Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu vrei să pui niște poze cu furtunurile in/out ale spiralei din vas?
    Atașez o poză. Mă interesează în special:
    - locul de unde pleacă conducta metalică (marcată cu săgeată roșie) către vas (trebuie să fie intercalat un teu redus pe un furtun sau ce?)
    - la versiunea fără pompă (încercuită cu verde în poza), unde se leagă furtunul marcat cu săgeată verde?
    Eu nu am momentan pe mașină vas încălzit, dar am unul pe care vreau să-l montez (exact modelul din poză, pen' că eu cunosc cel puțin 3 variante ale spiralei, de a ieși din vas), nu am însă nici pompa, nici conducta metalică, situația din compartimentul motor fiind cea redată de poza a 2-a. Acolo am marcat cu săgeată verde traseul pe care mă gândesc că tre' să execut înțeparea pt. furtunul ”verde” al vasului încălzit... Dar unde e locul unde fac ”înțeparea roșie”?
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Tare treaba...



      @Levi:


      Pe W124-ul pe care voi face conversia amintita am pompa de-aia suplimentara de recirculare, dar pe moment am sarit peste ea cu un cot de cupru, ca nu aveam caldura inauntru. Se pare totusi ca la mine nu de acolo ar fi fost problema, ci de la robinetii care nu deschid. Si care robineti, cu mufa lor cu trei pini scoasa, sunt deschisi la maxim si am caldura berechet. Se va rezolva, ca am avut problema asta si la masina mea de naveta, situatie incheiata cu alt plus de contact pus unde trebuie.


      La masina de naveta nu am pompa de recirculare, situatia fiind ca cea din a doua ta poza. Dar am vas incalzit...


      De pus poze nu poate fi vorba deocamdata, pen' ca masina care trebuie pozata este in Franta la baza si eu sunt la uzina Audi din Ingolstadt. Odata ce prind un weekend la baza, fac pozele aferente si le pun aici.





      Dragos

      Comment


      • Buna ziua !



        Am ajuns la baza pentr cateva ore si am reusit sa rup ceva timp si sa fac niste poze cu vasul spalatorului de parbriz, asa cum este organizata treaba la mine:


        Vas 1.jpg Vas 3.jpg Vas 5.jpg




        Furtunul marcat cu sageata rosie, odata iesit din vasul spalatorului, o ia catre aripa dreapta, ocoleste vasul de expansiune si coboara in locasul bateriei, unde la un moment dat continua cu teava care doar banuiesc unde duce...


        Furtunul marcat cu verde, odata ce iese din vasul spalatorului, coboara putin si intra si el in locasul bateriei, zona de sub duoventil, de unde nu stiu/nu am vazut daca pleaca mai departe.


        Uite si schema din EPC:


        Schema caldura 1.png



        Studiaza si discutam pe tema asta.






        Dragos

        Comment


        • Din nou am aplicat teoria aia cu "cine cauta gaseste", vezi mai jos de ce nu se duce mai departe de duoventil furtunul marcat cu verde:


          Duoventil W124 1.jpg Duoventil W124 2.jpg


          Cu alte cuvinte, furtunul marcat cu verde (reperul 245 din schema EPC) intra in dosu/fundul/curul duoventilului.


          Cel rosu (242 in schema EPC), se duce la teava 248, apoi la 218. Apropo 218, se cheama A124 830 54 15, si arata asa:


          Furtun incalzire habitaclu 3.jpg


          Iar furtunul marcat cu sageata rosie coboara in partea dreapta a servo-ului de frana, unde via colier, se uneste cu teava 248.




          Levi, priceput circuitul ?





          Dragos

          Comment


          • Am priceput, mersi!
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • Filtru decantor motorina si vas lichid parbriz.

              Buna seara !




              Astazi, fiind vreme buna, am hotarat sa-mi aduc decantorul intr-o pozitie mai service-friendly, mai ales daca e intuneric afara. Deci am luat furtune noi si coliere noi si am purces la treaba. Dupa o juma' de ora de munca plus un sandvis si o cafea primita cadou, treaba arata asa:



              Decantor 1.jpg Decantor 2.jpg



              Initial, decantorul era in zona suportului de motor de pe stanga, adanc bagat sub carcasa filtrului de aer, iar schimbarea lui implica demontarea capacului de peste filtru si ceva gimnastica ginecologica cu mainile in zona respectiva. Acum, cu furtune ceva mai lungi, am adus decantorul intr-o pozitie in care nu mai trebuie demontat nimic, pentru o eventuala schimbare brusca/necesara/urgenta fiind necesare doar o surubelnita si circa doua/trei minute de munca.




              Treaba de mai sus s-a terminat repede, si pentru ca alaturi de mine era un W124 cu OM602 si vas lichid parbriz incalzit, am facut cateva poze, traseul circuitului de incalzire fiind diferit de cel postat mai sus. Si poate asta ii da idei lui Levi sau altora ca el:



              Vas 3.jpg Vas 6.jpg




              Weekend placut !





              Dragos

              Comment


              • Da ăsta este de fapt circuitul care mă interesează! Dar la mine partea aia cu furtunul în teu îmi dă dureri de cap, deoarece din acel teu pleacă o conductă metalică undeva jos, și până nu am ocazia să mă bag pe sub mașină, misterul va rămâne neelucidat: unde ajunge traseul buclucaș?
                Dragoș, mersi de poze!
                Attached Files
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • Posibil sa aiba de-a face cu termoflotul ala de incalzeste motorina si se afla situat tot cam in zona suportului de motor de pe partea stanga. Da de veste cand te uiti acolo si identifici treaba.




                  Dragos

                  Comment


                  • Buna ziua !




                    Am luat ieri o pompa electrica de absorbit uleiul de motor sau de cutie prin tevile jojelor aferente. Si binenteles ca am pus-o si la treaba:



                    Pompa Eufab 1.jpg Pompa Eufab 2.jpg Pompa Eufab 3.jpg Castrol Magnatec 10W40 10 litri.jpg



                    Si daca tot am fost axat pe achizitii, am luat un dremel de la Proxxon plus ceva accesorii si consumabile:


                    Proxxon dremel 1.jpg Proxxon dremel 3.jpg Accesorii Proxxon dremel.jpg



                    Observatii legate de pompa care a costat 22 Euro:

                    1. Furtunul de absorbtie are diametru interior de vreo 4mm, dar stutul pe care vine montat in pompa are 10mm. Recomand schimbarea furtunului asta cu unul de 10mm la interior, respectiv 12/13mm la exterior, daca teava jojei permite intrarea acestui diametru. Furtunul de 4mm la interior se pastreaza ca back-up pentru situatiile in care teava jojei nu permite intrarea furtunului mare.

                    2. Cu furtunul subtire, cinci litri de ulei s-au scos in cinci-sase minute, cu mentiunea ca la inceput am infipt furtunul prea adanc si varful i s-a indoit, micsorand gaura aia de 4mm, pompa tragand mai greu si incet, pana m-am prins ca am fortat eu nota si am tras de furtun vreo 10mm in afara.

                    3. Uleiul se scoate cald din motor, ca e mai fluid. Dar nu la 80-90 de grade, ca se in moaie prea tare furtunele si se turtesc. Mai ales cel de absorbtie e afectat, ca iesirea are vreo 8-10mm la interior si nu e asa grav. Temperatura de ulei recomandata la absorbtie ar fi de 50 - 60 de grade.

                    4. Cica pompa ar avea protectie la incalzire si ar decupla daca e cazul. Si nu se recomanda utiizarea ei mai mult de 15 minute incontinuu. Dupa schimbul de ulei la Benz-ul meu am continuat cu alti cinci litri scosi dintr-un Audi A4 2.0TDI, scosi in circa patru minute, ca am avut grija sa nu infig furtunul prea tare, ci doar cat trebuie. N-a decuplat, iar de incalzit s-a incalzit doar putin mai tare decat simti la mana. Dar afara erau sase grade, deci poate a ajutat si asta.

                    5. Zgomotul facut de pompa este rezonabil, rezumandu-se la un bazait de motor electric de 60W.




                    Dremelul Proxxon l-am luat pentru alte aplicatii in care flexul sau cutterul nu sunt precise sau prea mari pentru o operatie anume. Si va urma ceva si la acest capitol...





                    Dragos

                    Comment


                    • Cred ca e o solutie destul de ok, daca nu ai unde suspenda masina si iti place sa schimbi uleiul singur. Am vazut o pompa similara in Lidl - cred ca imi iau si eu.
                      Stefan

                      Comment


                      • Furtun incalzire habitaclu, lampi numar.

                        Buna ziua !



                        Mi-a sosit noul furtun-teu de distributie a apei calde de la motor catre radiatorul de incalzire din habitaclu si catre vasul spalatorului de parbriz:


                        Furtun nou 1.jpg Furtun nou 2.jpg Furtun nou 3.jpg


                        In poza a doua am notat si legaturile furtunului in cauza, dupa cum urmeaza:

                        - sageata verde = racord cu motorul
                        - sageata albastra = racord cu radiatorul de habitaclu
                        - sageata portocalie = racord cu circuitul de incalzire al lichidului de spalat parbrizul


                        Inpatratite cu rosu sunt ceea ce numesc eu colier, desi nu vad de ce au folosit asa ceva in loc de coliere cu strangere cu surub clasice. Mai ales ca la capetele cu sageti de-alea se folosesc...



                        Deasemenea, au sosit si lampile noi pentru iluminarea placii de inmatriculare:


                        Lampi 1.jpg Lampi 2.jpg Lampi 3.jpg



                        Codurile OEM aferente se observa in poze si ele se aplica unui W124 E200D automat din 1995.






                        Dragos

                        Comment


                        • Buna seara !



                          Fiind la baza in zi de sambata, mi-am facut juma' de ora timp sa schimb racordul/furtunul ala de mi-a facut stres acum o luna. Piesa noua a venit cu doua din furtune sertizate pe racord, ceea ce nici nu-mi place si mi-a dat bataie de cap suplimentara. Dar, cu ceva imaginatie si scule destepte avute la indemana, task-ul s-a dovedit a fi mult mai usor decat estimam initial.


                          Daunele aratau asa:


                          Furtun vechi 1.jpg Furtun vechi 2.jpg



                          Am pus in functiune dremelul Proxxon luat acum o saptamana si am renuntat la sertizari. Cea din stanga (otel) e de pe piesa noua, cea din dreapta (aluminiu) a fost pe cea veche:


                          Sertizari otel si aluminiu.jpg



                          Si, cu coliere noi, treaba la gata:


                          Furtun nou la gata.jpg



                          Cateva observatii:


                          - piesa cea noua racord/furtune e supraevaluata (circa 30 - 35 Euro) si a fost complicata voit la conceptia initiala. Unghiul ala idiot la ramura care pleaca la vasul spalatorului de parbriz nu este deloc necesar (fuck you once...), nici forma de reductie a furtunului in cauza, care este mare in diametru la un capat si mic la celalalt (fuck you twice...). Nici indoiturile acestui furtun nu sunt necesare (fuck you for the third time...).

                          - sertizarile OEM sunt din nou felul inginerilor de conceptie de a-ti spune discret "fuck you" pentru a patra si ultima oara.

                          - orice racord "T" cu diametre corecte isi face treaba la fel de bine, si in loc de sertizari cretine, se pot lua cele mai normale coliere posibile.





                          Dragos

                          Comment


                          • Desi suna dubios, nu s-ar fi potrivit un Teu de cupru?Nu imi dau seama de diametru din poze

                            Comment


                            • Buna seara !



                              Nu suna deloc dubios treaba cu cuprul. Cu mentiunea ca ramura orizontala a T-ului ar avea vreo 20mm in diametrul exterior si cea asa-zisa verticala vreo 18mm, care vine redus la circa 12mm exterior din furtun. Pe nemasurate deocamdata...


                              Se poate confectiona un "T" din inox exact dupa furtune, scotand reductia lu' dracu' din poveste. Adica ramura aia verticala sa fie de vreo 8mm diametru exterior, exact cat e nevoie ca sa te legi cu furtun normal drept fara vreo reductie sau strambatura/curbura/cot. Si binenteles ca asta o sa fac la un moment dat, daca nu cumva chiar gasesc de-a gata un "T" cum am eu nevoie.





                              Dragos

                              Comment


                              • Buna seara !



                                Am facut masuratori pe piesa veche. Ramura orizontala (cea groasa) are 19mm diametru (3/4"), iar cea verticala (subtire) are 17mm inainte de reductie si 8mm (5/16") dupa reductie.


                                Cu alte cuvinte, un teu 19 - 8 - 19mm ar fi perfect ca inlocuitor. Adica asa ceva, de PP, PE sau inox:



                                Teu 2.jpg Teu 3.jpg





                                Dragos

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF