Buna seara! Proaspat posesor de W164, ML320, 7G intampin “foarte discutata” problema a smucitului la rece. Se simte destul de tare pe downshift 2-1. In rest cutia se comporta oarecum normal; se simte la prima pornire cand schimb intre P-R-D-N, dar nu soc. Dupa ce se incalzeste motorul, in secventa P-R-D-N schimbul se face fara a sesiza, insa ramane smucitura in 2-1.
Ulei + filtru schimbat la cutie (in urma cu 100km), fara a se gasi pilitura sau etc, in reprezentanta, verificat bloc hidraulic si inlocuit valva hidraulica, nicio eroare pe STAR.
Ciudat este ca, in momentul in care schimb manual din 2-1, cand viteza e undeva pentru treapta 2, intra in frana de motor fara a smuci. Daca franez brusc, fara as apuce ea sa-si faca trecerea lina la oprire 2-1, nu se simte din nou niciun soc.
Ma poate indruma careva catre o rezolvare cumva profesionista? Cei de la MB Galati mi-au lasat impresia ca sunt foarte straini de aceasta problema. Multumesc!
P.S. Caut de cateva zile bune prin forum dar nu am gasit o rezolvare clara a acestei probleme.
Ulei + filtru schimbat la cutie (in urma cu 100km), fara a se gasi pilitura sau etc, in reprezentanta, verificat bloc hidraulic si inlocuit valva hidraulica, nicio eroare pe STAR.
Ciudat este ca, in momentul in care schimb manual din 2-1, cand viteza e undeva pentru treapta 2, intra in frana de motor fara a smuci. Daca franez brusc, fara as apuce ea sa-si faca trecerea lina la oprire 2-1, nu se simte din nou niciun soc.
Ma poate indruma careva catre o rezolvare cumva profesionista? Cei de la MB Galati mi-au lasat impresia ca sunt foarte straini de aceasta problema. Multumesc!
P.S. Caut de cateva zile bune prin forum dar nu am gasit o rezolvare clara a acestei probleme.
Comment