Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motor M111940

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Apropo de soc la rece.
    Am verificat pozitia "ciocanelului " in cutia neagra de pe clapeta de acceleratie.
    La punerea contactului ar trebui sa stea la distanta de surubul de reglare - vezi video atasat - apoi dupa incalzire sa se inchida clapeta si sa mentina un relanti constant.
    La mine are aceeasi pozitie lipita de surub indiferent de motor rece/cald.
    In concluzie, ceva senzor nu-si face treaba si nu transmite starea motorului in clapeta.

    Last edited by Florin_WES; 12-15-2017, 14:02 PM. Reason: Am modificat să apară clipul direct pe forum.

    Comment


    • #77
      A innebunit lupul !!!
      Am schimbat clapeta de acceleratie cu una de pe un C klass/1994 - motor de 1800, dar am inteles ca sunt la fel clapetele, chiar daca difera cmc.
      Totul frumos in prima zi... a doua zi fiind cu luminile aprinse am constatat fluctuatii la " linia de plutire " a farurilor.
      Cand accelerez incepe dansul farurilor - ca si cum as actiona butonul din bord care ridica /coboara farurile .
      Am verificat vacumul ce duce la buton, e ok; butonul actioneaza farurile;

      A mai patit cineva asa ceva ?

      Multumesc.

      Comment


      • #78
        Sa nu fi inebunit pompa de vacum sau rotita de reglaj al farurilor. Ma gandesc la un scenariu in care ai lucrat fara sa scoti borna la baterie si ai facut un scurt (desi recunosc ca la experinta ce reiese din postari sunt mici sansele sa fi facut asta).
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #79
          Cred ca e o problema de la pompa de vacum.
          Am sa cumpar un aparat cu care pot verifica vacumul; daca tine sau scapa pe fiecare furtun in parte.
          Zilele astea ajunge de pe ebay un dispozitiv care citeste erorile - gen OBD.
          Am tot verificat/sters erorile cu nr de clipiri din dispozitivul facut de mine - modelul de pe net.
          Sper sa fie mai complex ce am cumparat :
          SOFTWARE CAN BE DOWNLOADED FROM HFMSCAN WEBSITE FOR FREE (OPEN SOURCE PROJECT). W638 (Vito, model v230)SsangYong Musso\Korando withM111 andM104. W463 (model G320). W202 (any petrol engine). W124 (E200, E220, E280, E320).

          Comment


          • #80
            Originally posted by Kay View Post
            Daca face la fel si pe GPl, pompa si filtrul de benzina nu au nimic . Rateuri in tobe si intrerupri in sarcina cred ca tot din cauza instalatiei sunt , probabil nu e refacuta corect .
            Rateuri în toba,injector gaz defect.

            Trimis de pe al meu Redmi Note 3 folosind Tapatalk

            Comment


            • #81
              Apropo de instalatia refacuta...
              Aveam 3 erori care se refereau la senzorul de aer din tubulatura.
              Verificand cablajul am gasit firele topite ; le-am scurtat, izolat si deatunci au disparut erorile si masina merge ok - mai putin la relanti, ca sta accelerata pe la 1000 ture.
              In rest, numai da rateuri.
              Astept sa se incalzeasca putin sa pun in functiune testerul ce l-am cumparat sa vad ce erori mai gaseste.
              Din ce am citit pe benzworld, erorile citite de hfmscan difera de cele citite prin interpretarea blinkurilor .
              Revin cu noutati.

              Comment


              • #82
                Originally posted by altho View Post
                Mi-am facut un tester cu intrerupator si led ptr a verifica erorile .
                Am urmat pasii intocmai, blinkaie ledul de "n" ori, dar nu am gasit si "cititorul" de erori.
                Am vazut pe youtube la cineva care vindea produsul asta, ca nota nr de blinkuri si de pe care slot provenea - ex: slotul 6 ( SRS ) avea 5,7, 9 blinkuri apoi revenea la 5;
                Baga datele astea in calculator in programul pe care il avea si acolo ii spunea "decodarea".
                Are cineva formatul PDF sau programul respectiv din care sa reiasa decodarea ?

                Fiecare slot corespunde unei functii a motorului ce poate fi verificata, dar la fiecare slot apar 4-5 erori. De aici nebunia, ca am minim 7 erori pe masina.
                Pe unele le-am sters, dar altele au ramas .

                Motorul merge bine acum in relanti, dar in sarcina intrerupe si parca nu trage cat ar trebui - suspectez si filtru de benzina cu pompa, DAR pe GPL face la fel - pe langa pocnituri in toba.
                Injector g

                Trimis de pe al meu Redmi Note 3 folosind Tapatalk

                Comment


                • #83
                  Din iulie 2017 am rezolvat problema aia - si nu era din injectorul de gaz ca nu am schimbat niciunul ( am 4 bucati )
                  Chestia era din clapeta de acceleratie, ca umblasem la un reglaj cu surub gros )

                  Comment


                  • #84
                    senzor SRS

                    Verifica rezistenta (ohmi) a firelor care ajung in calculatorul de AIR BAG !
                    Rezistenta este mica(citiva Ohmi) !
                    Daca gasesti un circuit cu rezistenta mare ai gasit problema;sigur trebuie sa verifici firul ,probabil ai o legatura imperfecta !
                    Din acest motiv se apride si se stinge senzorul !

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by danioancarstea View Post
                      Verifica rezistenta (ohmi) a firelor care ajung in calculatorul de AIR BAG !
                      Rezistenta este mica(citiva Ohmi) !
                      Daca gasesti un circuit cu rezistenta mare ai gasit problema;sigur trebuie sa verifici firul ,probabil ai o legatura imperfecta !
                      Din acest motiv se apride si se stinge senzorul !
                      La mine becul SRS sta aprins tot timpul - eroare = lipsa modul SRS ( de sub covorasul pasagerului, la picioare ) Nici cablaj care sa fie acolo nu am.

                      Comment


                      • #86
                        Sa animam postul asta.
                        Am descoperit asta iarna ca furtunul de vacum de la galerie la calculatorul de pe aripa se umple cu mazga de la condens/ulei si ajunge in supapa de vacum din calculator.
                        Am citit ca in timp se corodeaza senzorul/valva respectiva si relantiul da eroare ( 8 blinkuri la mine ). Referitor la asta am gasit ceva pe un site rusesc ( tradus in engeza/romana) :
                        În primul rând, galeria de admisie este expusă condensului de condens pe suprafața sa interioară, care este deosebit de intensă pentru călătoriile scurte în timpul iernii, care nu este complet încălzită de motor. Pentru a compensa procesul de rouă dezvoltatorul a asigurat încălzirea electrică a fiecăruia dintre cele 4 tuburi colectoare. Prin includerea releelor ​​de încălzire comenzile ECU și circuitul de încălzire în sine sunt protejate de o siguranță. Se dovedește deseori că siguranța este îndepărtată pentru o lungă perioadă de timp de către proprietar ca "totul nu afectează". Din păcate, nici o diagnoză a computerului nu poate menționa încălzirea nefuncțională atunci când aceasta nu reușește din cauza eliminării sau a defectării acestei siguranțe (precum și ruperii cablurilor). Rosa din galeria de admisie intră în linia de vid și blocând accesul "vacuum" al rezervorului pentru măsurarea ECU.
                        În al doilea rând, deoarece îmbătrânirea motorului în galeria de admisie începe să arunce uleiul de motor. Cocsarea liniei de vid duce la erori la măsurarea aerului în vidul colectorului de admisie.

                        Despre ce incalzire vorbesc astia ? Ce siguranta ?

                        In plus, tot de la rusi :
                        O soluție parțială pentru a proteja problema ECU este înlocuirea tubului vid pentru alungirea acestuia, care este pliat și vă permite să observați mai bine roua sau uleiul din bucla. În mod caracteristic, în părțile PMS nu vine acum trunchiul original scurt, și anume lungimea tubului este mărită. Rețineți că costul tubului alungit propriu-zis, care protejează ECU, este de numai aproximativ un sfert din valoarea unității de control.

                        Defecțiunea ECU se produce ca rezultat al coroziunii senzorului de vid încorporat în acesta sub influența apei (pentru clasificarea oficială numele exact al senzorului - presiunea absolută). Este, de asemenea, un fapt experimental faptul că unele componente ale uleiului de motor pot deteriora senzorul respectiv. Este nevoie de o singură picătură de ulei pentru a opri funcționarea senzorului pentru totdeauna.
                        Last edited by altho; 04-25-2018, 13:27 PM.

                        Comment


                        • #87
                          Am identificat releul ce incalzeste galeria de admisie !
                          Este in cutia de relee/sigurante ; traducere mai jos ( rusa/engleza/romana)
                          "Releu preîncălzire colectorul de admisie (PSV) stocate în siguranța și releul în compartimentul motorului din spatele stânga. siguranță corespunzătoare este conectat la releul.

                          StreitLCA - preîncălzire colectorul de admisie releu cu siguranțe ștecher."

                          Comment


                          • #88
                            Salutare tuturor,


                            Dupa nenumarate incercari in care nu am facut altceva decat sa ma enervez si sa ma consum ) , intrand pe forum, am observat ca nu sunt sigurul care trece prin asa ceva ) , si ca de-a lungul timpului au tot fost probleme cu aceasta motorizare : M111.940.
                            Detin acest tip de motor de aproximativ 6 ani , timp in care nu am avut nici cea mai mica problema cu el, a fuctionat perfect pana in toamna anului trecut. Tin sa precizez ca acesta masina o folosesc doar 6-7 luni pe an , mai exact din Martie - Aprilie pana in Octombrie si atunci doar ocazional sau in weekend, in perioada rece sta la caldura intr-o parcare subterana.
                            Toate bune si frumoase pana intr-o dimineata cand am pornit-o si de atunci nici ca am reusit sa ii mai dau de cap) masina a pornit normal dar dupa maxim 10 secunde in care a fuctionat bine, a murit subit , am repornit-o si de acesta data a facut identic, dupa cateva reporniri motorul a inceput sa mearga doar ca neregulat, ca si cum ar fi mers in 3 pistoane, am inercat sa o accelerez si sa tin constat la 2000 de ture dar fara succes , pedala de acceleratie tinandu-o fixa in 2000 rpm , turatia motorului scadea pana in puctul in care dadea sa moara .
                            Dupa multe accelerari in care aveam rateuri in admisie sau de cele mai multe ori dadea in nas ca si cum ar fi tras aer fals sau intreruperi bruste in care la fel dadea sa moara motorul, uitandu-ma la indicatorul lichidului de racire din bord, am observat ca a ajuns la temperatura optima 80 - 85 grade, timp in care si motorul a inceput sa mearga rotund si uniform , statea la relantii normal 700 rpm.
                            Toate aceste lucruri s-au intamplat pe loc in parcare, am incercat si varianta de a pleca de pe loc cu ea si binenteles ca la fel am patit. M-am resemnat o perioada si am inceput sa umblu pe la diversi mecanici , care in afara ca m-au indrumat sa schimb anumite componete de pe partea electrica cum ar fi : bujii, bobine, fise bujii , nu m-au ajutat cu mare lucru)
                            Prin urmare a inceput aventura ) , am schimbat urmatoarele: fise bujii , bobine, bujii, senzorii de la apa si ulei , am schimbat ecu de pe aripa plus supapa care este in spatele pompei de ABS, am refacut insalatia electrica din pin in pin, stiind ca motorizarea aceasta are probleme cu instalatia, dar cel care detinuse masina inainte refacuse si el instalatia, si cert este ca 5 ani nu au fost probleme. Tin sa precizez ca bobinele, fisele,bujiile senzorii de temp apa si de presine ulei au fost noi , senzorul care intra in tubulatura de aer , cea care trece pe deasupra motorului si intra in clapeta de acceleratie - bobinele/fise Beru. bujii Beru z206 , spre deosebire de bujiile care au fost initial pe masina aceseta noi au un electrod , cele vechi aveau 3 si erau Bosch si cred ca aveau multi ani pentru ca partea ceramica devenise galbuie, dar au functionat perfect ba chiar mi se par mai de calitate decat cele noi. Am mai schimbat pompa de benzina, filtrul de benzina - noi , releul din spatele bateriei - cel cu doua sigurante in el ( cred ca ma vre-o 5 ) le-am probat pe toate, am schimbat clapeta de acceleratie - am 3 buc ( toate verificate la calbaj - nu sunt fire rascoapte nici in melcul unde sunt rotitele ) , doua din aceste clapete au fost luate de pe masini care fuctionau perfect un W124 si un W202,
                            Toate aceste lucruri nu m-au ajutat la nimic , nu este nici cea mai mica imbunatatire.... masina merge dezastruos pana se incalzeste, pur si simplu nu stiu ce sa mai verific sau sa schimb ), am verificat vacumul - totul este ok.
                            Am avut ceva W124 motorizari diesel si benzina 250d - 300d - E280 - E320 , nici una din aceste masini nu mi-a creeat probleme, au fost de o fiabilitate iesita din comun, in afara de schimburile de ulei si filtre facute la 10000km , cureaua de accesorii si kit-ul de intindere pt aceastasi obsesia mea pt pivotii de la rotile din fara ), nu au fost necesare si alt fel de piese... Tatal meu a detinut de-a lungul timpului nenumarate Mercedesuri W123 - W124 - W140 - W210 ( de aici si pasiunea pt aceste modele , am crescut cu ele ca sa zic asa ) , toate aceste masini ,adunate nu au avut probleme nici macar 10% din ce am patit cu acest E200 )) , la un moment dat am vrut sa schimb motoru cu totul )

                            Va rog , daca aveti ceva pareri sau cunostinte care ar rezolva toata acesta situatie ,situatie care nu face cinste unui Mercedes, astept sa -mi raspundeti ,
                            ba chiar mai mult daca sunteti in masura sa reparati binenteles contracost sau cunoasteti pe cineva care se pricepe la cest tip de motor ne putem intalnii, eu sunt din Bucuresti.


                            Multumesc anticipat !







                            Comment


                            • #89
                              Salut !
                              Instalatia a fost refacuta / verificata, partea de fire care pleaca din aprinderea de pe contra aripa in spatele bateriei ?
                              Honda.

                              Comment


                              • #90
                                Salut,

                                Instalația a fost refăcută și verificată, dar partea care pleacă din modulul de aprindere in spatele bateriei nu a fost schimbata, gândindu-ma ca acea parte nu a stat la o temperatura ridicată ca cea de pe motor.
                                Deci in principiu trebuie verificată și aceea, Ok.

                                Daca mai aveți și alte pareri , va rog sa nu ezitați .

                                Multumesc ,
                                Fabian

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF