Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 Junior

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Capacul să fie primit... îl am, dar are o crăpătură
    Ținem aproape
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #47
      M-am apucat serios
      Ce am reușit să fac în 2 după-mese (ieri și alaltăieri):
      - scoase scaune și banchetă
      - desfăcut console
      - studiat pădurea de cabluri și defrișat ce nu-i din filmul ăsta. Interesant, mașina a avut 2 sisteme aftermarket (dar montate profi), care nu mai funcționau: un handsfree (cu modul, 2 microfoane și antenă, legate la sistemul audio) și o alarmă. Mai erau cabluri de subwoofer, montate în stil autohton.
      Attached Files
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #48
        Scoate mocheta si spal-o... Nu ai sa regreti!
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #49
          +1.
          Eu am spalat-o pe a mea cu stropitoarea de gradina si aspirator, solutii, inmuiat etc.
          Pana sa o fac curata luna au trecut ore intregi.
          Lucram cam 2 ore pe un loc, pana cand apa sa nu mai iasa muradara.
          De stiam ca dureaza atata o scoateam toata si ii dadeam jet, perie si uscare la soare.
          Idem pt panourile mochetate, E mai simplu sa le dai jos, le pui la inmuiat in galeata, le freci usor cu peria si ies ca noi.
          Cu vermorelu si aspiratorul aspiri si stropesti de te saturi pana iese curat!

          Sa nu crezi ca un aspirator profesional face treaba mai buna.
          L-am platit pe unu 100 de lei, a lucrat omul mai bine de 4 ore, fara o pauza, non stop ca un robot.
          Crezi ca a iesit curata mocheta?
          LA suprafata, de stropeai un pic iesea jegul din adancime.
          Am observat si eu ca mocheta e de fapt gri deschis si nu bej/maro.

          Asa ca tot la solutia clasica ajungi, ti-o spune patitul...Tu deja ai demontat totul, e simplu.
          Last edited by Sharky; 04-18-2018, 10:26 AM.

          Comment


          • #50
            Originally posted by dan500se View Post
            Scoate mocheta si spal-o... Nu ai sa regreti!
            Urmează, bineînțeles
            Doar să prind ”curaj”, că partea asta de lucrare ”îmi place” cel mai tare, să frec la mochete
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #51
              In afara de 500SE (nu era nevoie, era masina boboc) la toate masinile mele am scos mocheta (inclusiv, pe vremuri, la Dacia 1310). Incomparabil... Ma tot contraziceam uneori (pana ma saturasem) cu cei ce fac "detailing" la masini si prezinta poze cu BEFORE/AFTER. Bineinteles, nicio treaba cu scosul mochetei. Ei ca dau cu X solutie, cu aspirare, aburi, bla bla... Cum zice si colegul Sharky mai sus... Apa... detergent si bataie pe ea cu peria! Pana iasa apa curata! Idem si la restul mochetelor (portbagaj, pe sub bord, etc).

              P.S. Eu am spalat si traseele pe unde intra aerul in masina, tuburile alea de plastic si flexibile. Aer curat!

              Dar, nah, fiecare cu "meseria" lui. Cei ce fac pentru bani si cei ce fac pentru uz personal!

              Spor la treaba! Stiu ca e o lucrare de durata dar rezultatul va fi cel scontat!
              Last edited by dan500se; 04-18-2018, 17:43 PM.
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #52
                Înaintez destul de încet, dar azi am ajuns la capătul activităților de demontare, și am început să rezolv problemele, în măsura în care le pot rezolva eu prin metoda DIY... spun asta, deoarece piese decedate nu pot reînvia, nu sunt vrăjitor... cum ar fi carcasa grilajului la ventilația din mijloc, care e spart în 2 locuri, iar rotița de acționare a clapetei este și ea șchioapă de un picior... va fi distracție maximă de găsit piese sănătoase...
                Așadar, din prima listă (postul #6 al topicului) am mai eliminat 2 poziții, însă doar pe jumătate:
                - tetierele din spate nu vor să se culce din buton. Trebuie investigat sistemul de vacuum
                Done... adică sistemul de vacuum. Am venit din spate ”pe furtun” în față și l-am identificat ca fiind nelegat. L-am legat, pe direct se culcă frumos tetierele, dar din buton nu... investigat butonul, rezultatul: pacient mort (l-am desfăcut, curățat, face click, dar nu cuplează...). Am pus de probă butonul de la dezaburire, merge perfect, cad tetierele ca retezate. Caut buton...
                - comutatorul lămpilor de marșarier are firele tăiate, ergo nu are cum să ajungă curentul la lămpi
                Dar în același timp și acest comutator este mort. Are urme de intervenții autohtone (carcasă topită, legată cu sârmă)... nici nu-mi bat capul, caut altul... Cu ocazia asta am tras un traseu nou la becurile de marșarier și am legat și becul de ceață din dreapta (este știut faptul că, deși mașinile din generația asta veneau cu 2 lămpi de ceață, doar cel din stânga era legată din fabrică - sau dreapta la mașinile cu volanul montat greșit).
                Astfel, am terminat cu spatele mașinii, luni montez la loc mochetele din portbagaj, să mai eliberez garajul de ele.
                Apropos, mochete: le-a dat juniorul cu aspiratorul, iar după aceea le-a dus la o spălătorie d-asta automată și cu 20 de lei a rezolvat problema (spălat cu spumă și jet absolut toate mochetele + Dacia cu care le-a dus).
                Attached Files
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #53
                  E pe maini bune!
                  Stefan

                  Comment


                  • #54
                    Azi trebuie să sosească comutatorul de marșarier (20 de lei, nou pe Febi).
                    Ieri am reușit să repar și oglinda exterioară de la șofer. Avea tija de reglare ruptă. Noroc că aveam oglinda veche de la Fricike (W201, la care i-am montat pe atunci o oglindă electrică și la șofer, de la o ”englezoaică”), și m-am folosit de ea. A durat ceva până mi-am dat seama cum se desface capacul, că până acum n-am mai avut treabă cu oglinzi de W124/W201
                    M-am blocat însă la geamurile spate. Cel din stânga nu mergea din butoane. Am dat jos fața de ușă și i-am dat curent pe direct... merge! Mai făcând eu câteva probe din butoane (să aud cum țăcăne contactorii din modulul comfort), la un moment dat și geamul din stânga a refuzat să mai meargă... Am desfăcut modulul, am dat cu spray de contact, inclusiv pe pini... contactorii țăcăne toți, pe față merg ambele (inclusiv la modul comfort, adică coboară singure după o apăsare lungă pe buton), dar spatele ”ie morți”. Aștept un modul de la prietenul Marius (tumar), să văd dacă își dau drumul... repet, alimentate pe direct coboară și urcă frumos, culisează lin pe șine fără a opune rezistență... Ceva idei, până vine modulul?
                    Attached Files
                    Last edited by Levi; 04-26-2018, 09:57 AM.
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #55
                      De regula decedeaza cablurile in zona unde se inchide/deschide usa. De la atata hatza hatza, se intrerup. Dar ca in toate cazurile, vezi daca nu ai prajit siguranta pentru geamurile spate.
                      Daca ai un aparat de masura, as verifica iesirea care pleaca din modul si as lega de acolo direct la usa. Asa vezi cel putin daca merge bine modulul. Ma indoiesc ca a murit dansu.
                      Daca merge, atunci e clar intrerupt un fir, sau mai multe

                      Verifica pozitia H din prima poza de aici :http://www.mb-w124.de/blog/2011/08/2...elaisbelegung/

                      Comment


                      • #56
                        Siguranțele sunt bune, toate.
                        Aștept modulul, până atunci am la ce lucra...
                        Am pus comutatorul de marșarier, merge.
                        Am scos bateria... ferească Sfântu ce era dedesubt... Aspirat, curățat, vopsit (inclusiv tava bateriei), altă viață. Sub baterie am găsit restul cablurilor de la alarmă, le-am scos și pe alea, și am mai reorganizat niște cabluri prin compartimentul motor... acum totul este negru și mult mai aerisit.
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #57
                          Azi am curățat compresorul de AC cumpărat azi-iarnă... după 1 oră de frecat/pensulat cu benzină, am făcut cunoștință: el e un Denso. Am montat suportul și am agățat sus agregatul în vederea studierii furtunurilor ce vin legate. Din fericire, se pare că doar un singur capăt de furtun trebuie modificat, restul se potrivesc. Radiatorul s-a potrivit și el fără probleme. Continuăm după 1 Mai
                          Attached Files
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #58
                            Săptămâna asta am avnsat destul de bine, zic eu... oricum, eu mă pontez, eu mă plătesc, așa că tot eu îmi dau calificative
                            Originally posted by Levi View Post
                            ce trebuie reparat sau înlocuit:
                            - nu avea montat compresorul și radiatorul de AC, și nici după o oră de căutări prin pivnița fostului stăpân nu le-am găsit. La nici o săptămână după cumpărarea mașinii a și dat norocul peste mine și am reușit să fac rost de compresor (cu suport cu tot!), radiator, uscător și furtune.
                            - vânez 2 faruri, dar sunt al dreq de greu de găsit unele în stare bună spre excelent, și la prețuri omenești. Cel din dreapta are oglinda îngălbenită, iar cel din stânga are o clemă ruptă.
                            Furtunurile sitemului AC au fost montate și ele... s-a făcut proba cu aer și după 2 zile au mai trebuit strânse niște olandeze (scăzuse de la 10 bari la 4)...
                            Între timp am înlocuit farurile și am montat în ele DRL-urile... când să le pun sus, cel din stânga bătea în ventilul de golire al unui furtun de AC... așa că am înversat cele 2 conducte care încurcau circulația pe acolo, dar cu ocazia asta am pierdut aerul din instalație... trebuie umplut iarăși
                            Originally posted by Levi View Post
                            ce trebuie reparat sau înlocuit:
                            - are parasolare iluminate, dar cel de la șofer are un contact imperfect. Îl vom perfecționa.
                            Noroc că nu arunc nimic, și astfel aveam altă lamelă dintr-un suport rupt... cred că a fost cea mai scurtă ”operație” din șirul lung de lucrări, a durat 10 minute cu demontaj/montaj cu tot... și se făcu lumină-n sat...
                            Originally posted by Levi View Post
                            ce trebuie reparat sau înlocuit:
                            - scaunele din față trebuie înlocuite. Cred că va fi cea mai grea încercare de a găsi unele în stare bună. Nu m-aș supăra dacă cu un drum aș găsi încălzite... Bancheta se prezintă în stare excepțională.
                            Le-a venit rândul și scaunelor... Ieri, după cca. 3 ore de măsurat, socotit, găurit, tăiat și pilit, am reușit să prind în 2 șuruburi scaunul de W126 ce vine la șofer. L-am băgat și scos de cel puțin 5 ori... Știam că datorită faptului că cele de W126 sunt mai mari, nu va fi vis de fată mare să le înghesui în așa fel încât să nu frece în nimic... Aveam o singură informație legată de posibilitatea acestei conversii: pe un site din SUA a postat unul că el le-a schimbat... dar fără nicio poză sau măcar o descriere a operațiunilor necesare... Așa că mi-am bătut eu singur capul, dar am reușit să găsesc poziția corectă. Mâine voi continua să dau găurile toate, și după ce închei cu montajul, voi face și pozele...

                            Am scos și ceasurile din bord, urmează să studiez și acolo problemele, dar deja presimt că se apropie ziua când duc hoitul la electrician, deoarece încet-încet ajung la zonele unde nu stăpânesc situația, și decât să fac prostii, mai bine las ”meseriașii să-și facă meseria”
                            Attached Files
                            Last edited by Levi; 05-13-2018, 15:14 PM.
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #59
                              Na fain, asta ma bate gandul sa fac si eu la G. Caut instalatie de aer conditionat de pe 123 sau 126 si eram curios cat de greu se monteaza/reparara instalatia.
                              Poti sa imi spui cam ce componente sunt necesare? Din cate stiu eu , imi trebuiesc:
                              -compresor
                              -radiator
                              -furtune
                              -este pe modelele astea condensator?
                              -radiator interior
                              -electrica care cupleaza/decupleaza compresorul.

                              Tu ai avut furtunaraiele si radiatorul interior+cablaj?

                              Mersi

                              Comment


                              • #60
                                1. Uită de W123... e un calvar să găsești un sistem întreg și funcțional... doar dacă e musai nevoie mare să ai compresor cu fulie mică, restul fuliilor de pe mașină fiind tot cu curea îngustă, că atunci n-ai de ales.
                                2. După cum am mai spus, mașina asta a fost echipată cu AC (varianta semiautomată - atașez o poză cu bordul), dar la recarosare ”au uitat” să-i pună radiatorul și compresorul. Acum e legată la loc partea de aer (compresor și furtunuri), dar trebuie să mai fac o probă de presiune, și după aceea să mă las pe mâna electricianului cu legarea la loc a firelor (bănuiesc care unde vine, dar mai bine mă consult cu unul de meserie).
                                3. DA, fiecare sistem are condensator, dar aș vrea să fac o precizare:
                                - la radiatorul din față (care vine în fața radiatorului de apă) îi zice de fapt condensator
                                - bănuiesc că tu îi zici condensator la uscător (butelia din a 2-a poză atașată)
                                În rest, ai inventariat corect componentele.
                                Attached Files
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF