Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes G300 Gd

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, asta era si planul meu, sa verific restul de componente. Releul de la bujii e ok, am reusit sa schimb 2 din cele 5 bujii. Dureaza foarte mult, din cauza conductei ce alimenteaza injectoarele.

    Sambata am zis sa fac un drum mai lung pana la parinti si tare rau am facut. Primii 30-40 km totul in regula, dupa care sare acul pe rosu si fierba apa. Ma opresc fix in fata unei case, opresc motorul si ma duc sa cer o galeata de apa. Dupa vreo 30 min e si motorul mai rece, completez apa, totul brici.
    Mai merg ce merg, acul de temperatura oscila destul de tare intre mijloc si rosu(cand la mijloc, dupa 5 secunde pe rosu si tot asa). La un moment dat poc, se aprinde becul de baterie si raman fara servo. Stiam ce s-a intamplat dar speram doar ca a sarit cureaua(curea noua). Cand deschid capota, cureaua de servo era sarita si cealalta era infasurata in jurul ventilatorului, facuta bucati.

    Intrebarea intrebatoare, de ce mi se rupe cureaua noua? Am ajuns cumva sa bag masina in curte unde am asteptat sa se raceasca motorul. Pompa de apa se invarte normal la mana, nu pare sa fie nimic gripat. Dupa ce s-a racit bine, am pornit motorul si nu tzacane/bate sau scoate alte sunete, a pornit usor.

    Motorul are fulia principala cu actionare pentru 2 curele, dar la mine nu am unde sa leg cureaua a doua.Alternatorul meu are fulia simpla, nu ca in poza atasata
    Nici nu stiu cum sa o apuc, ce sa fac. O sa dam jos pompa de apa sa vedem in ce stare e si poate sa caut un radiator mai mare, pentru ca e clar o problema cu supraincalzirea.
    De ce imi fierbe apa dupa o ora si nu dupa primii 10-20 km cand deja era mai mult decat incalzit motorul? Termostatul e luat de pe motorul vechi si acolo functiona bine.

    Legat de cutie, ceea ce ai tu e o raritate pe la noi . Cu asta al mea, la 90 kmh deja e turat bine motorul.
    Attached Files

    Comment


    • Salut, nu ai ce face si trebuie sa verifici toate fuliile sa nu fie deformate sa nu existe joc si sa fie aliniate. Fulia de jos a arborelui cotit e in stare buna nu e slabita? Poate fi si curea cu defect de fabricatie, acum cateva zile am schimbat si eu cureaua de accesorii si voiam sa cumpar contiteh dar vanzatorul un cunoscut al meu m-a sfatuit sa caut altceva ,in ultimul timp avand multe probleme cu marca respectiva(curele fisurate de noi). Ciudat e ca a sarit si cea de la servo. Fulia alternatorului se invarte usor?
      Last edited by maxian paul; 04-16-2018, 20:02 PM.

      Comment


      • Multumesc de sfaturi,fix Conti am avut si eu.

        La prima vedere par sa fie ok fuliile, doar ca sunt toate polishate acolo unde calca curelele. E normal asta? Cureaua de la servo a fost agatata de o sarma si are o adancitura urata.

        Am fiert termostatul si pare sa deschida mai tarziu decat trebuie, adica l-am tinut un pic mai mult in apa fiarta pana sa deschida.

        Chestia e, ca eu am primit motorul cu fulia dubla pe pompa de apa(fulia de sus din poze, cea cu 4 gauri). Baietii cand mi-au montat motorul, au folosit ventilatorul de pe celalalt motor, care are fulie ptr o singura curea. Din cauza asta am ramas eu cu o singura curea. Ma gandesc ca nu degeaba au pus 2 curele pe motorul asta. Cred si sper ca asta sa fie buba.

        Trebuie sa caut prin dezmembrari un ventilator de 126 , pentru ca al meu are altfel prinderea. Mie imi trebuie unul care sa aiba prinderea in 4 suruburi ca in poza atasata.

        Am sa iau alt termostat si alte curele, care sa nu fie de la conti.
        Attached Files
        Last edited by grizzlee; 04-16-2018, 21:12 PM.

        Comment


        • Incearca Gates sou Dayco, este normal ca fulia sa fie lustruita in zona unde calca cureaua dar sa nu fie lovita si sa agate. De unde sarma la cureaua de servo?

          Comment


          • Mersi pentru sfaturi. Cureaua rupta a avut intaritura din sarma, care a sfasiat o bucata din cea de servo. Se mai poate folosi dar prefer una noua.

            Caut un ventilator care sa se potriveasca pe prinderea mea , cea din poza de sus. Un posesor de 126 poate sa imi spuna daca prinderea in 4 suruburi e standard la toate motorizarile de 126?
            Ventilatorul meu e cu vasco si are prinderea complet diferita, din cauza asta s-a pus cealalta pompa de apa.

            Are cineva acces la un catalog de piese sa imi caute si mie codul de producator pentru un ventilator oem ptr 126 300 SD din 82?
            Last edited by grizzlee; 04-17-2018, 09:08 AM.

            Comment


            • Monteaza elice simpla daca ai. Ia in vedere ca pe viitor sa ai in masina un set de curele daca nu noi macar sa fie bune, pentru cazuri de urgenta. Eu mai caut coduri pentru piese pe www.autokit.com.ua. As cauta eu codul de care ai nevoie dar nu am semnal bun la internet si se deschide extrem de greu, incearca sa intri tu.
              Last edited by maxian paul; 04-17-2018, 11:15 AM.

              Comment


              • O sa primesc zilele urmatoare o elice mai mare de la Sile. Am sa o montez si vad cum imi incape intre radiator si motor. Cu ocazia asta o sa pun si fulia dubla cu 2 curele.

                Problema e ca nu o sa mai mi se potriveasca plasticul ala din jurul ventilatorului(nu stiu cum ii zice).

                Lasam deocamdata instalatia fara termostat, sa elimin inca o posibila problema.

                Sper doar ca nu am prajit garnitura de chiulasa.

                Comment


                • Originally posted by grizzlee View Post
                  Problema e ca nu o sa mai mi se potriveasca plasticul ala din jurul ventilatorului (nu stiu cum ii zice).
                  Difuzor îi zice. Are rolul de a dirija aerul rece ”produs” de ventilator în mod uniform pe radiator, dar asta nici nu trebuia să zic, este evident...
                  Din cauza asta (dezaxarea dintre elice si difuzor) am avut și eu probleme cu răcirea, și am recurs la un electroventilator. Dacă te interesează, te poți uita aici http://www.clubmercedes.ro/showpost....&postcount=430
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • Multumesc pentru sfaturi Levi, am ras un pic cand am citit descrierea plastica a procesului.Ce mi se pare ciudat, e ca tu ai avut probleme cu racirea de pe 560, care ar trebui sa fie net mai mare ca ptr motorizarea ta.

                    Cred ca si eu am sa apelez la un flex, ca sa modelez difuzorul.Mie imi e teama sa nu cumva sa nu incapa, e imens "noul" ventilator. Asteptam sa vina si vedem dupa aceea.

                    La mine e aceeasi treaba, ventilatorul e blocat pe "invartit" tot timpul. Ma mir ca nu zboara pompa de apa cu tot la turatiile alea si cu ventilatorul prins direct pe ea. Oricum a fiert si asa, deci clar trebuie ventilator mai mare sau un radiator mai mare.
                    Last edited by grizzlee; 04-18-2018, 10:13 AM.

                    Comment


                    • Originally posted by grizzlee View Post
                      racirea de pe 560, care ar trebui sa fie net mai mare ca ptr motorizarea ta.
                      Era ”doar” 500 la origini, cutie automată...
                      Când l-am luat eu, avea deja prima conversie: doipatru dizăl de pe Cobra, inclusiv radiator pt. cutie manuală, adică fără răcire pt. ulei. Acest radiator servește și acum, oricum mai mare/gros nici nu ar încăpea...

                      Originally posted by grizzlee View Post
                      trebuie ventilator mai mare sau un radiator mai mare.
                      Radiatorul e mai important! Ca la orice radiator, suprafața de transfer e baza, cu cât e mai mare, cu atât randamentul crește. Ziceam în postul cu pricina că ”am furat” ideea de la colegul Dragoș (Heavy D), care era mult mai documentat. Acum pot să împărtășesc și eu din experiența lui care atestă faptul că la o viteză de peste 50-60 km/h motorul nu are nevoie de ventilator, radiatorul făcându-și treaba cu brio.
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • Am o rugaminte, cand poti masoara diametrul interior al deflectorului(difuzor) original si diametrul exterior al ventilatorului original, cu care ai cumparat G-eul. La mine deflectorul original are 500mm interior iar ventilatorul de pe un 190 are 410mm si vreau sa montez un ventilator cu acelasi diametru ca cel original. La cel original stiu codul A 602 205 05 06 dar nu stiu diametrul. La Om602 pompa de apa are prinderea pentru fulie cu 4 gauri si in centrul axului gaura pentru vascocuplaj, poate gasesti pompa pentru OM617 si cu gaura pe centru.
                        Last edited by maxian paul; 04-18-2018, 11:28 AM.

                        Comment


                        • Ar trebui să aibă 460mm, conform http://www.yiparts.com/mercedes_benz...050506,en.html
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • Multumesc pentru raspuns.

                            Comment


                            • Am citit ca radiatorul de pe G280 benzina e mai mare si si-ar face treaba mai bine, dar nu gasesc sh asa ceva si oricum au si alea deja 30 de ani. Incerc acum cu ventilatorul mai mare.
                              Singura varianta ce o vad, e sa imi fac unul nou din alu/cupru cu capacitate marita intr-un final. Ma gandesc ca nu am sanse sa potrivesc pe G un radiator de pe un 126 500/560.

                              Si aici e cu schepsis, ca nu ma pot duce in lateral, decat in jos sau in grosime.

                              Comment


                              • Originally posted by grizzlee View Post
                                sa imi fac unul nou din alu/cupru
                                Se face așa ceva la comandă?
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF