Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Arc fata rupt W169

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Arc fata rupt W169

    Astazi am schimbat un arc pe fata deoarece era rupt. Acum cateva saptamani am schimbat unul pe spate. Oare din ce sunt facute aceste arcuri? Atasez poze cu arcul rupt si groapa pe care am luat-o. Mentionez ca nu am avut viteza mare si nici nu e foarte adanca groapa.
    Attached Files
    No malfunction

  • #2
    Nici nu pare a fi ruginit. Ale mele erau mac. Dar ce vreau să te întreb, nu le-ai schimbat în pereche? Eu știam că așa se schimbă (sau o fi ceva legendă urbană iar). Și făcute unghiurile după.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • #3
      L-am schimbat doar pe cel rupt. Intr-adevar, volanul statea vreo cinci grade spre dreapta ca sa mearga masina drept. M-am intors la service-ul unde mi-a inlocuit arcul si mi-au reglat geometria. Volanul a revenit perfect pe mijloc. Apoi am constatat ca se aude un troncanit la denivelari multiple. M-am intors la service-ul respectiv si au demontat, din nou, amortizorul cu arc si flansa si l-au montat la loc. Acum nu mai troncane si nici nu a fost nevoie de reglat geometria dupa a doua interventie. Nu mi-au luat bani pentru relajul geometriei rotilor. Au spus ca e normal ca dupa inlocuirea unui arc sa se verifice si geometria. Nota de plata a fost 66 lei. Mecanicul care a lucrat nu stie de ce troncanea iar cand am fost la probe cu consilierul de service, eu i-am sugerat ca este posibil ca piulita din capatul amortizorului sa nu fi fost stransa bine..aceasta pare sa fie si concluzia trasa de el dar si el a spus ca e posibil, deci nu era 100% convins. Bucata de spira rupta este din partea de jos. La fel s-a intamplat si cu arcul din spate, tot o bucata din partea de jos..deci acolo unde se poate avea acces usor. Stiu ca exista spray-uri cu azot lichid si nu m-ar mira ca baietii de prin service-uri sa-mi fi sabotat arcurile..recunosc ca nu am dovezi dar, fiindca sunt unii care invoca protectia muncii si nu ma lasa sa vad ce se intampla cu masina, imi fac fel si fel de scenarii. In ceea ce priveste schimbatul in pereche, nu stiu ce sa cred. Probabil ca e cel mai bine sa le schimbi pe amandoua. Eu astept sa se rupa si celalalt. Am cumparat arcul de la reprezentanta Mercedes, 237 lei. Inlocuirea arcului l-am facut la reprezentanta altei marci...asta din cauza ca la aceasta reprezentanta Mercedes, nu ai acces in atelier, nu exista geam prin care sa privesti in atelier la masina si nici macar un ecran pe care sa vezi cum se lucreaza la masina. Poate sunt eu mai paranoic dar eu nu accept ca masina sa iasa din raza mea vizuala.
      No malfunction

      Comment


      • #4
        Nu știu de spray-uri sau alți gărgăuni, dar cert e că dacă nu văd ce se face n-o las nici bătut. Bine, cazul meu e un coteț din '99, dar atâta timp cât încă mai merge n-are sens să-și bată nimeni joc de ea.

        Și nu neapărat că fac înadins, pur și simplu îi doare în bască. Poate mă repet, dar n-o să uit prea repede când mi-au băgat în roți 2.6 atm când scrie maxim pe ele "never inflate over 2.5" și pe ușiță de la rezervor scrie clar cât trebuie băgat. Și asta a fost o chestie simplă de echilibrat niște jante la ceva service mare din SB. Nu o să crezi cum se simte cotețul cu roțile la 2.6
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #5
          Originally posted by gruiarew View Post
          Nu știu de spray-uri sau alți gãrgãuni, dar cert e cã dacã nu vãd ce se face n-o las nici bãtut. Bine, cazul meu e un coteț din '99, dar atâta timp cât încã mai merge n-are sens sã-și batã nimeni joc de ea.

          Și nu neapãrat cã fac înadins, pur și simplu îi doare în bascã. Poate mã repet, dar n-o sã uit prea repede când mi-au bãgat în roți 2.6 atm când scrie maxim pe ele "never inflate over 2.5" și pe ușițã de la rezervor scrie clar cât trebuie bãgat. Și asta a fost o chestie simplã de echilibrat niște jante la ceva service mare din SB. Nu o sã crezi cum se simte cotețul cu roțile la 2.6
          Nici un mercedes nu e cotet . Iar faptul ca este o masina bine intretinuta are o alta valuare chiar daca are 100 ani.Iar in primul rind iti va oferi confort si siguranta. Eu ador masinile care inca functioneaza in parametri si au multi km . Cu stima

          Comment


          • #6
            Am avut și eu arcuri rupte, unul din față și unul din spate, tot la partea de jos, cam jumătate de spiră.

            Ruptura este una tipică pentru uzura prin oboseală. Pietricelele care ajung pe platoul arcului strică vopseaua, apoi rugina își face treaba.

            Le-am schimbat la reprezentanță și, am văzut că cele noi au furtun băgat pe spirele inferioare, care le protejează. Totodată au fost înlocuite și tampoanele pe care calcă arcurile: niște piese din cauciuc, nu foarte scumpe, cred că sub 50 de lei una.
            Dacă vrei, caut factura și îți spun codurile.
            A good car is nothing without a good garage.
            Mercedes too.

            Comment


            • #7
              Buna ziua,
              Asa este, arcurile noi au un furtun in partea de jos. Eu nu am schimbat tampoanele de cauciuc, le-am lasat pe cele vechi. Deocamdata nu am nevoie de coduri.
              Multumesc.
              No malfunction

              Comment


              • #8
                Buna seara, întrebare despre arcuri. Arcuri fata cu 4 puncte albe, arcuri spate 3 puncte roșii. Exista pe undeva un catalog, descriere tehnica sau mai știu eu ce document care sã mã lãmureascã ce înseamnã aceste coduri de culoare?

                Comment


                • #9
                  Salut!
                  Arcurile sunt marcate(cu culori) in functie de dotarile masinii, nivelul de echipare, s.a.m.d. .
                  Dupa seria VIN si dotari, in EPC se poate calcula un punctaj. In functie de punctaj se dau si marcajele arcurilor.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Este o problema cunoscuta la W169 si W245. Am atasat documentul gasit in WIS...
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Am avut eu recent un arc rupt la w211.
                      Nu stiu cum e la A, dar la E arcurile vechi erau deja inmuiate bine, masina statea mai jos decat trebuie.
                      Cu arcurile noi masina sta la inaltimea corecta si e mai tzapana pe drum.
                      Mie asa mi-a fost norocul, cum am scos masina din garaj, dupa ce am terminat de montat totul pe fata, s-a rupt arcul de pe spate!

                      Asa ca si daca nu crapa arcul, posibil ca dupa 10-15 ani de utilizare tot sa merite sa il schimbi pt ca nu mai e ce a fost.

                      Azot lichid si alte povesti eu zic sa le lasati pt speriat copiii inainte de culcare. Cautati cum se stocheaza asa ceva si vedeti ca putini au si doar pt nevoi reale, nu de distractie.
                      Poate cu un spray cu butan/propan, dar si cu ala pana racesti un arc si il faci sa crape, cam greu. Il crapi doar daca e pe punct de crapare, de e nou, e cam imposibil.

                      Arcul crapa ca e vechi si prost proiectat.
                      AM un passat din 99 cu suspensii de fabrica care din 2003 ruleaza in Romania.
                      km in bord 367, reali, cine stie cati or fi.

                      Comment


                      • #12
                        Pai, m-am inspirat din filmul Terminatorul. Asa ii vad eu pe asa zisii reprezentanti MB: terminatori MB. Poate am exagerat cu azotul dar gropile din asfalt ei le-au facut.

                        Hei, am glumit...cu gropile.
                        No malfunction

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF