Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Toba esapament

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by LauLaur View Post
    @dang
    Despre un AMG nu poti spune ca arata rau. Despre multe altele insa...D-zeu sa ma ierte!
    Da...tocmai asta ziceam... Ca daca e s-o luam dupa rationamentu' aspectului cu teava de roaba/fum ascuns, etc.. si un AMG w168 ar intra tot acolo, nu ?

    Comment


    • #17
      Eh, nu se incadreaza tocmai acolo...
      Daca iei o evacuare stock si o modifici trebuie sa o cobori sub bara, ca duce tot fumul in bara(d-aia e curbata in jos originala). Daca ai scos-o sub bara, trebuie sa pastrezi proportiile, altfel arata ca dracu'.
      Uita.te atent si vei observa ca pe bara stock, mai ales pe cea nonfacelift, nu prea se pupa evacuare de genul asta. Pe bara AMG, pica perfect insa, parca cere asa ceva.
      Si mai e si aspectul celalalt, ca sa pui o evacuare cu patru tevi, mari de intra matza pe dansele, trebuie sa mai ai si ce scoate pe ele...Ca pe o cotoarba de 1.6 sau 1.4..., cazi in penibil.
      Last edited by LauLaur; 09-09-2017, 06:31 AM.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #18
        Originally posted by LauLaur View Post
        Si mai e si aspectul celalalt, ca sa pui o evacuare cu patru tevi, mari de intra matza pe dansele, trebuie sa mai ai si ce scoate pe ele...Ca pe o cotoarba de 1.6 sau 1.4..., cazi in penibil.
        Eu unul ma gandeam doar sa fie o singura teava si dreapta, ca sa nu se duca prea departe de original dar nici sa fie ca-n madmax...ca nu e masina de asa ceva. De asta eram curios de compatibilitate pt ca vazusem drepte pe 1.6.
        Iar de scos pe teava chiar ma uitam saptamana trecuta cam cat e un 2 litri de A210 pe la dezmembrari. Si am ajuns la concluzia ca mai bine iei masina direct sau mai imi iau si alt model de Merţ...

        Comment


        • #19
          Poti pune una dreapta, cu un ornament oval, ceva de genul:
          . Numa' sa n-o scoti mult in spate... Pe bara ta de facelift parca ar arata mai bine de atat.
          Si eu am un ornament oval pus pe toba originala. Din spate se vad doar doi cm din ornamentul de inox iesind de sub bara
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #20
            Eu zic să-i bagi și așa ceva: https://www.youtube.com/watch?v=SBFoMArOohA Să sune cum trebuie

            Acum clar că gusturile nu se discută, dar asta mi se pare ultima mașină pe care ai face schimbări estetice și "tuning" la tablă și țevi de eșapament.

            Singurii care se uită la roabele astea (exceptând pe cei care din cauza traficului stau blocați în spatele tău) îs cei care au deja așa ceva. Eu unul sincer mă uit doar să văd cum se prezintă cu rugina la aripile spate (și de obicei sunt cu mult mai avansate față de ce am eu). Mai toate modificările îs ca nuca în perete. Chiar nu văd sensul de chestii cromate pe tobă când clar nu a venit cu așa ceva din fabrică. Hai s-o fardăm pe bunica și să-i punem tichie de mărgăritar. La fel ca cei cu "bamweu" ce-și vopsesc grila și scriu M peste tot Mâine - poimâine o să vrei spin-ere și eleron și iar scumpesc ăștia de la Dedeman parchetul laminat

            Serios acum, nu-i pune 4 țevi. O să se afume doar pe stânga și arată fix ca dracu.
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • #21
              Că tot am adus vorba. Ia utați-vă ce-am găsit zilele astea în fața blocului. Precis zice că-i cool:

              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • #22
                HE HE...Poza cu 4 tevi nu e reala, e in photoshop. masina are doar 2 pe partea soferului . Si mai inca ceva, nu e tiganeala Romaneasca, e Nemteasca (a si fost trecuta in talonu de Germania), scrie "B" pe ele
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  Buna seara colegilor de forum.
                  La A-ul sotiei( W169 180 CDI) toba intermediara are stratul exterior dus in proportie de 40% si ma bate gindul sa o inlocuiesc. Am gasit diverse firme cu diverse preturi (toate noi) dar tot ce am gasit imi arata numai toba propriu zisa, cu 2 "moturi" sudate la capete+ 2 mansoane de fixare. Asa ca ma gindesc ca trebuie sa tai teava existenta si sa intercalez noua toba, ceea ce nu m-as incumeta decit in ultima instanta. Stratul interior e inca OK dar acela este o tabla mai subtire decit cea exterioara. A facut cineva aceasta operatiune? Si daca da, ce model/marca de toba au folosit, unde s-a facut operatia si cit a costat.

                  PS atasez numai un exemplu din ceea ce am gasit pina acum pe link-ul de mai jos

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF