Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme incalzire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salutare si La multi ani!
    Sambata si duminica au fost sub -10*C afara indiferent de ora. Am lasat masina sa ajunga la temp. optima, am pornit caldura si s-a facut canicula. Am pornit la drum, iar dupa aprox. 25 de km, la o viteza de 100 de km/h cu caldura la maxim, am sesizat ca aerul care intra in cabina era destul de rece, undeva sub 20... Am oprit si am pus mana pe furtunul care merge spre radiator, era caldut, iar cel care merge spre calorifer, avea aceeasi temperatura.
    In mod normal, furtunul ce merge spre calorifer ar fi trebuit sa aiba temperatura de lucru a motorului. Eu banuiesc ca termostatul nu-mi lucreaza corespunzator, adica nu mai inchide corespunzator, ramanand deschis...
    Cred ca prima operatiune pe anul asta va fi schimbarea termostatului, avand in vedere si consumul destul de mare pe care il am.
    W168 or nothing!

    Comment


    • #32
      Rezolvare problema caldura

      Salutare!
      Doresc sa va impartasesc experienta mea legata de caldura in masina.
      In luna august am achizitionat um Mercedes Vaneo motorizare 1.6 cu 102 cp motor si interior asemanator cu Aclass.
      Fiind vara cand am achizitionat masina am verificat instalatia de climatizare daca face rece.. Totul perfect dar acum cand a venit sezonul rece surpriza caldura foarte putin facea si baga aerul caldut doar prin aerisierea din stanga iar pe restul aerisirilor aer rece , deci nicigand de degivrare sau caldura la drum lung.
      Am demontat consola pentru a ajunge la aeroterma si pentru a averifica functionalitatea clapetelor, asta pentru ca furtunele cale duc spre calorifer frigeau si termostatul era inlocuit cu putin timp innainte.
      Clapetele functionau perfect dar caldura lipsea .
      Rezolvare:
      Am deconectat furtunele care duc la calorifer, pe retu am pus un furtun conectat la o sursa de apa si pe tur un furtun de 1 m pentru a nu stropi motorul si apoi am bagat cu presiune apa in calorifer si a scos toate depunerile: putina rugina si foarte multa depunere gelatinoasa ca o meduza care se face din cauza antigeluluo neinlocuit la timp sau alt tip de antigel decat cel recomandat.
      Apoi am pus antigel nou, am aerisit instalatia, iar acum in 5 minute da caldura de nu poti apropia mana de aerisiri
      Sper ca va este de folos patania mea )
      Sarbatori fericite !!!

      Comment


      • #33
        Originally posted by gruiarew View Post
        Hmmm... pare-se că ați avut dreptate. Am înghețat azi în drum spre serviciu că am lăsat-o fără încălzire în cabină. Furtunele ce duc în habitaclu erau fierbinți. Îmi cer scuze că am insistat că ar fi fost altfel...

        Salut, care a fost rezolvarea la problema specificata anterior de tine?
        Ce a trebuit înlocuit?

        Comment


        • #34
          N-am schimbat nimic. A fost doar un test. Apa pare cã se plimbã tot timpul prin caloriferul din cabinã. Ține doar de flapsuri cum direcționeazã aerul.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #35
            Bunã seara
            Am aceeaºi problemã cu flapsurile (mãcar acum am aflat cu se numesc). Am verificat siguranțele, senzorul de plafonierã si funcționarea compresorului dar nu am gãsit nimic in neregulã. Daca setez aerul pe rece conducta compresorului se rãcește dar in masinã primesc caldurã. Orice aș face, mașina dã caldurã non stop.
            Culmea este cã, in perioadele reci, cãldura funcționa aleatoriu. Sunt sigur cã sistemul de dirijare a aerului nu funcționeaza corespunzãtor dar nu știu dacã aș putea sã mã incumet sã îl demontez singur.
            La flapsuri se poate ajunge cu ușurințã?
            Îmi puteti da un sfat sau indica un mecanic in zona Brãila - Galați?
            A mai facut cineva acest lucru? (înainte sã mã certați, sã știți cã am cãutat pe forum dar nu am gãsit ceva relevant în acest sens).
            Mulțumesc anticipat!

            Comment


            • #36
              Originally posted by bric View Post
              Culmea este cã, in perioadele reci, cãldura funcționa aleatoriu. Sunt sigur cã sistemul de dirijare a aerului nu funcționeaza corespunzãtor dar nu știu dacã aș putea sã mã incumet sã îl demontez singur.
              La flapsuri se poate ajunge cu ușurințã?
              Buna ziua. Cum adica functiona aleatoriu? Detaliati putin...
              Asa pateam si eu cand aveam termostatul defect, prin oras motorul (apa) se incingea si aveam caldura constant insa la drum intins se racea apa din instalatie si varia caldura.
              Totusi pana la flapsuri mai este si consola centrala care si ea ar putea avea un defect, dar ma indoiesc. Sunt de parere ca defectul este la instalatia de racire. Majoritatea masinilor din afara au probleme la instalatia de racire.
              Cum ati testat AC-ul? Becul butonului EC de pe consola centrala era aprins/stins? "Simtiti" cand compresorul cupleaza? De obicei scade putin turatia...
              Mai puteti cauta un service bun care are robot de verificare a instalatiei. In prima faza va recupereaza agentul de racire (aici vedeti daca mai aveti ceva), va face test de vid, apoi daca nu se decteaza pierderi va umple instalatia cu freon + substanta fluorescenta. Ca si pret orientativ ar fi asa, 60 de lei ar fi "manopera" aparatului + 20 de lei fiecare suta de grame de freon (incape aprox 600g). Dupa o saptamana, doua, se verifica cu lampa UV daca sunt pierderi pe instalatie. Numai bine!
              W168 or nothing!

              Comment


              • #37
                Originally posted by bric View Post
                Bunã seara
                Am aceeaºi problemã cu flapsurile (mãcar acum am aflat cu se numesc). Am verificat siguranțele, senzorul de plafonierã si funcționarea compresorului dar nu am gãsit nimic in neregulã. Daca setez aerul pe rece conducta compresorului se rãcește dar in masinã primesc caldurã. Orice aș face, mașina dã caldurã non stop.
                Culmea este cã, in perioadele reci, cãldura funcționa aleatoriu. Sunt sigur cã sistemul de dirijare a aerului nu funcționeaza corespunzãtor dar nu știu dacã aș putea sã mã incumet sã îl demontez singur.
                La flapsuri se poate ajunge cu ușurințã?
                Îmi puteti da un sfat sau indica un mecanic in zona Brãila - Galați?
                A mai facut cineva acest lucru? (înainte sã mã certați, sã știți cã am cãutat pe forum dar nu am gãsit ceva relevant în acest sens).
                Mulțumesc anticipat!
                Lasa flapsurile deocamdata, la ele ajungi daca dai bordul jos si nu-i chiar de joaca... Mai intai: termostat bun, freon in instalatie si daca tot asa se manifesta, proba cu alt modul de incalzire/climatizare. Un amic a patit-o cu aerul conditionat: baga rece apoi se deconecta si baga cald. Dupa ce a schimbat modulul s-a rezolvat.
                Toate cele bune!
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #38
                  Multumesc! Astazi am remarcat ceva nou, zgomotul din bord atunci cand porneste AC-ul, colegii au mai pomenit de acest zgomot care apare cand raman fara freon.
                  Am facut rost de o interfata OBDII si am facut o diagnoza rapida. Interfata "vede" senzorul de habitaclu iar acesta este functional. Cand setez clima sub temperatura din habitaclu porneste AC-ul care, mai nou, face acel zgomot. Problema este ca ar fi trebuit sa scada temperatura aerului, pentru ca flapsurile ar fi trebuit sa-l dirijeze pe langa calorifer dar la mine nu se intampla asta.
                  Astazi am ajuns tarziu acasa si am facut testul pe loc, maine am sa repet testul in mers si am sa folosesc si un termometru pentru a verifica temperatura reala a aerului care intra in habitaclu.
                  La sfarsitul saptamanii o sa merg la un service specializat pe instalatii de racire si o sa fac si testul de vacuum dupa care mai vad eu.
                  Last edited by bric; 03-14-2018, 21:43 PM.

                  Comment


                  • #39
                    A venit și sfârșitul de sãptãmânã. Nu am reușit sã aflu unde aș putea remedia defecțiunea în Brãila așa cã am decis sã rezolv singur problema. Mai exact m-am apucat sã fac un transplant al modulului de climã pe care îl am pe cealaltã mașinã (un Vaneo care are interiorul identic cu buburuza), presupunând cã mașinile au module de climã identice. Dacã buburuza funcționeazã o sã cumpãr alt modul pentru Vaneo. Am demontat casetofonul, am demontat fața cu butoanele dar nu reușesc sub nici o formã sa scot modulul de climã, i-am scos cele douã șuruburi, dar nu iese, este mult mai mare decât ferestra din mascã. Ar trebui sã scot masca complet? Am cãutat pe forum demontarea modului de climã dar nu am gãsit suficiente explicații/poze.
                    La buburuzã nu am umblat încã, dar presupun cã prinderile sunt identice. Mã poate ajuta cineva cu un sfat sau un link (pe http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.61.htm am fost deja dar nu am înțeles decât prima parte). Atașez și o imagine cu stadiul lucrãrilor.
                    poza3.jpg

                    Comment


                    • #40
                      Salut!
                      Nu stiu de ce ai sarit pasii anteriori si ai trecut direct la modul... Eu asta as fi facut in ultima instanta, montand un modul sh din dezmembrari direct pe buburuza, fara sa desfac inutil doua masini. Dar ma rog, e alegera ta.
                      Din cate stiu, la A Class facelift, trebuie scoasa si rama pe care ti-am incercuit-o in poza. La Vaneo n-am idee...
                      Ceva info despre cum se demonteaza panoul consolei la A Class facelift, aici!
                      Attached Files
                      Last edited by LauLaur; 03-17-2018, 19:49 PM.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #41
                        Bunã seara. Îmi cer scuze, ar fi trebuit sã detaliez pașii anteriori. În ultimele zile am fãcut tot felul de teste. Chiar și cu AC-ul decuplat/defect mașina ar fi trebuit sã dirijeze aerul pe lângã calorifer atunci când în mașinã este cald. Am folosit un termometru cu sondã, în mers am dat cãldura la maxim și am așteptat ca temperatura motorului și a aerului care intra prin duze sã se echilibreze, apoi am dat temperatura la minim dar sistemul nu a reacționat în nici un fel deși în mașinã era foarte cald. Dacã porneam AC-ul acesta cupla, cu zgomotul de rigoare, dar aerul care intra în mașinã avea aceeași temperaturã.
                        Prin eliminare am presupus cã senzorul de temperaturã din habitaclu funcționeazã deoarece AC-ul rãspunde la comenzi.
                        Totodatã, indiferent dacã AC-ul este sau nu defect, problema cu aerul care trece doar prin calorifer trebuie rezolvatã.
                        Astãzi am renunțat sã mai merg la bãieții cu AC-ul deoarece dimineațã a fost frig și compresorul nu mai intra oricum.
                        Buburuza am cumpãrat-o deoarece este identicã cu Vaneo în interior, mașinã care s-a dovedit extrem de fiabilã. Soluția cu achiziția unui modul de climã este cea mai corectã, dar nu știu cât de repede îl voi gãsi și aș vrea ca înainte de al achiziționa sã fiu sigur cã acesta este defect. Totodatã, mã încurcã foarte mult faptul cã nu mã pot ocupa de mașinã decât din douã în douã sãptãmâni (poveste lungã) așa cã am vrut sã nu ratez acest week end.
                        Mulțumesc pentru desen, cu siguranțã rama respectivã se desface și mâine voi finaliza transplantul. Îmi cer scuze dacã am lãsat altã impresie, dar eu chiar țin cont de pãrerile colegilor de pe forum.

                        Comment


                        • #42
                          Buna ziua. V-am intrebat in postare mea anterioara:
                          Originally posted by cezarkage View Post
                          Cum ati testat AC-ul? Becul butonului EC de pe consola centrala era aprins/stins?
                          Stiti ce face acest buton?
                          W168 or nothing!

                          Comment


                          • #43
                            Stiu ce face butonul. Am un Vaneo care este identic în interior. Astazi am schimbat modulul de climã de pe Vaneo pe A Class. Aceeaºi problemã, dupã ce am reuºit sã incalzesc masina (21,5 C) am comutat pe racire ºi ... nimic, maºina dã cãldurã în continuare. Am sa schimb cu totul plafoniera cu senzorul temperatura din habitaclu între cele douã maºini.
                            Mulþumesc pentru sfaturi, e adevãrat la prima maºinã ºi mie mi s-a pãrut ilogic modul de funcþionare a butonului de AC, dar m-am obiºnuit cu ideea cã ledul aprins semnificã oprirea aerului.
                            Repet, pe moment nu mã preocupã prea tare faptul cã AC-ul funcþioneazã defectuos ci faptul cã flapsurile dirijeazã aerul doar prin calorifier indiferent cât de cald este în maºinã.
                            Mulþumesc pentru sfaturi! Plec, prin zãpadã, sã mai lucrez la AC.

                            Comment


                            • #44
                              Iti propun un test simplu:
                              Cu cheia in contact pe treapta 2(motor oprit), rotesti de butonul de reglaj temperatura(cu ventilatia oprita). Imediat ar trebui sa auzi si servomotorasul miscand clapeta. Poti sa cresti treptat temperatura si sa asculti lucrand motorasul. Ai nevoie de liniste deplina, la mine se aude un bazait, dupa care se opreste, apoi daca scad sau cresc temperatura se aude din nou.
                              Alta proba: Cu motorul incalzit bine, daca pornesti ventilatia, fara AC, cu temperatura pe 16 grade, da aer rece de afara? Apoi pui "pe rosu" temperatura si vezi daca se incalzeste. Daca se simte diferenta comutand temperatura de pe "rosu" pe minim, problema ta, cred ca e lipsa freonului din instalatie.
                              dar m-am obiºnuit cu ideea cã ledul aprins semnificã oprirea aerului.
                              Ledul aprins indica faptul ca modul EC(economic) este activ. Nu exista buton on/off pt aer conditionat.
                              Last edited by LauLaur; 03-18-2018, 15:26 PM.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #45
                                Multumesc pentru sfaturi. Testul 2 l-am fãcut de zeci de ori în ultimele zile, orice as face nu da aer rece de afara. Testul unu, cel cu ascultatul, am sa-l fac in scurt timp, prin comparație la ambele masini.
                                Pana una alta, în a class am gasit niste chestii care nu sunt in Vaneo. Prima poza e un conector cu doua fire, care era liber în plafonierã, în cea de a doua pozã este un soi de ... nu ºtiu ce este, aratã ca un cablu de presiune cu cuplaj olandez în capãt, era liber printre zecile de fire din spatele sistemului audio și al climei. Habar nu am ce este, ar putea avea legãturã cu problema mea?
                                Cert este cã am finalizat transplantul și modulul de climã luat de pe A Class, funcționeazã perfect pe Vaneo.
                                Și încã ceva, deși seamãnã perfect, Vaneo se demonteazã mult mai greu.
                                Legat de butonul EC-Economy sau cum îi mai spune, la Vaneo are dublu efect vara comandã AC-ul și iarna comandã circuitul electric de încãlzire. La A Class existã și un circuit electric de încãlzire? Pentru cã eu nu l-am simțit și mã gândeam cã este ars.
                                Attached Files
                                Last edited by bric; 03-18-2018, 17:08 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF