Salutare,
am si eu o problema la un B180CDI - WDD2452071J134669
Problema apare mai exact atunci cand sunt temperaturi negative afara.
Zgomotul de pe inregistrare presupun ca vine de la alternator care se chinuie sa tina pasul cu consumatorii de pe masina.
Alte simptome, turatia variaza, luminile la fel.
Simptomele se accentueaza in momentul in care pornesc incalzirea.
Nu intelegeam de ce consuma incalzirea atat de mult insa intre timp am aflat ca pe acest model de masina este montat (standard) un heat booster electric de vreo 1600W care intra automat daca temperaturile sunt scazute.
Ce-i drept, ma miram la inceput de unde baga aer cald la 1 minut de la pornirea motorului.
Masina o am de ~6 luni, nu stiu nici bateria cat este de veche... este posibil sa se amelioreze daca schimb bateria?
In bord imi arata ~12.1V iar cu motorul pornit ~14.2. In momentul in care pornesc luminile si mai ales caldura... alterneaza pe la 12-13V.
Problema se amelioreaza cand se incalzeste motorul sau daca opresc incalzirea.
Intrebarea este... cat de grava ar putea fi problema? Trebuie dat jos motorul, inlocuit alternatorul sau se pot schimba accesoriile fara asa mare bataie de cap?
am si eu o problema la un B180CDI - WDD2452071J134669
Problema apare mai exact atunci cand sunt temperaturi negative afara.
Zgomotul de pe inregistrare presupun ca vine de la alternator care se chinuie sa tina pasul cu consumatorii de pe masina.
Alte simptome, turatia variaza, luminile la fel.
Simptomele se accentueaza in momentul in care pornesc incalzirea.
Nu intelegeam de ce consuma incalzirea atat de mult insa intre timp am aflat ca pe acest model de masina este montat (standard) un heat booster electric de vreo 1600W care intra automat daca temperaturile sunt scazute.
Ce-i drept, ma miram la inceput de unde baga aer cald la 1 minut de la pornirea motorului.
Masina o am de ~6 luni, nu stiu nici bateria cat este de veche... este posibil sa se amelioreze daca schimb bateria?
In bord imi arata ~12.1V iar cu motorul pornit ~14.2. In momentul in care pornesc luminile si mai ales caldura... alterneaza pe la 12-13V.
Problema se amelioreaza cand se incalzeste motorul sau daca opresc incalzirea.
Intrebarea este... cat de grava ar putea fi problema? Trebuie dat jos motorul, inlocuit alternatorul sau se pot schimba accesoriile fara asa mare bataie de cap?
Comment