Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 Junior

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Va ajut cu placere daca luati o decizie! In Bucuresti recomand pe SpotDesign si Atelier13.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #32
      Mersi anticipat!
      Dacă e să fie, țin cont!
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #33
        Salutam!
        Instalatia o ,,legi" ca la carte. Exista in zona pedalelor un asa-zis bloc de jonctiune(X30), in care introduci mufa instalatiei. Iar acel + va trebui sa ma uit exact unde l-am legat la mine. Dar am impresia ca exista o mufa libera undeva sub volan. Acel bloc X30 posibil sa fie doar cu 5 locasuri, nu ca cel din poza.
        Attached Files
        Last edited by tumar; 01-08-2018, 22:59 PM.
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #34
          Foarte utilă informația legată de acel bloc de joncțiune, mulțumesc!
          Mi-ai aprins un ”light” în memorie, dar nu reușesc să-mi aduc aminte dacă la Lord (W126) am așa ceva, deși am umblat pe acolo pe vremea când a aluat foc datorită unui scurt pe acel bloc unde vine ”+”-ul permanent... dar parcă la W126 arată altfel...
          Dacă la Junior găsesc acel bloc, e floare la ureche, plug'n'play
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #35
            Originally posted by Levi View Post
            Foarte utilă informația legată de acel bloc de joncțiune, mulțumesc!
            Mi-ai aprins un ”light” în memorie, dar nu reușesc să-mi aduc aminte dacă la Lord (W126) am așa ceva, deși am umblat pe acolo pe vremea când a aluat foc datorită unui scurt pe acel bloc unde vine ”+”-ul permanent... dar parcă la W126 arată altfel...
            Dacă la Junior găsesc acel bloc, e floare la ureche, plug'n'play
            Este si la W126...
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #36
              Corect, este si la W126, insa nu la toate. Cu siguranta Levi are pe masina...totusi este un 500!
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #37
                Acolo se cupleaza diverse optionale, inclusiv radioul. Cautam si eu intr-un timp pe cea cu mai multe conecsiuni(peste 5), dar au cam sarit multe din schema. In fine... spor in toate!
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Levi View Post
                  ce trebuie reparat sau înlocuit:
                  - lipsește trăgaciul de deschidere din masca capotei.
                  Nu mai lipsește... OEM, la 23 de lei din magazin
                  Attached Files
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #39
                    Săptămâna asta sunt în concediu și ieri am profitat de timpul frumos, organizând o mică intervenție la fier, care a constat în următoarele mărunțișuri:
                    - montat trăgaciul de deschidere al capotei
                    - montat priza de aer și înlocuit tubulatura către filtrul de aer (priza lipsea, tubulatura era din 3 bucăți, bandajată cu scotch)
                    - fixat mânerul la portiera stânga-spate (nu era strâns șurubelul din ușă și mânerul vroia să plece în treaba lui - aici se poate vedea care-i șmecheria cu șurubelul buclucaș https://www.youtube.com/watch?v=lFUrlVpLKGI )
                    - scos filtrul mic de motorina de sub carcasa filtrului de aer (acum e la vedere și în același timp la îndemână în cazul schimbului)
                    - eliminat 2 (două!) alarme care stăteau acolo nelegate la vreun fir, acupând doar locul și obstrucționând accesul la zone mai importante
                    Attached Files
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #40
                      Cum aveam eu prin gunoaiele din garaj și un vas de lichid de parbriz, încalzit, mi-am pus acum ceva vreme în gând să-l montez în locul celui existent. Pentru asta am săpat netul și enervat colegii (mersi, Heavy D ) în vederea identificării traseelor corecte ce leagă vasul la instalația mașinii.
                      Am identificat punctul de pornire al turului, localizat la ieșire din teul din imagine, dar care la mine ducea undeva sub mașină (poza 1).
                      Curios din fire și hotărât să deslușesc misterul conductei, m-am băgat sub mașină și am urmarit traseul mai departe, acesta continuând cu o țeavă care trecea dedesubt în partea stângă și se racorda printr-un furtun cu teu la o improvizație ce ducea mai departe la electrovalva încălzirii (pozele 2, 3 și 4). Practic, se realiza un al 2-lea circuit, fără niciun ”consumator”.
                      Misterul fiind spulberat, am purces la defrișarea furtunurilor/țevilor care erau în plus, iar din acestea și din alte furtunuri găsite deasemenea prin gunoaiele personale, precum și cu ajutorul unui furtun nou de fi10mm, am reușit legarea vasului la instalația de încălzire a mașinii9restul pozelor). Funcționează sehr gut!
                      Attached Files
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #41
                        Dupa câteva ceasuri petrecute pe lângă și sub mașină, m-am spălat frumos pe mâini, ca să nu murdăresc ”cireașa de pe tort” a zilei: paravânturile la geamuri
                        Attached Files
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #42
                          Fain si foarte util... Dar mie personal nu imi plac pe geamurile din spate!
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #43
                            Frumos exemplar ! Spor la munca!!

                            Comment


                            • #44
                              Primăvara își face în sfârșit simțită prezența și zilele astea mă voi apuca de desfăcut mașina, să pun la punct reperele defecte/lipsă...
                              Dar înainte de asta a trebuit să cumpăr un set de jante pentru vară, deoarece cele cu care a venit mașina (și pe care la cca. 2 săptămâni de la cumpărare le-am înlocuit cu setul de iarnă) s-au dovedit acum, când le-am pus pe stand, a fi strâmbe în proporție de 75% ... adică 3 din 4 jante trebuiau roluite...
                              Am chibzuit ardelenește și am zis că decât să dau 300 de lei pe reparatul jantelor și oricum trebuie să iau și cauciucuri, mai bine iau un set întreg... pe care l-am și găsit Jantele sunt identice cu cele ce le aveam, așadar m-am făcut și cu o rezervă. La echilibrare s-au dovedit foarte bune, iar azi le-am și montat.
                              Cu restul voi reveni pe măsură ce voi înainta cu lucrările.
                              Attached Files
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #45
                                Cum stai cu capacul din portbagaj, deasupra de roata de rezerva? Am unul ramas de pe vremuri, ti-l donez... La fel, si o carcasa de oglinda pasager. Nu am ce face cu ele, poate va este de folos!
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF