Va salut
Am o problema cu un mercedes Sprinter 2.2 CDI si de 3 saptamani nu pot reusi sa ii dau de cap, atat eu cat si cei de la service uri.
Totul a inceput intr-o zi cand a fost dat rezervorul jos pentru a fi verificata pompa din rezervor, deoarece pe diagnoza aparea eroarea P2007 fuel pressure too low( nu stiam ca are o pompa mecanica bazata pe vacuum). Am scos si mufa de la senzorul din fata rampei si am bagat-o inapoi. Apoi dupa ce am pus rezervorul inapoi au inceput problemele. Se aprindea EDC ul si masina se plafona la 2000rpm.
Dupa vreo 2 saptamani de umblat pe la service uri si incercari, s-au schimbat urmatoarele: pompa inalte, regulator presiune, pompa mecanica de deasupra pompei de inalte, senzorul din fata rampei, filtru cu si fara senzor. (Au fost verificate si injectoarele pe banc si cu eprubete).
Masina facea la fel, pana m-am gandit sa dau din nou rezervorul jos si am gasit pe conducta de tur invelisul furtunului mototolit pe conducta,ceea ce bloca accesul motorinei.
Am zis ca am rezolvat, am schimbat furtunul prin care se conecteaza conducta si am mers in probe.
Acum merge masina cam 5/10 minute, pana se incalzeste si apoi se aprinde din nou EDC ul si se OPRESTE. Pe diagnoza am eraorea P1187 pressure monitoring. Care se sterge, dar revine dupa ce masina se opreste. Porneste la sfert dupa ce se opreste si de fiecare data.
Am incercat cu alt ECU si nimic. Tin sa mentionez ca am incercat si cu un regulator de presiune nou si la fel.
Are cineva idee ce ar putea fi?
Va multumesc foarte mult
Am o problema cu un mercedes Sprinter 2.2 CDI si de 3 saptamani nu pot reusi sa ii dau de cap, atat eu cat si cei de la service uri.
Totul a inceput intr-o zi cand a fost dat rezervorul jos pentru a fi verificata pompa din rezervor, deoarece pe diagnoza aparea eroarea P2007 fuel pressure too low( nu stiam ca are o pompa mecanica bazata pe vacuum). Am scos si mufa de la senzorul din fata rampei si am bagat-o inapoi. Apoi dupa ce am pus rezervorul inapoi au inceput problemele. Se aprindea EDC ul si masina se plafona la 2000rpm.
Dupa vreo 2 saptamani de umblat pe la service uri si incercari, s-au schimbat urmatoarele: pompa inalte, regulator presiune, pompa mecanica de deasupra pompei de inalte, senzorul din fata rampei, filtru cu si fara senzor. (Au fost verificate si injectoarele pe banc si cu eprubete).
Masina facea la fel, pana m-am gandit sa dau din nou rezervorul jos si am gasit pe conducta de tur invelisul furtunului mototolit pe conducta,ceea ce bloca accesul motorinei.
Am zis ca am rezolvat, am schimbat furtunul prin care se conecteaza conducta si am mers in probe.
Acum merge masina cam 5/10 minute, pana se incalzeste si apoi se aprinde din nou EDC ul si se OPRESTE. Pe diagnoza am eraorea P1187 pressure monitoring. Care se sterge, dar revine dupa ce masina se opreste. Porneste la sfert dupa ce se opreste si de fiecare data.
Am incercat cu alt ECU si nimic. Tin sa mentionez ca am incercat si cu un regulator de presiune nou si la fel.
Are cineva idee ce ar putea fi?
Va multumesc foarte mult
Comment