneaza la temperaturi de vara (desi pozitia lui montata il ajuta sa se raceasca, aerul trece prin zona aia si este impins pe sub masina.) Acum ca avantaje, am scapat de mirosul de gaze de esapament din habitaclu, am scapat de mizerie pe debitmetru in proportie de 80-90 la suta, am scapat de acea reactie intre ulei si apa exact din fata clapetei. Tin sa mentionez ca acel furtun folosit are debit mai mare decat cel original, si posibil ca acolo sa fie smecheria cu blocarea lui, gazele circula lejer. Masina mai putin si face 20 de ani si scoate gaze de carter foarte normal pt varsta ei, nu imi pierde gram de ulei, tot ce scoate pe acea evacuare de gaze este foarte curat si nimic negru sau imbacsit. Am urmarit si joja. Nu a facut gram de presiune acolo, joja are ulei pe ea doar pe masuratoare, in rest totul e foarte curat, inclusiv acel tub unde este bagata, am bagat degetul si nu m-am murdarit deloc. Pt cei ce nu stiu A160 benzina 102cp .
                  Last edited by Hans911Calling; 03-10-2018, 19:14 PM.

                  Comment


                  • #99
                    Știi ce nu înțeleg eu?
                    Dacă scoți condensul adunat în filtru.

                    Dacă nu îl scoți, îngheață, și, chiar dacă nu este destul de frig ca să înghețe, se adună până umple vasul filtrului.
                    Deci, trebuie să scoți din-când-în-când apa adunată.

                    La subiect:
                    Cum a scăzut temperatura sub zero, a mea Mărie (A-Klasse) cu noua sa pălărie (motor - aproape nou) face la fel ca înainte, când pălăria era veche.
                    Deci nu e de la pălărie?

                    Cred că e și nu e.
                    Este, pentru că deși o promovează ca mașină de oraș, are nevoie de 8 km ca să ajungă la regimul optim de funcționare.
                    Nu este pentru că nu e vina lor că eu stau în centrul orașului (centrul fizic, nu administrativ) și oriunde m-aș duce nu am mai mult de 7 km.

                    Ce am observat este că la temperaturi exterioare sub zero, abia după 7 km ajunge motorul la 80 de grade, iar eu am ajuns la serviciu. Ăsta este momentul în care ea abia începe să elimine bine condensul format, doar că trebuie să o opresc.

                    PS
                    În cele câteva zile de ger am șters de două ori eroarea cu plauzibilitatea.
                    Iar, dacă chiar era nevoie să iau mașina, o lăsam puțin la încălzit înainte de plecare, cât rădeam gheața de pe geamuri, apoi mergeam pe drumuri mai ocolite, ca să fac kilometrii.
                    Urăsc să ard gazul prin parcări. Îi urăsc și pe cei care o fac, dealtfel.
                    A good car is nothing without a good garage.
                    Mercedes too.

                    Comment


                    • Originally posted by getablonda View Post
                      Ce am observat este că la temperaturi exterioare sub zero, abia după 7 km ajunge motorul la 80 de grade, iar eu am ajuns la serviciu. Ăsta este momentul în care ea abia începe să elimine bine condensul format, doar că trebuie să o opresc.
                      Asta am observat si eu, temperatura apei (in mers) nu mi-a trecut de 80 de grade, ba chiar as spune ca distanta in care am atins temperatura asta a fost mai mare de 7 km. Termostatul este schimbat...
                      Originally posted by getablonda View Post
                      Iar, dacă chiar era nevoie să iau mașina, o lăsam puțin la încălzit înainte de plecare, cât rădeam gheața de pe geamuri, apoi mergeam pe drumuri mai ocolite, ca să fac kilometrii.
                      Urăsc să ard gazul prin parcări. Îi urăsc și pe cei care o fac, dealtfel.
                      Cand am nevoie de masina incerc si eu sa o `incalzesc` putin inainte de plecare. Mi-am facut un obicei din asta si oricum noi cei cu benzinare nu poluam ca astia cu `dizaluri`. Recomand cu incredere mijloacele de transport in comun pentru distantele scurte.
                      W168 or nothing!

                      Comment


                      • Verificã termostatul. Eu la W169 dupã ce mi-au înghețat oole pe autostradã, am schimbat drãcia și în maxim 5 minute e apa la 80 și un pic. Prima datã m-am speriat am zis sã vezi cã-l fierb. M-am ascuțit la mecanic cã mi-o pus "d-ãla mai scump". Dar acum sunt foarte mulțumit. De mâzgã nu mã mai uit. Drumuri scurte nu fac, de lene. Pânã o scot din parcare, pânã mã învârt sã gãsesc loc unde merg, apoi operațiunea inversã, mai bine o iau la picior. 15-20 minute de mers pe jos chiar ajutã mai ales dimineața.
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • OFF Topic
                          @ gruiarew & cezarkage
                          La w168 lichidul din motor nu mai "asteapta" termostatul si incalzeste direct caloriferul. La w169 poate e altfel si de-aici diferentele intre timpii de incalzire ai motoarelor. Astfel, la w168 apa nu se ridica mai sus de 80 la drum.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • Nu e chiar asa

                            Originally posted by getablonda View Post
                            Dacă nu îl scoți, îngheață, și, chiar dacă nu este destul de frig ca să înghețe, se adună până umple vasul filtrului.
                            Deci, trebuie să scoți din-când-în-când apa adunată.
                            Nu se aduna foarte mult. Pana acum nu l-am curatat deloc si are ceva timp de cand e pe masina. Se strange foarte putin pe fundul borcanului, dar nu exagerat. Eu cred ca intr-un schimb de consumabile (la mine, la toate masinile din familie, se face schimbul doar la 10 mii si nu la 15 sau 20 de mii cum cred unii.) se incadreaza perfect la cum vad eu situatia acum.

                            Comment


                            • P0170 cât cuprinde

                              Stimați prieteni, onorabili colegi chinuiți de blestemul MAF-ului, vă anunț că în gloria sa, debitmetrul s-a hotărât să-și unească destinul cu onorabilul cod P1070. Mâine desfac pentru a constata fizic ce s-a petrecut. Revin și cu foto pentru a vă ilustra un mic dezastru.

                              Am să caut o curățare cu LIQUI MOLY 4066 după o inspecție fizică. Am curățat de la bujii, la clapetă, tot.

                              Cât despre emulsia din capul clapetei, am să încerc să adaptez un filtru separator de ulei la bătrânul Oltcit care făcea exact acest lucru folosind un sistem de site la interior.

                              Comment


                              • Salut scuze daca nu postez unde trebuie, am un A class 140 97, cei care ati schimbat debimetrul de aer, ati schimbat doar senzorul sau cu tot cu calculator. Am incercat cu tot cu calculator acelasi model de motor luat de la in prieten, dar nu merge cand pun contactul sa o pornesc porneste ventilatorul si nu se opreste decat daca iau o borna de la baterie. Niste sfaturi sau din experieta daca imi puteti spune ceva. Multumesc anticipat

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF