Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes A190 cutie automata -schimb ulei cutie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes A190 cutie automata -schimb ulei cutie

    Salutare,
    va scriu poate ma puteți ajuta cu ceva informații, si anume:
    la A190-ul soției doresc sa schimb uleiul la cutia de viteze automata dar nu știu exact cantitatea care ar trebui sa o cumpăr. Joja de nivel am cumpărat-o de pe ebay, ca la service auto îmi aducea doar la set, am cumpărat filtrul de ulei si garnitura de la capac, iar acum vreau sa cumpăr si uleiul. Ca și tip de ulei o sa aleg Ravenol ATF M 6-Serie, este singur-ul care ii listat pe pagina de la Mercedes și care l-am găsit si la furnizori in Romania. Am verificat in Autodata și acolo ii trecut 3,8 litri la magazinul de piese auto mi-au spus ca as avea nevoie de 6,8 litri. Poate ati mai schimbat voi și puteți sa ma ajutați cu aceasta informație. Am uitat sa menționez ca masina ii din 2002.
    Mulțumesc, toate cele bune.

  • #2
    Revin cu un update, am vazut pe site la cei de la Ravenol ca la specificatii pentru tipul meu de masina sunt trecuti 6,3 litri, cred ca o sa cumpar cantitatea pe care ei o recomanda apoi vad eu exact cat intra.

    Comment


    • #3
      Buna ziua romanflorin2005,

      Ai schimbat uleiul de la cutia de viteze? Imi poti da mai multe detalii? As dori si eu sa scimb uleiul la A170-ul meu, si vreau sa stiu unde as putea face qcest lucru in conditii optime.

      Multumesc mult!

      Comment


      • #4
        Salutare,
        da eu l-am schimbat in atelierul auto al varului meu. Am ridicat masina pe elevator si am desfacut busonul de golire ulei, pe urma am desfacut si capacul acela pe care ii prins filtrul si garnitura si am lasat sa se scurga tot ulei-ul care era acolo. Pe urma am inlocuit filtrul de ulei si garnitura pe care strange capacul si am montat capacul la loc impreuna cu busonul. In aceasta operatiune a curs cam 3 litri si ceva de ulei, pe urma am pus in cutie ochiometric ulei nou cat cat a curs mai devreme. Urmatoarea etapa a fost sa desfac conducta de tur care vine de la cutie la radiator. Acolo sunt 2 conducte una de tur una de retur la mine parca tur-ul a fost conducta mai de sus. Cu conducta desfacuta am mai scos cam 3 litri de ulei, pornind masina cu schimbatorul in P pentru perioade scurte de timp. Pe urma am inceput sa tot completez ulei si sa masor cu joja. In prealabil eu mi-am comandat joja de masurare ulei de pe ebay de la cineva din Polonia. Partea mai dificila a fost la completare ca trebuie masurata la rece si acolo trebuie sa aiba o anumita valoare sau la cald la 80 de grade cam atat trebuie sa aiba uleiul in cutie. Din cate am citit masurarea la cald este mai precisa. Mie mi s-a parum ca mi-a intrat mai putin ulei decat am scos din cutie. Dar pentru orice eventualitate mai am o sticla de ulei in portbagaj si mai masor pe parcurs sa vad daca mai trebuie completat. Daca mai ai intrebari scrie aici si o sa iti raspund.

        Comment


        • #5
          Salutare. Am cumparat si eu o joja de pe e-bay. La masurare (cu toate ca nu intra toata) imi arata nivel de ulei cu motor pornit si in N, putin peste limita de jos a jojei. Uleiul pare curat (transparent si fara miros de ars).
          Credeti ca ar trebui sa completez?
          Nu stiu cand a fost facut ultimul schimb.

          PS: Am masurat la rece
          Last edited by Dihorul; 02-03-2018, 09:51 AM.

          Comment


          • #6
            Salut din cate stiu eu trebuie sa ai cu joja si un grafic de nivel ulei in care sa iti spuna la ce nivel trebuie sa fie la rece si la cald. Din cate imi aduc eu aminte la rece intre 3 si 4 iar la cald intre 8 si 10. Teoretic la cald ar trebui s aib uleiul cam 80 grade asta se obtine cam in 50 km de mers cu masina in mediul urban. Nici la mine nu intra toata joja.

            Sent from my SM-G950F using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Originally posted by romanflorin2005 View Post
              In aceasta operatiune a curs cam 3 litri si ceva de ulei, pe urma am pus in cutie ochiometric ulei nou cat cat a curs mai devreme. Urmatoarea etapa a fost sa desfac conducta de tur care vine de la cutie la radiator. Acolo sunt 2 conducte una de tur una de retur la mine parca tur-ul a fost conducta mai de sus. Cu conducta desfacuta am mai scos cam 3 litri de ulei, pornind masina cu schimbatorul in P pentru perioade scurte de timp. Pe urma am inceput sa tot completez ulei si sa masor cu joja.
              Scuze, ai scos trei litri, ai pus trei litri si dupa aceea ai scos iar trei litri si apoi ai completat pana la nivelul corect pe joja? Sau am inteles eu greșit? Am facut si eu schimbul de ulei, ma pregatisem tot cu 6 litri ulei atf cvt oem, dar m-a speriat mecanicul care folosea si el elevatorul la care eram si nu am scurs si uleiul din convertizor. Din ce am citit ar mai fi si acolo vreo 2.5 litri de ulei dar e greu sa aliniezi din ce am vazut drena cu orificiul de vizitare al acesteia. Din nou, sper sa nu ma insel, o varianta e sa opresti fix atunci motorul, la noroc, cealalta este sa învârti vibrochenul, habar nu am cum. Oricum, am schimbat doar ce a curs din cutie, am inlocuit filtrul si garnitura, am curatat foarte bine tavița si dupa 30k km merge perfect cutia. (180k)

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF