Salut!
Nu m-am referit la aditiv pentru ulei ci la aditiv de curatat supapele.
La peste 150.000 km este OK schimbarea vascozitatii uleiului. (vorbesc de trecerea de la 5w30 la 10w40).
Chiar daca este un motor long-life,( cu exceptia celor biturbo de pe sprinter) motorul CDI este si el supus uzurii.
Avand in vedere ca toate componetele mobile ale motorului se misca in pelicula de ulei, vascozitatea marita compenseaza acel minim de uzura...
Cu respect,
Cristian C.
Diagnoza (STAR-DIAG), reparatii mecanice, electrice-electronice/soft tunning, vanzari piese second-hand/noi pentru MERCEDES CDI- IASI
tel. 0749562999
Nu m-am referit la aditiv pentru ulei ci la aditiv de curatat supapele.
La peste 150.000 km este OK schimbarea vascozitatii uleiului. (vorbesc de trecerea de la 5w30 la 10w40).
Chiar daca este un motor long-life,( cu exceptia celor biturbo de pe sprinter) motorul CDI este si el supus uzurii.
Avand in vedere ca toate componetele mobile ale motorului se misca in pelicula de ulei, vascozitatea marita compenseaza acel minim de uzura...
Cu respect,
Cristian C.
Diagnoza (STAR-DIAG), reparatii mecanice, electrice-electronice/soft tunning, vanzari piese second-hand/noi pentru MERCEDES CDI- IASI
tel. 0749562999
Comment