Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme EDC Sprinter 313 2.2 cdi 2005

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme EDC Sprinter 313 2.2 cdi 2005

    Va salut
    Am o problema cu un mercedes Sprinter 2.2 CDI si de 3 saptamani nu pot reusi sa ii dau de cap, atat eu cat si cei de la service uri.
    Totul a inceput intr-o zi cand a fost dat rezervorul jos pentru a fi verificata pompa din rezervor, deoarece pe diagnoza aparea eroarea P2007 fuel pressure too low( nu stiam ca are o pompa mecanica bazata pe vacuum). Am scos si mufa de la senzorul din fata rampei si am bagat-o inapoi. Apoi dupa ce am pus rezervorul inapoi au inceput problemele. Se aprindea EDC ul si masina se plafona la 2000rpm.
    Dupa vreo 2 saptamani de umblat pe la service uri si incercari, s-au schimbat urmatoarele: pompa inalte, regulator presiune, pompa mecanica de deasupra pompei de inalte, senzorul din fata rampei, filtru cu si fara senzor. (Au fost verificate si injectoarele pe banc si cu eprubete).
    Masina facea la fel, pana m-am gandit sa dau din nou rezervorul jos si am gasit pe conducta de tur invelisul furtunului mototolit pe conducta,ceea ce bloca accesul motorinei.
    Am zis ca am rezolvat, am schimbat furtunul prin care se conecteaza conducta si am mers in probe.
    Acum merge masina cam 5/10 minute, pana se incalzeste si apoi se aprinde din nou EDC ul si se OPRESTE. Pe diagnoza am eraorea P1187 pressure monitoring. Care se sterge, dar revine dupa ce masina se opreste. Porneste la sfert dupa ce se opreste si de fiecare data.
    Am incercat cu alt ECU si nimic. Tin sa mentionez ca am incercat si cu un regulator de presiune nou si la fel.
    Are cineva idee ce ar putea fi?
    Va multumesc foarte mult

  • #2
    Salut!
    Nu cumva a mai ajuns din invelisul furtunului si prin alte cotloane,mai greu accesibile,cum ar fi coturi,supape de sens,holendere etc?

    Comment


    • #3
      Salut
      Nu cred, deoarece nu era nimic rupt din el. Era doar strans/obturat de cum am bagat conducta de alimentare inapoi.
      Last edited by Florin_WES; 03-14-2018, 20:48 PM. Reason: Am șters quote-ul. Nu mai da quote unui post imediat anterior. Dai doar dacă răspunzi la mai multe persoane.

      Comment


      • #4
        Aha,am inteles acum...dar tot as incerca sa suflu cu o pompa sau un compresor pe tur,cu furtunul desfacut la ambele capete. Ca sa-mi ies dintr-o parere..

        Comment


        • #5
          Originally posted by DETHAVE View Post
          Aha,am inteles acum...dar tot as incerca sa suflu cu o pompa sau un compresor pe tur,cu furtunul desfacut la ambele capete. Ca sa-mi ies dintr-o parere..
          Salut
          Am incercat si nu este infundata...

          Comment


          • #6
            Cu ce interfata ai efectuat diagnoza?
            In xentry iti sunt sugerate anumite probe de facut.Esti sigur ca totul e etans si nu pierde sau prinde aer pe la vreun or de la vreun tub?Am avut un Sprinter cu aceeasi problema...La testul cu epubrete cum au iesit injectoarele esti sigur ca nu da prea mult pe retur?
            Filtrul e sigur bun cu tot cu garnituri etc.?
            Last edited by broscutza2001; 05-15-2017, 11:07 AM.
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #7
              p2007

              salut. ai rezolvat problema cu p2007 ? care era cauza ? si la mine face la fel si nu stiu ce sa i mai fac. mersi

              Respectă regulile generale de postare!
              Last edited by Florin_WES; 12-01-2017, 10:36 AM.

              Comment


              • #8
                Salut! Nu se vad bule pe instalatie ? Ai pompa de inalte cu valva shut-off sau fara?
                Ai montat acelasi model sau alt fel? Esti sigur ca era buna? Regulatorul de presiune de pe rampa esti sigur ca e bun? Bancul pe care ai probat injectoarele era performant? Era si incalzit? Esti sigur ca nu se blocheaza vreun injector dupa ce se incalzaste?
                Daca nu ai rezolvat-o ma poti contacta.
                Cristian C. Diagnoza,reparatii,piese noi si SH pt. Mercedes-Benz IASI tel.0749562999

                Comment


                • #9
                  Sal. Rezolvare la p2007 ?

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF