Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by iulyy View Post
    salut. A mai avut cineva probleme cu clapeta de acceleratie? La mine in seara de revelion a in inceput sa tremure toata si ziceai ca am motor de tractor pe ea asa de zgomotoasa era. Am ridicat capota am pus pe cineva sa puna contactul si se aude niste pocnituri ca de releu sa intelegeti ce vreau sa zic dar se aud de la clapeta am pus mana pe motoras si vibratia pocnitului se simte a fi de acolo. Are cineva idee ce poate fi?
    Salut!
    In clapeta de acceleratie exista un senzor de pozitie, un motor si un mecanism care deschide clapeta. Posibil ca mecanismul sa fie impiedicat(din variate cauze) sa lucreze corespunzator. Trebuie desfacuta si investigat...
    Cam asa arata in interior:
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • Originally posted by cezarkage View Post
      Nu a fost ceva temporar... Ieri dupa un drum de vreo doua ore, am ajuns la naiba in praznic, am oprit masina. Cand sa plec, nimic, masina doar invartea si-atat. Foarte nasoala senzatia cand ii dai cheie, invarte nu porneste, mai ales cand esti si departe de casa... Am reconectat mufa de la bobina, evident ca nu a luat-o (contactele nu sunt oxidate)... Am mai chinuit-o de cateva ori ca intr-un final sa porneasca. Ieri si azi cat am mai umblat nu mi-a mai facut asa.
      As avea cateva banuieli: 1) bobina de inductie, 2) pompa de benzina, 3) supapa unisens montata (deoarece mi se dezamorsa pompa de benzina), 4) filtrul de benzina. Cred ca o sa incep cu 3 si 4, apoi daca se mai intampla ramane sa schimb pompa. O bobina defecta apare la diagnoza? Voi ce credeti ca ar putea fi?
      Deci după ce povestim jumate de ceas ca ţaţele tu pui aici aceeaşi întrebare. Hai să recapitulăm:

      Ţi-am zis doară că nu are cum să-ţi puşte toate bobinele. Chiar şi cu una puşcată pleacă în 3. Sau măcar când merge, merge de se simte că e în 3.

      Dacă ai probleme cu aprinderea şi dai la automat şi nu porneşte, toată benzina aia o dă afară pe evacuare. Deci pute a benzină. Ai zis că la tine nu se simte. Asta de ce n-ai scris?

      Eu unul nu cred că-i supapa şi nici filtrul. Eu zic că-i pompa şi anume periile. Am avut o colegă cu un polo, la fel nu pornea. Scoteam bancheta şi-i dădeam un bobârnac în capacul de la pompă. Pornea imediat.

      Dă jos capacul ăla de plastic de unde se măsoară presiunea în rampă. Bagă unghia în ştuţ (e ventil ca la roată). Pun pariu ca atunci când nu porneşte n-o să curgă mai nimic de acolo. La 3 bari sare de te sperii.

      Dacă iei pompa iei doar pompa nu şi plasticele şi sonda litrimetrică.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • Originally posted by LauLaur View Post
        Cand s-a f@%ut bobina, ai misfire, cod eroare stocat. Si f@%uta sta de-aci incolo, nu-si mai revine. Deci diagnoza intai...Masoara presiunea in rampa, daca ai mai putin de 3Bar, da jos supapa ca omori pompa. Releul se auzea clampanind, pompa amorsa?
        O sa pun diagnoza pe ea neaparat. Se auzea si releul si pompa cum amorsa... De-asta am fost contrariat si am luat in calcul o problema la bobina...
        De ce spui sa dau jos supapa? Te gandesti si tu ca mine ca ceva obtureaza circulatia benzinei dinspre pompa spre motor astfel forteaza pompa foarte mult si din cauza asta nu mai porneste??

        Originally posted by gruiarew View Post
        Dă jos capacul ăla de plastic de unde se măsoară presiunea în rampă. Bagă unghia în ştuţ (e ventil ca la roată). Pun pariu ca atunci când nu porneşte n-o să curgă mai nimic de acolo. La 3 bari sare de te sperii.
        Dacă iei pompa iei doar pompa nu şi plasticele şi sonda litrimetrică.
        Am vorbit cu cineva sa ma ajute cu un manometru sa masor presiunea in rampa. Vedem cat gasesc...
        Nu inteleg la ce te referi tu sa cumpar... Nu se cumpara pompa pur si simplu si se schimba...?
        W168 or nothing!

        Comment


        • Te gandesti si tu ca mine ca ceva obtureaza circulatia benzinei dinspre pompa spre motor astfel forteaza pompa foarte mult si din cauza asta nu mai porneste??
          Daca pompa nu mai duce peste 3 bar si mai ai si supapa aia....Ce dr@q, sub 3 bar nici de retur nu mai are nevoie. Diagnoza si masoara presiunea!
          @gruiarew
          Dacă iei pompa iei doar pompa nu şi plasticele şi sonda litrimetrică.
          Exista "kit reparatie" pentru Bosch. Pentru alta varianta de echipare(cum am eu de exemplu, Pierburg), nu bag mana in foc ca se potriveste.
          Last edited by LauLaur; 01-03-2018, 23:10 PM.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • Originally posted by LauLaur View Post
            Daca pompa nu mai duce peste 3 bar si mai ai si supapa aia....Ce dr@q, sub 3 bar nici de retur nu mai are nevoie. Diagnoza si masoara presiunea!
            Am masurat aseara. La primul contact pompa ajunge la 1.5 bar, la al doilea ajunge aproape de 3, iar dupa pornire trece peste 3 bar. Urmeaza sa fac si diagnoza insa mai mult ca sigur ca imi va aparea misfire pentru ca dupa prima patanie am scos mufa si am dat la automat. Filtrul de benzina il am de vreo 2 ani si ceva... Ar trebui schimbat? Supapa unisens o voi elimina din instalatie.
            Cat despre pompa? Asa se manifesta cand da sa moara?
            Ce recomandati sa cumpar? Pierburg este ok? O sa fie nevoie de adaptari pentru ca ceasurile sa citeasca corect nivelul din rezervor?
            W168 or nothing!

            Comment


            • Lasa pompa . Schimba doar filtrul si renunta la supapa unisens !.

              Comment


              • Schimbi filtrul și supapa aia ți-o legi la chei să-ți aduci aminte ce înseamnă să faci țigăneală.

                Pompa vezi la momentul când o desfaci. Scoți partea metalică și-ți cumperi doar aia. Dacă ai avut Bosch iei Bosch. Dar posibil să fie Pierburg. Sau le potrivești cu o supapă pe sens ) N-o schimba cu tot că nu mai bate ceasul la nivel cum trebuie.

                Pentru restul ce citiți, poate vi se pare că-s prea ironic în răspunsuri. Am povestit destul cu Cezar și i-am spus de nu știu câte ori să n-o țigănească. N-a vrut să asculte. Nu există reparație ieftină. Orice improvizație o să puște mai devreme sau mai târziu.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • Nu`i vina lui Cezar ! . Asa suntem noi , totzi romanii !.
                  - Am facut fel si fel de improvizatii si eu pina mi-am dat seama ca nu sunt eu mai destept ca nemtii !!.
                  - Toate m-au costat bani !

                  Comment


                  • @gruiarew
                    Pompa vezi la momentul când o desfaci. Scoți partea metalică și-ți cumperi doar aia. Dacă ai avut Bosch iei Bosch. Dar posibil să fie Pierburg.
                    "E usor a scrie versuri /cand nimic nu ai a spune"
                    Ai schimbat vr'una? Sau vorbesti din auzite?Pun pariu ca nu... Rogu-te, pune aici link cu "partea metalica" care crezi tu ca se schimba, partea aia metalica care e plug-and-play si se gaseste ba Bosch, ba Pierburg.
                    N-o schimba cu tot că nu mai bate ceasul la nivel cum trebuie.
                    Eh, afla(e cam tarziu, dar nah...) ca modelele facelift dupa 2002 au nevoie de adaptare cand se schimba pompa de benzina. La modelele nonfacelift, daca iti iei pompa corecta(dupa an fabricatie), fie ea Bosch, Pierburg, VDO, Magneti Marelli, nu ai astfel de probleme.
                    ...să-ți aduci aminte ce înseamnă să faci țigăneală.
                    Si schimbatul partii metalice a pompei tot tiganeala e, ti-o spune un tigan! In postul anterior am spus varianta corecta a reparatiei. Si daca vrei detalii, discutam in momentul in care apare linkul despre care te-am rugat mai sus.
                    @cezar
                    Similar se comporta si a mea. La o inspectie amanuntita, (asta insemnand: dat jos rezervor, scos pompa, demontat pompa) am gasit span de bronz in sita pompei, semn de uzura grozava. Spanul de bronz nu poate veni decat dintr-un singur loc: colectorul motorului.

                    Pentru restul ce citiți, nu tot ce zboara se mananca!
                    Last edited by LauLaur; 01-06-2018, 00:26 AM.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • Şezi blând că nu mă dau nici poet nici atoateştiutor. N-am văzut la A-Klass dar am văzut la Polo. A schimbat cu tot şi-i bătea acul la nivel tot ampulea. O scos "partea metalică" şi a montat-o pe sonda / plasticele vechi. Şi gata s-a rezolvat. N-am stat lângă el când a făcut operaţiunea, n-am poze şi nici linkuri. Că nu m-a interesat. Dar n-are cum să fie atâta de diferit la coteţul ăsta.

                      Ideea era să desfacă pompa doar dacă trebuie şi să schimbe doar pompa, nu şi plasticele de pe lângă. Pentru că motoraşul şi sorbul pun pariu că-s compatibile şi de pe alte maşini.

                      Iacă drăcia de care vorbesc (W168 fuel pump search pe e-bay), pare-se că se găseşte separat şi-i mult mai ieftin ca şi cu tot:



                      O să vadă exact la momentul când o desface, dacă ajunge să o desfacă.

                      Tot ce încercam să zic (şi i-am spus şi pe facebook) e s-o ia pe rând că era înnebunit ieri căuta să cumpere pompe la 700 lei. Fiecare face cum crede că-i mai bine. Eu zic că n-are sens să te arunci să cumperi şi să schimbi la chestii până nu ştii exact ce trebuie sigur schimbat. 700 lei pompa, 200 lei filtrul mai manopera mai una, mai alta, ai cumpărat deja jumate de maşină. Şi după ce schimbi toate alea vezi că de fapt e debimetrul şi n-ai rezolvat nimic. Am schimbat destule piese aiurea, am mai cumpărat o dată maşina pe bucăţi. Dacă am fost eu prost măcar să nu facă şi alţii la fel. Luni sau Marţi cel târziu o să avem nişte coduri de eroare din partea lui, o să avem ce povesti. Până atunci ne împungem degeaba aşa pe sec.
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • Până atunci ne împungem degeaba aşa pe sec.
                        Eh lasa, ca nu ne tragem de par .
                        Si daca a aparut si linkul, acu' hai sa ne dam la "barfa". Cum spuneam mai sus, am fost nevoit sa schimb pompa, a mea fiind Pierburg. Cautat, gasit, numa' ca nu aveam cum sa astept o luna Ebay-ul, asa ca am luat un miez metalic mititel Klaxcar cu 100 lei. M-a chinuit potriveala, ca e mai mica in diametru si lungime. Mica da' a dracu, duce presiunea in rampa la 4,2 bar si asta dupa ani buni de functionare. Poze sunt pe aici cateva.
                        Cand o mierli-o si asta, pun pompa externa sa nu ma mai cotzopenesc cu rezervorul.
                        Optiuni: Ebay sau pompa de pe plaiuri autohtone. Ar mai fi cazul in care se poate da retur la kitul Bosch daca nu se potriveste cu ce e pe masina.
                        Codul original Pierburg pentru miez(de pe pompa mea): 7.22426.00
                        Si poznele...
                        Toate cele bune!
                        Attached Files
                        Last edited by LauLaur; 01-06-2018, 19:49 PM.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • Revin cu noutati. Cu ajutorul colegului gruiarew care mi-a imprumutat testerul lui am reusit se depistez problema. La prima scanare aveam 100 de erori... M-am uitat peste ele, le-am sters, insa de pe atunci mi-a atras atentia P0335. Pana ieri nu am avut probleme. Trebuia sa plec departe insa nu am mai plecat. Nu mi-a pornit. Nu mi-a mai facut probleme de cand am scris ultima data pe acest topic. Am pus scannerul repede pe ea si mi-a aparut P0335. P0335 - Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction
                          27157243_1647741778618581_742159472_n.jpg 27043515_1647741911951901_1037603696_n.jpg
                          Am sesizat ca senzorul face probleme dupa ce motorul se incalzeste bine bine, si nu-si revine decat dupa ce masina se raceste.
                          Acu intrebarea este de la ce producator sa cumpar senzorul?? N-as vrea ca peste cateva luni sa fiu nevoit sa cumpar altul... M-am gandit la Delphi. Voi ce spuneti? Oare cel original de la cine ar fi?
                          Last edited by cezarkage; 01-21-2018, 11:07 AM.
                          W168 or nothing!

                          Comment


                          • Nu spune "hop", pana nu sari gardul!
                            P0335
                            Cauze posibile
                            - senzor defect
                            - cablaj intrerupt sau conexiune electrica proasta
                            - sistem de pornire defectuos, adica:
                            a)electromotor cu probleme
                            b)baterie prea slaba.
                            Senzorul in sine nu prea are cum sa se strice, rare sunt cazurile la AClass. Desfa senzorul si vezi ca in capul lui are o pastila magnetica. Curata pilitura adunata si monteaza-l inapoi. Iti trebuie un socket torx E8(sper sa nu ma insel), vezi ca surubul e dedesubt. Poti sa verifici la mufa ECU intre pinii 9 si 10, sa ai aprox 670 ohmi.
                            Daca senzorul in sine e defect, se manifesta si in timpul mersului, adica motorul se balbaie si nu prea mai are putere.
                            Eroarea apare de obicei la pornire, cand ECU nu primeste semnal plauzibil de la senzor.
                            Si o baterie slaba poate sa cauzeze, ca sa ne aducem aminte ca nu e necesar doar sa invarta, conteaza si cum. Btw, mai are 12V dupa cateva zile nepornita? Teoretic trebuie sa vezi si acul turometrului miscandu-se cand dai la automat...
                            Concluzie: schimba-l dupa ce verifici. Nu-l schimba la ghici, ca e posibil sa omiti defectul.
                            Toate cele bune!
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • Mie mi-a zis că-i face probleme doar la cald. Nu ştiu de ce e atâta de zgârcit în detalii când scrie pe forum.

                              Eu am avut cel de la axa cu came defect. Dar s-a mers mult cu o distribuţie ce bălămbănea lanţul în draci.

                              @Cezar, mergi la Dedeman sau oriunde altundeva şi ia-ţi o cheie E, cum a zis şi Laur. Nu te zgârci să-l desfaci cu hexagonul normal că scapă şi faci un rahat mare. Scoţi, cureţi, pui la loc. Testezi iară. Nu-i un car de bani 90 lei un senzor dar ca ăla nu mai pupi. Eu am schimbat de două ori contactul de pe cutie (cel ce aprinde becurile de mers înapoi) şi până la urmă mi-am băgat piciorul l-am scăldat cel vechi în spray contact şi ghici ce? Merge mai bine ca alea "noi".
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment


                              • Salut, am si eu aceeași problemã cu pomenitul, si am facut urmãtoarele verificați, am inceput cu tester care imi dãdea scurt la un injector Am inceput sa demonteze ca sa ajung la rampã sa vad problema si am constatat un fir ros, toate bune am rezolvat problema acum motorul merge rotund si in toate cele 4. Iar întrebarea mea ar fi daca ma puteti ajuta si este putin off tipic, soția conduce masina si a lãsat-o fara benzina ã tot dat la automat, sigur ã tras toate resturile din rezervor iar acum pun contactul de 3 4 ori pompa se aude ca trage benzina dar dupa ce o pornesc mai mult de 3 5 minute nu sta si apoi scade turatia pânã se opreste, cand pun contactul si se aude pompa mergând se aude de parca as avea un șoricel in rezervor si ceva plutind, sfatul vostru ar fi sa incerc sa schimb prima oara filtrul si apoi sa demonteze rezervorul in caz ca este pompa? Este un w168 1.4 din 2003

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF