Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My dream

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • My dream

    Salut,
    Toata viața am avut o fascinație pentru restaurarea lucrurilor vechi. Pe mãsurã ce am mai îmbãtrînit am descoperit ca nu tot ce e vechi are si valoare si merita sa fie restaurat. Așa cã va cer si vouã pãrerea. Pe scurt îmi doresc de ceva timp un old Mercedes. Când eram mai tânãr mã gândeam la un bot de cal, cobra. Dar pe parcurs am realizat ca mi-ar place ceva cu o valoare mai mare, care nu neaparat a fãcut istorie dar mãcar a fost cutting technology . Tot in timp am început sa fiu atras de coupe-uri. Nu m-a grãbesc iar asta va fii proiectul vieții mele pe linie auto. Nu vreau sa blochez nici sume importante de bani. Așa cã m-am oprit momentan la w126 sec sau un w124 ce. Dar tot mai mult înclin spre 126.
    Acum ceva pãreri despre ani, ediții, echipãri, motorizãri, etc. Nu intenționez sa achiziționez nimic pana in 2017. Panã atunci doar mã informez 😉.

    Rog pe cine are unul din modele de mai sus sa îmi dai si mie linkul cu prezentarea mașinii, impresii,meta etc.
    PS. Iau totuși in calcul si un e24 poate gãsesc 635 CSI.

  • #2
    Acum am citit subiectul postat de dvs..
    În cãutãrile mele am gãsit urmãtorul anunț :



    Vedeți dacã vã intereseazã.
    Eventual dacã credeți cã v-aș putea ajuta (eu cunosc limba italianã) spuneți-mi.

    Comment


    • #3
      Veni vorba de W126 Coupe...buna alegere. Eu as alege motorizari mai mari...chiar daca lista nu e foarte mare 380, 420, 500, 560. Un 500/560 isi mentine pretul, ba chiar cu timpul urca. Motoarele la primele generatii au fost echipate cu sistemul de injectie K-Jetronic, la seria a II-a deja au trecut la KE-Jetronic care este mai sensibil ca predecesorul.


      Pe langa W126 Coupe, ar mai fi W107 ba chiar W114... ambele Coupe, modele in care mi-as investi banii.
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #4
        Inteleg cã vã intereseazã coupe-urile.
        Vã trimit 2 anunțuri care aratã bine :





        Sunt cele mai ieftine pe care le-am gãsit.

        Comment


        • #5
          Era acuma vreo 1-2 saptamani un 560 SEC din Iasi pe olx.Era aprox 5500 eur, a disparut foarte repede. Astea sunt masini care te tin o viata, dar trebuie sa iti permiti o intretinere corespunzatoare.

          Comment


          • #6
            Fiind mașini la mâna a doua trebuie verificate cu foarte mare grijã pentru a fi sigur cã știi exact ce cumperi.
            Din pãcate în România marea majoritate a ofertelor sunt „aranjate” dar cu rãbdare și competențã poți gãsi și oferte corecte.

            Comment


            • #7
              Cel mentionat de colegul Grizzlee era chiar una de invidiat. Cunosc masina, stiu unde a ajuns...pe scurt, felicitari noului posesor, pretul a fost chilipir...
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #8
                Originally posted by mer_se280 View Post
                Cel mentionat de colegul Grizzlee era chiar una de invidiat. Cunosc masina, stiu unde a ajuns...pe scurt, felicitari noului posesor, pretul a fost chilipir...
                Citind diverse subiecte pe site am întâlnit și multe dintre postarile dvs..
                Mi-ați creat impresia unei persoane seriase și cunoscãtoare în domeniu.
                Drept urmare bazându-mã pe opinia dvs. îl felicit și eu pe cel care a cumpãrat mașina respectivã în primul rând pentru cã a avut intuiția de a face o achiziție foarte bunã.

                Ceea ce am spus eu anterior se referã la cazurile când nu ai informații sigure despre mașina pe care vrei sã o achiziționezi.

                Comment


                • #9
                  No, sper ca is va prezenta respectivul coleg agregatul, ca tare sunt curios. Avand in vedere ca se poate inmatricula ca masina retro, e hobby car-ul ideal.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by grizzlee View Post
                    No, sper ca is va prezenta respectivul coleg agregatul, ca tare sunt curios. Avand in vedere ca se poate inmatricula ca masina retro, e hobby car-ul ideal.
                    18/06/2016, 13:28 #1
                    ceoby
                    Senior Member

                    Locație: Dublin/Irlanda

                    Right... de actualitate, ce sa mai!

                    Comment


                    • #11
                      Nu inteleg
                      Aici era vorba despre 560 Sec care era de vanzare, ce legatura are userul Ceoby cu povestea asta?

                      Comment


                      • #12
                        Cu 4500€ a plecat masina de la Iasi . Daca nu cumparam Sl600. Era la mine in curte acum . Am vb cu proprietarul pe OLX si a comfirmat pret .Merita fiecare banut , cu toate ca mai erau multi bani de bagat in ea . Felicitari noului proprietar . Este o baza foarte buna .

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF