Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes e200 kompressor w211 facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    intradevar, de mai bine de o saptamana circul pe distante de 11 km pana la serv, iar apoi peste 8 ore inca 11km pana acasa. dar acest condes poate afecta in vreun fel motorul?

    Comment


    • #92
      MAsina apuca sa se incalzeasca?
      Eventual las-o mai moale cu ventilatia la interior.
      Uleiul meu arata mai bine, dar e drept masina mea face drumuri mai lungi, iar un drum scurt dureaza macar 30minute, la mine.
      Plus ca eu merg pe gaz 94% din timp, conform computerului de gpl si uleiul meu e destul de curat, chiar si la 10kkm.

      Termostatul parca l-ai schimbat din cate imi amintesc.

      Comment


      • #93
        Mașina se încãlzește, când ajung la serviciu, dupã cei 11km deja este in 90 grade!!! Și eu merg numai pe gaz, pe benzina merg doar pana trece singur pe Gpl, adicã maxim 2km!
        Dar acest condes poate afecta motorul in vreun fel?

        Comment


        • #94
          Scoate mai mult ulei, cu ceva furtun.
          Vezi cum arata pus pe o foaie alba de hartie.
          Si eu am o masina care merge prin oras, dar parca nu e chiar asa.
          Sa nu ai pe udneva scapari.
          DAR posibil sa fie ok, avand in vedere ca vorbim de modele diferite.

          Cel mai bine iti pot spune alti posesori de 1.8.

          Comment


          • #95
            Eu n-am vazut precipitat spumos pe joja vreodata. Nu am GPL si in ultima vreme am facut si cateva ture scurte prin oras. Oricum, uleiul meu arata mult mai negru, desi e in continuare transparent, iar pe hartie e maro, dar daca adun mai multe picaturi bate in negru la culoare, chiar si dupa 2000-3000 km.

            Comment


            • #96
              SA stii ca pe benzina se inegreste destul de repede, cel putin la M112 pana sa ii pun gaz am avut destul de negru oloiul. Pe GPL uita sa se murdareasca.
              Bujiile si altele la fel!

              Sunt ceva kituri pe net, panglici sensibile la antigel. Le scufunzi un ulei si se coloreaza daca simte antigel.
              Last edited by Sharky; 02-05-2018, 13:23 PM.

              Comment


              • #97
                Eu fac naveta de 2 ani si ceva de luni pana sambata inclusiv 8 km dus plus 8 intors.Plus drumuri suplimentare la nevoie asa ca distanta de 8 km o scoatem din calcul ca problema nu e deacolo a mea trebuia sa fie moarta demult!
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • #98
                  Cu termostatul nou, cam in cati km iti ajunge apa la 90 de grade in bord?

                  Comment


                  • #99
                    Am observat ca acum nu ar mai fi acele depuneri pe joja de ulei!!!
                    Cu termostatul nou, la temperaturi cu minus, imi ajunge apa la 90, in maxim 6km, poate chiar 5!! Dar sper sa nu uit si sa fiu atent când voi mai pleca sa spun distanța exactã, doar cu mențiunea Ca o țin pornita la ralanti 2minute!

                    Comment


                    • PE frgi conteaza mult cum e reglatA clima.
                      Odata ce ai trecut de 50C clima invarte serios ventilatorul si de acolo in sus urca greu apa daca mergi cuminte.

                      Inseamna ca uleiul e ok, daca ai fi avut vreo pierdere semnificativa arata ca un ness.

                      Comment


                      • Doar ca îl cam papa uleiul! Am pus in ea 0w40 și dupã mai Bn de 3500 km, pe joja aratã de la nivel maxim cât era inițial, acum la jumãtate! Probabil la schimbul viitor o sa merg pe 5w40!!!

                        Comment


                        • Cam asa si la mine cu temperatura, vreo 5-6 km. Clima o tin oprita pana ajunge pe la 60 de grade, ca oricum nu baga cald, pe urma dau doar aer fara A/C ca nu prea are rost.
                          Ai grija cat lasi sa se scurga de cand opresti motorul si pe ce suprafete il verifici. Si eu m-am pacalit o data si am crezut ca scazuse si am pus 200 de ml degeaba, noroc ca nu am depasit maximul.

                          Comment


                          • +1.
                            MAsurarea o faci la schimbul de ulei, adica 10-15mii.
                            Atunci vezi exact cat ai pus in ea suplimentar pe parcurs si cati L se strang in galeata vs cati ai turnat.
                            Joja te pacaleste f usor. Plus nu uita, uleiul cald se dilata un pic!
                            Poti merge linistit pe 5w40 pt ca e destul de subtire pt frigurile de la noi. Dar de mancat la fel o sa il manance. Dar repet, vezi tu cand e sa schimbi cat papa concret. Nu asa de pe o zi pe alta ca eroarea de masurare e prea mare!

                            Clima in mod sigur ventileaza automat, daca e lasata in pace, nu e proasta sa iti dea full on cand motorul e rece. Doar ca fura din caldura.
                            Un resou electric nu ar strica. O fi benzina, dar fara sa o birjaresti nu incalzesti repede inetriorul.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF