Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Gpl pe W211 E200 kompressor facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Crazyady View Post
    Si eu sunt pro GPL, cat este instalatia in garantie tot atat platesti si la BRC tot 200 de lei este schimbul de filtre. Dar la un interval de 30.000 de km la cat se schimba, nu este un cost asa mare. Dupa expirarea garantiei de 2 ani poti pune filtre cu 50 de lei pentru aproape orice tip de instalatie.
    Un sfat important:
    Inainte sa montezi instalatia, inlocuieste furtunul ( 3 segmente) si valva unisens dintre blocul motor si kompressorul mecanic ( costa sub 100 de lei pe original, dar manopera este ceva mai scumpa).Sunt binecunoscute ca se crapa si trag aer fals generand check engine in bord si eroare p0171. Acest lucru iti poate da peste cap parametrii de injectie pe benzina si timpii de admisie si evacuare, iar cei de la gpl cand monteaza instalatia iau valorile existente in calculatorul masinii si iti regleaza calculatorul de gpl eronat.
    P.S. Poti pune bujii pentru Gpl cu iridium si clasa 5 de temperatura in loc de clasa 6. Gpl-ul necesita o scanteie mai puternica decat benzina si emana mai multa caldura. Stima.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ce înseamnă Cod P0301?

    Comment


    • #17
      Gpl pe W211 E200 kompressor facelift

      @caesar
      Eroarea P0301 inseamna ca ai rateuri pe cilindrul 1. Rateurile pot fi constante sau aleatorii. Todata se poate aprinde si Check Engine in bord.
      Posibile cauze:
      - bujie
      - bobina de inductie
      - tija bobina de inductie spre bujie
      - lipsa curent la bobina de inductie
      - trage aer fals pe admisie
      Eu iti sugerez sa schimbi bobina de inductie de la cilindrul 1 cu alta bobina de la alt cilindru si sa vezi pe tester daca ramane tot codul P0301 sau se schimba cu codul pentru alt cilindru unde ai pus bobina.
      Daca ramane codul de eroare neschimbat, verifica daca iti vine curent la mufa de conectare a bobinei cilindrului 1.
      Daca ai curent la mufa bobinei schimba bujiile (toate).
      Daca nu se rezolva nici cu bujiile inseamna ca iti trage aer fals pe la vreun furtun. Acest lucru este mai greu de depistat daca nu ai o msina de fum sa vezi pe unde iese.
      Este vorba de motorul M271? Ce an?
      Are Gpl?
      Ca sa fii sigur, preventiv, schimba-i toate furtunasele de aer, nu sunt scumpe nici pe oem, dar manopera pentru unele dintre ele poate fi mai scumpa, alte furtunase, le poti schimba chiar tu. Stima.




      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Last edited by Crazyady; 08-29-2017, 10:30 AM.

      Comment


      • #18
        Cum gasesc acest grup?

        Originally posted by broscutza2001 View Post
        Salutare!E deja arhidiscutat subiectul!Suntem deja un grup cu w211 pe gpl.Recomand ca instalatie Prins in rest cu un search gasesti foarte multe argumente!
        Salutare,

        Unde gasesc acest grup? Sunt extrem de interesat de topic, mai ales ca urmaresc sa-mi achizitionez un W211 200 Kompressor (preferabil cu facelift) in vederea montarii unei instalatii de GPL. Inca nu sunt lamurit daca se poate monta GPL pe cel cu facelift (tipul de instalatie clasica unde alimentarea se face doar cu gaz nu prin amestec gaz/benzina).

        Multumesc.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Makeru View Post
          Salutare,



          Unde gasesc acest grup? Sunt extrem de interesat de topic, mai ales ca urmaresc sa-mi achizitionez un W211 200 Kompressor (preferabil cu facelift) in vederea montarii unei instalatii de GPL. Inca nu sunt lamurit daca se poate monta GPL pe cel cu facelift (tipul de instalatie clasica unde alimentarea se face doar cu gaz nu prin amestec gaz/benzina).



          Multumesc.


          Salut, ca si instalatii recomand BRC sau Prins. Eu cu BRC am 102.000 de km in doi ani si jumatate. Ambii producatori sunt buni pentru motorul M271 despre care vorbim. BRC ca si instalatie, are un usor avantaj in sensul ca ai mai multe optiuni de configurare ai parametrilor de jnjectie gpl cu testerul respectiv decat cu instalatia Prins.
          Pe W211 facelift se monteaza instalatie clasica de Gpl. Daca nu ma inseala memoria, numai motorul m271 cu tubina (CGI) in loc de Kompressor mecanic are injectie directa de benzina.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #20
            Pai nu suntem fizic un grup ci suntem imprastiati pe aici pe forum.Eu cu 2 masini, colegul XBG, Crazyady etc...
            Merge de minune gpl-ul cu motoarele astea si economia facuta e consistenta.Am pus vara asta gpl si pe a sotiei deja 5000 de km facuti totul merge ceas+
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #21
              Salutare,ce consum aveti pe GPL ?
              MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

              Comment


              • #22
                11-14 in Bucuresti, 9-11 in afara.

                Comment


                • #23
                  Ce instalatie aveti pe masina ?
                  Eu sub 12 consum in afara nu scap, as dori sa ma duc la progaz de la buzau sa o regleze mai bine, astept cateva pareri despre ei sau poate cunoasteti o persoana de acolo sa discut cu ea.
                  MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

                  Comment


                  • #24
                    Eu am BRC instalata la Progaz Buzau. Consumul 10.2% afara si 11-13% Bucuresti.
                    Consumul este facut la pompa de la plin la plin si mers normal nu sportiv. Conteaza stilul de conducere.
                    Consumul de 12% este extraurban? Ce instalatie?

                    Comment


                    • #25
                      Mergi ca nu ai ce pierde.
                      Cand faci un drum prin apropiere te abati si pe la ei.
                      Consumul nu e totul, mai conteaza si temperatura de ardere si alte povesti care la un reglaj prost o pot lua razna.

                      Acu nu stiu eu cat e de bine reglata masina ta, poate fi ok sau nu.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Crazyady View Post
                        Eu am BRC instalata la Progaz Buzau. Consumul 10.2% afara si 11-13% Bucuresti.
                        Consumul este facut la pompa de la plin la plin si mers normal nu sportiv. Conteaza stilul de conducere.
                        Consumul de 12% este extraurban? Ce instalatie?

                        Pe masina este montata o instalatie brc sequent 32 de anul trecut.
                        Cand imi facea reglajul am observat ca sonda lambda nu era bifata , l-am intrebat si mi-a spus ca nu influenteaza asa mult.
                        MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

                        Comment


                        • #27
                          La instalatiile secventiale nu poti sa reglezi mai bine sau mai prost. Ori este reglata corect, adica timpii de injectie benzina raman neschimbati si atunci cand se ruleaza pe gaz, bineinteles o mica variatie de regula sub 5% este acceptabila, ori iti vor fi alterati timpii de benzina stft si apoi ltft. Dupa alterarea ltfl este foarte posibil, in functie de procentaj, ca masina sa ruleze defectuos pe benzina.

                          Comment


                          • #28
                            Buna ziua, vin si eu cu o intrebare pentru cei care au butelie toroidala, de cati litri utili aveti butelia, eu in momentul de fata am una cilindrica si as vrea sa o inlocuiesc pt
                            ca ocupa
                            foarte mult spatiu in portbagaj? Va multumesc.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF