Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai, schimba filtrul mai intai..poate soricelul inseamna ca pompa se da de ceasul mortii incercand sa bage combustibil prin filtrul infundat.
    No malfunction

    Comment


    • Mâine voi avea timp sa ma uit sub masina, o idee de cum as putea mãsura da pompa are destul debit inainte sa dau rezervorul jos in caz ca nu este de la filtru?

      Comment


      • Cred ca rampa cu injectoare are o supapa unde se poate cupla un manometru pentru masurarea presiunii de combustibil. Probabil ar trebui sa mergi la un service unde au tot felul de adaptoare...si trebuie masurat si cu motorul turat la maxim, nu numai la relanti. Acum nu stiu daca se poate masura si debitul, banuiesc ca da.
        Last edited by georgealinel; 02-16-2018, 14:44 PM.
        No malfunction

        Comment


        • Mersi mult, maine seara ma apuc de ea si revin cu detalii, daca va fi sa ajung sa dau pompa jos ma poate ajuta cineva cu un tutorial sau ceva pentru a da jos rezervorul si pompa?

          Comment


          • Lofty's Homepage, Mercedes-benz 'A' Class, Components, Fuel System, fuel filter, fuel pump fuel lines, fuel filler locking devise


            Totul devine usor daca masina este pe elevator. Daca te gandesti ca poti face asta pe capre, ar trebui sa ai unele de 70cm inaltime. Pe cric nici vorba. Am asistat la operatiune cand mi-a schimbat-o.

            Masoara presiunea la rampa inainte sa te apuci!

            Comment


            • Salut!
              Debitul nu se masoara. Daca ai presiune(minim 3,5bar ) si filtru bun iti poti da sea daca ai debit, dupa cat de repede creste presiunea( tre' sa creasca aproape instantaneu cand pui contactul).
              La dat rezervorul jos nu te avanta, asa cum ti.au spus si colegii, masoara presiunea mai intai si asigura.te ca filtrul e bun. Vezi daca releul pompei e cuplat mereu. Iti poti da seama usor de ce se intampla daca lasi un manometru legat in rampa si pornesti motorul. Atunci vezi ce se intampla cu presiunea dupa cele 3-5 minute.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • Salutare tuturor.
                Am rezolvat problema pornirii prin inlocuirea senzorului arborelui cotit. Operatiunea am efectuat-o acu o luna iar de atunci nu am mai avut probleme.
                Masina nu pornea atunci cand opream motorul dupa ce a fost incalzit bine. Daca doream sa il pornesc imediat, nicio sansa. Trebuia sa il las sa se raceasca si apoi pornea la prima cheie.
                Am avut ceva emotii cand am vrut sa desfac surubul de fixare pentru exista posibilitatea de a-i rupe capul, insa am dat cu spray din abundenta doua zile la rand inainte de a ma apuca. Surubul s-a desfacut destul de usor si de asemenea senzorul a iesit usor. Am folosit un torx E8 cum au spus colegii mai sus, nu am folosit hexagonul. Nu cred ca a mai umblat cineva acolo, deci senzorul original este Bosch.
                27394706_1655223361203756_97974451_n.jpg27394367_1655223474537078_2107941207_n.jpg27294357_1655223464537079_189658160_n.jpg27292749_1655223197870439_324840114_n.jpg
                Senzorul nou care l-am montat a intrat foarte greu... M-am chinuit aproximativ o ora sa-l bag... Senzorul nou montat de mine este de la Meat&Doria si a costat 100 de lei.
                27292643_1649935188399240_1535760352_n.jpg

                Originally posted by LauLaur View Post
                Daca senzorul in sine e defect, se manifesta si in timpul mersului, adica motorul se balbaie si nu prea mai are putere.
                Eroarea apare de obicei la pornire, cand ECU nu primeste semnal plauzibil de la senzor.
                In mers nu mi-a facut niciodata probleme... Doar la pornire dupa ce motorul a fost incalzit...
                Originally posted by LauLaur View Post
                Si o baterie slaba poate sa cauzeze, ca sa ne aducem aminte ca nu e necesar doar sa invarta, conteaza si cum. Btw, mai are 12V dupa cateva zile nepornita? Teoretic trebuie sa vezi si acul turometrului miscandu-se cand dai la automat...
                Am masurat recent, dupa cateva zile de stat pe tusa scade sub 12V, iar cand pornesc ajunge pe la 9V si ceva... Insa ideea e asa: daca senzorul e defect cand dai la automat acul turometrului nu se misca. Se poate testa acest aspect scotand mufa senzorului.

                OffTopic: Chiar si cu bateria asa slabuta, mi-a pornit la prima cheie cu benzina buna(EctoSport 98 de la Luqoil sau OMV 100) la -6*C. In momentul in care am alimentat de la Petrom cu benzina lor standard, mi-a pornit la a3a cheie plus ca a inceput sa se balbaie la ralanti, balbaiala fiind o premiera pentru mine plus eroare la debitmetru. Deci mare grija de unde puneti gaz!
                Last edited by cezarkage; 02-19-2018, 15:31 PM.
                W168 or nothing!

                Comment


                • Bine ca s-a rezolvat!
                  Senzorul nou care l-am montat a intrat foarte greu... M-am chinuit aproximativ o ora sa-l bag
                  Trebuia sa iei un pic cu smirghel plasticul de pe el si sa-l gresezi. Daca l-ai bagat fortat, peste un an il scoti cu bormasina...
                  O fi(sigur e ) si benzina proasta, ca nu stiu daca poate confirma cineva ca standardul are 95 sau 80 ca cifra octanica. Dar marea problema este debitmetrul, masina e facuta sa mearga si cu benzina de 95. Porneste mai bine cu cea de 98+, pentru ca se aprinde mai usor chiar si in conditiile unui amestec gresit.
                  Am masurat recent, dupa cateva zile de stat pe tusa scade sub 12V,
                  Vezi ca-ti face "bucata" cand ai nevoie mai mare de ea...
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • Am gasit "simptomul" meu descris si pe aclassinfo.co.uk la sectiunea The Crankshaft Position Sensor: "It was also interesting to note that one owners car keep stopping approx every 15-20 minutes and wouldn't re-start for a further 20 minutes or it appears until the engine had cooled.".
                    W168 or nothing!

                    Comment


                    • Cezar, inainte de montarea supapei unisens cum se manifesta motorul? Uite, colegul de mai sus, razvan1989, se intreaba daca are debit. Buna intrebare, ca poti sa ai presiune dar sa nu ai debit...de exemplu, daca e strangulat furtunul care aduce benzina in rampa. Am citit pe undeva ca motoarele astea ”Returnless Fuel Injection System” sunt sensibile la treaba asta. La W168, pompa mentine instalatia amorsata sau filtrul? Intreb din curiozitate.

                      Ca o paranteza: motoarele cu retur benzina au regulator de presiune actionat de vacuum-ul motorului, deci daca motorul nu mai e in sarcina vacuum-ul mare face regulatorul sa trimita combustibilul in exces inapoi in rezervor...la motoarele fara retur se poate varia voltajul aplicat pompei de combustibil sau prin marirea/micsorarea timpului de deschidere a injectoarelor. Nu radeti de mine, pentru mine e ceva nou...credeam ca toate motoarele sunt la fel.
                      No malfunction

                      Comment


                      • Originally posted by georgealinel View Post
                        pompa mentine instalatia amorsata sau filtrul? Intreb din curiozitate.
                        Filtrul este cel care mentine instalatia amorsata.

                        Comment


                        • Inseamna ca la Cezar filtrul are o problema daca si-a pus supapa.
                          No malfunction

                          Comment


                          • Înseamnã ca pompa are problemã cã d-aia și-a pus supapã. S-a discutat problema asta în câteva topicuri. Inclusiv sunt rãspunsuri la întrebarea asta, tot în topicul ãsta și culmea tot oamenii cãrora le-am rãspuns întreabã iarã.

                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • Originally posted by georgealinel View Post
                              Cezar, inainte de montarea supapei unisens cum se manifesta motorul? Uite, colegul de mai sus, razvan1989, se intreaba daca are debit. Buna intrebare, ca poti sa ai presiune dar sa nu ai debit...de exemplu, daca e strangulat furtunul care aduce benzina in rampa. Am citit pe undeva ca motoarele astea ”Returnless Fuel Injection System” sunt sensibile la treaba asta. La W168, pompa mentine instalatia amorsata sau filtrul? Intreb din curiozitate.

                              Ca o paranteza: motoarele cu retur benzina au regulator de presiune actionat de vacuum-ul motorului, deci daca motorul nu mai e in sarcina vacuum-ul mare face regulatorul sa trimita combustibilul in exces inapoi in rezervor...la motoarele fara retur se poate varia voltajul aplicat pompei de combustibil sau prin marirea/micsorarea timpului de deschidere a injectoarelor. Nu radeti de mine, pentru mine e ceva nou...credeam ca toate motoarele sunt la fel.
                              Salut!
                              Daca prin "motoarele astea" te referi la motoarele de pe w168, sa sti ca instalatia de alimentare are retur. Returul pleaca din filtru, filtru care contine o supapa/regulator ce se deschide mai sus de 4 bar si se inchide aproape de 3,5.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • Da, ai dreptate LauLaur, e un retur si ala...la W169 banuiesc ca e un fel de bypass in ansamblul pompei...nu e regulator de presiune cu actionare vacuumatica. Din cautarile mele am aflat ca sunt masini care au modul de variere a tensiunii pe pompa pentru a crea presiune constanta intre rampa si galerie de admisie. Altele pastreaza presiunea constanta prin timpul de deschidere al injectoarelor. Asta cu timpul ma fascineaza pe mine. Aia cu ii dai la pompa doar 9 volti, mi-e cat de cat clara.
                                No malfunction

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF