Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Sharky View Post
    La mine sigur nu.
    La tine posibil ca tu ai altfel de suspensie. Dar se aud, sau tii mana pe ele si simti daca vibreaza cand scartaie.
    N-as crede ca sunt de vina.
    Tot ce e posibil. O sa fac niste iesiri din tara anul asta cu ea... trebuie sa vad de unde vine. O sa caut un "doctor" potent.

    Comment


    • GAta fata, de vreo 2 ore de lucru fara chef.
      S-a ridicat bine de bot, sper sa se lase in timp, ca arata penibil asa.
      Poate ar fi fost mai bine sa iau arcuri sachs, desi astea sunt de aceeasi dimensiune ca si ale mele originale.

      Cum am scos-o din garaj a pocnit arcul de pe spate.
      Calitate de doi lei...
      Noroc ca am pastrat gumele de iarna vechi si uzate, ca alte arcuri sau altceva nu mai vede masina degraba. Desi ma indoiesc ca le uzeaza, gratie suspensiei multilink.
      Vom afla.

      ITP expira vineri o scot eu cumva la capat, probabil bag in sac in portbagaj ca sa stea lasata la fel si pe cealalta parte.
      Timp sa ma ocup de ea cum nu am avut in ultima vreme e clar ca nu o sa mai am.
      Last edited by Sharky; 04-03-2018, 03:06 AM.

      Comment


      • Are si ITP. De eram destept faceam ITP in Decembrie si il luam pe 2 ani.

        Frana fata inca nu e asezata, o treime din disc e inca acoperita de vopsea.
        Dar tot a scos un onorabil 3.5kN pe fata, 2.7 pe spate.
        Se pare ca merge bine si asa.
        Am cantarit discurile vechi, uzate la 23 respectiv 23.8mm sunt cu 2kg mai usoare ca cele noi.

        N-a comentat nimeni de arc, in rest masina nu a avut probleme. Bucse fata spate ok, fata joc pe stand.
        Surpriza mare a fost masa masinii de doar 1500kg cam 50:50 fata-spate.

        I-am tras un reglaj de directie in regim propriu, deoarece directia o luase razna odata cu modificarea inaltimii masinii, plus ce am avut de piscalit in zona.
        Va urma sa perfectionez "utilajul" si apoi sa compar in final ce am facut eu cu o verificare pe un stand serios.
        Mai intai sa schimb arcurile spate si sa se aseze masina.
        Arcurile fata s-au mai lasat ~1cm dupa aprox 3 zile.
        Asa ca geometria facuta fix dupa schimbarea arcurilor e degeaba!

        In ciuda faptului ca fata e complet schimbata si arcul spate e rupt, masina merge fix cum mergea inainte.
        Adica trage dupa inclinatia drumului cu o pondere un pic mai mare spre dreapta.
        Ieri am facut o descoperire epocala.
        Am constatat ca doar in frana de motor trage dreapta, de accelerez puternic, tine drept.

        Deci probabil bucsile de pe puntea spate cedeaza si schimba unghiurile. Ma uit mai atent la ele cand schimb arcurile spate.
        Nu inteleg de ce nu s-a vazut la ITP, poate nu s-au uitat la puntea mare, doar la brate.
        De scuturat au scuturat-o bine, sub ochii mei.

        Azi mi-au sosit arcurile spate si pompa de apa SKF (pret bun 290lei, altfel nu o luam, ca originala inca merge bine).
        Gasisem si kit de bolturi si bucse etrieri spate cu 14 lei! Am luat preventiv.
        Timp si chef sa imi fac sa le montez.

        Deja am cotetzul de 2 ani/20kkm, am lucrat mult la el si inca nu e chiar gata, dar incepe sa treaca din stadiul de cotetz in mercedes.
        Ideal ar fi sa il pot tine pana devine istoric.
        Cu noua lege il pot scoate din circulatie si de la impozit.
        Attached Files

        Comment


        • In ce sens ai spus ca daca faceai ITP in decembrie il luai pe 2 ani?


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • De la 1 Jan masinile mai vechi de 12 ani primesc doar pe un an ITP.
            Uitasem acest detaliu.

            Comment


            • Am vrut sa schimb arcul, imi era frica ca poate sare , fiind rupt de sus, nu de jos. De fapt nu era cazul.
              Bucsa dinspre punte era sudata de surub, nu am reusit sa desfac de acolo asa ca am desfacut dinspre roata.
              Mult mai mult de lucru.
              Din pacate nu am reusit sa montez la loc suportul rotii, pur si simplu nu am putut sa il bag in bratul cu telescopul/arcul.
              Are un umar si se agata bucsa oscilanta de el.
              Era sambata ora 13, imi pierdusem rabdarea, doar nu s-a stau tot weekendul sa repar cotetze, cand e vreme buna afara.
              Pana la urma luni a venit un mecanic, l-a rezolvat in 5 minute, stia smecheria. Mi-a lasat mie restul, ca se grabea.

              Mecanicul zice ca bucsa de punte arata bine.

              Din pacate cea care eu zic ca arata rau e pe cealalta parte si nu si-a putut da cu parerea. O sa vad eu comparativ.
              Telescopul de pe partea asta are mici urme de ulei. Gaz inca are in el, te chinui sa il comprimi.
              Daca mai prind oferta ca in iarna, la 200 lei bucata sachs, iau, daca nu...mere si asa.

              Au mai ramas de facut:
              repede:
              - celalalt arc spate si o geometrie dupa vreo saptamana, timp sa se aseze.
              - curatat/vopsit cealalta conducta de frana spate
              Si mai incolo, cand m-oi plictisi:
              - cuplez pompa de apa faruri la buton, prin circuit separat.
              - furtunurile frana spate au dat crapaturile in ele. Cand oi face placutele spate.
              Nu inteleg ce e asa mare diferenta de pret. Adica este vaico/corteco cu 25-30lei si bosch-ATE cu 90 lei. Voi ce folositi?
              - rulment fulie AC si pompa de apa (actualele mai duc, dar au un mic joc si prea usor se invart, semn ca nu mai au multa vaselina)
              - bujii, filtru de benzina, daca tot le-am luat

              De retinut treaba cu conducta de frana, s-ar putea sa fie si altii afectati de aceasta problema.
              Se verifica usor cand aveti roata spate jos (schimb de la gume de vara la iarna) trageti cu mana de aparatoare, in zona in care se duce furtunul de frana.

              Proiectul se cam incheie.
              Strictul necesar si repar ce mai crapa.
              Tai de pe lista chestii irelevante gen senzori parcare, estetica interioara si exterioara, ca se pare ca pe masina asta si sa o tii in viata nu e usor.
              Prea mult am reparat, prea putin am circulat.

              Sper sa ma pot abtine...
              Tare cred ca va fi nevoie sa imi tin rabdarea pt urmatorul eveniment, vorba altora: "ti-ai luat mercedes, ce vroiai?"
              Acu inteleg pe deplin semnificatia.
              Intre timp caut alta si rezist tentatiei de a mai lua cotetze neglijate. Am deja 3, cu asta.
              Nu mai am timpul si entuziasmul de altadata. Am altele pe cap.
              Attached Files

              Comment


              • Am avut un asistent la toata treaba asta:
                Attached Files

                Comment


                • Ce mi-as dori sa stau pe langa tine.... Felicitari! Probleme tot apar, fiare vechi. Cat timp tu esti multumit de ea, nimc nu mai conteaza. Eu mereu ma bucur cand o conduc pe a mea, indiferent de maruntisurile care apar.

                  Comment


                  • Dragut asistentul.
                    Totusi, la masina asta lucrezi din pasiune si o cauti si o purici. Ce te face sa crezi ca daca ai lua la bani marunti Passatul sau ce mai ai in posesie, inafara de problema arcurilor rupte, n-ai gasi iarasi o gramada de chestii in care sa bagi bani / timp ?

                    Au totusi o varsta masinile astea, si de bibelou daca au fost pastrate, tot imbatranesc cauciucuri, se mai scurg vaseline, mai apare cate ceva. Ori alegi sa le intretii ca de muzeu, dar dai bani cat nu face si te trezesti cu piese aftermarket care oricum nu-s asa de rezistente, ori repari doar unde crapa/tipa/bate/troncane/scartaie. Cel putin, pe trenul de rulare, eu aleg varianta a doua deocamdata, ca sunt sigur ca gasesc si eu ( si oricine cu o masina de peste 5-6 ani) cate ceva daca ma apuc serios de puricat. Prefer sa bag km de banii aia.
                    Last edited by dkmg; 04-25-2018, 11:35 AM.

                    Comment


                    • Asta sper sa fac de acu inainte, sa bag km.
                      Urgentele si consumabilele sunt la zi.

                      Crede-ma nu iti doresti probleme dinastea. Poate tu ai mai mult timp liber, dar eu deja m-am plictisit.
                      Tot in scarba am lucrat.
                      Desfaci o chestie, mai vezi inca 2-3 chestii nelalocul lor.
                      Automat lungesti procesul, vine weekendul si nu merge masina.

                      Sau dai peste un surub intepenit si vezi ca procedura aia simpla care o vezi pe net, nu se mai aplica.
                      Asta e, sper ca de acum inainte sa mearga fara probleme.

                      Comment


                      • Toate belelele astea au si un sfarsit candva. Tu ai tot reparat/schimbat pe ea piese. Multe nu cred ca au mai ramas

                        Comment


                        • Stii cum e, m-am mai uitat la alte mercedesuri mai ok dpdv functional dar nu vroiam sa dau 7-8k pe ele.
                          Am zis ca hai ca merg pe unu la care e de lucru, nu e cotetz dar nici departe. E clar ca nu stiam la ce ma bag.
                          De tinut probabil ca ma tine masina, dar de nu o tin pana se face istorica efortul e chiar degeaba ca de e sa o vand nu iau nici macar cat am bagat in ea.

                          Am totul detaliat in excel.
                          Se aduna pana acum 7300 in reparatii, din care cam 3600 au fost obligatorii, restul, mergea si fara.
                          8600 consumabile, gen oloiuri, placute, gume, jantele pt iarna, etc.
                          4500 in total gazu din care mai am de recuperat inca 2000, deci anul asta se rezolva de fac inca vreo 10kkm.

                          Intre timp si-au vandut masinile niste prieteni, masini tinute in puf, dar prea tarziu, aveam deja cazanu.
                          De stiam din timp ca le vand stateam dupa ele, erau genul care nu merita vandute, dar merita cumparate.
                          Ma rog, oricand se poate mai rau, sa nu crape SBC sau probleme gen nu mai porneste si nu stie nimeni ce are.

                          Alaltaieri am scos-o din garaj si am alergat-o in dusmanie. S-a ridicat un pic, arata mai rau.
                          O simt ok, chiar daca geometria nu e facuta pe spate.
                          Ii trag azi o aliniere/verificare in regim propriu. O mai plimb in weekend prin tara.
                          Iar celalat arc..altadata, cand imi mai revine cheful si apoi geometrie pe stand serios.

                          Bujiile noi, lantu, pompa apa, placutele spate pot sa stea pe raft anul asta.
                          Le-am luat doar ca le prinsesem la pret mic. (Incluse in cifrele de mai sus).

                          Comment


                          • Daca socotesti asa, iti da oricum cu virgula...
                            Eu m-am oprit din dileala...
                            Parerea mea este sa mergi cu ea si sa mai insurubezi/desurubezi numai daca este absolut necesar.

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • Cu virgula mi-a dat cand si-a vandut un prieten un A5 2013 2T CVT cu 12mii E.
                              Practic fix la cat am ajuns eu, minus 1000E.
                              Avea omul distributie, ulei cutie, tampoane motor, 2 seturi de roti din care unu aproape nou.
                              Sau inca 4mii si as lua un F30 din 2012 cu 100mii km reali.
                              Evident ca si alea vor papa bani, dar le poti vinde.

                              Cam asa e cu masinile vechi si neintretinute, ajungi sa dai cat pe una mult mai noua.
                              Deci nici zona de mijloc nu e ok.
                              Ori una stas, ori o epava la 2mii E ca acolo e loc mult in buget pt a o tine in viata.

                              Sa vad in ce stare e bucsa punte de pe cealalta parte.
                              I-am reglat ieri directia pe standul meu, improvizat, e pregatita de drum.
                              In weekend o turez sa o ia dracii.

                              Comment


                              • La Audi daca era benzina o lua repede pe ulei. Iar la F30, daca era diesel trebuia sa-i dai tot motorul jos sa-i faci distributia pana in 150.000 km, ca se rup lanturile intr-o veselie.
                                Toate masinile costa.
                                Daca ma uit asa din avion, in 25000 km si un an am bagat in asta ( combustibil + intretinere) cam 4000 -4500 eur linistit la un consum mediu de 10.

                                Pe Fordul Focus 1.6 Tdci pe care l-am avut 2 ani jumate ( deh, masina economica ) si 70.000 km am bagat si in ea vreo 8000-8500 eur pe perioada asta la un consum mediu de 7,5 ( si cu o motorina mult mai ieftina pe atunci).

                                Deci diferenta ca e Mercedes E benzina sau Ford 1.6 diesel, masini incomparabile in confort inseamna costuri cu cam 30% mai mari, majoritatea reflectate de consumul de combustibil, nu de intretinere. Cu GPL s-ar putea sa ies pe plus cu Mercedesul..
                                Last edited by dkmg; 04-27-2018, 09:34 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF