Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la pornire (dupa incalzire)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pompă de injecţie la benzină? De unde, de când şi mai ales... de ce?
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • #17
      Pompa de benzina, nu de injectie...
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #18
        LE: @George, ai fost pe aproape cu releul pompei [/QUOTE]

        Salut Ion,
        Ma bucur ca nu ne-ai uitat. Asa ieftina e o pompa? Ti-au dat pompa veche inapoi? Ai stat langa ei cand au schimbat-o? Cum si-au dat seama ca pompa de combustibil e de vina? A aparut ceva pe tester?

        Sa se opreasca motorul in mers, mi se pare foarte periculos. Cand am vazut ce problema ai ridicat, am zis: uat da fac
        De cateva zile caut pe Google cauze posibile. Mi-a mai atras atentia inca o chestie. Nu stiu daca este si cazul A-class-ului dar sunt unele masini la care, atunci cand se rastoarna, se taie alimentarea cu combustibil. Aceasta se face prin switch-ul presiunii uleiului de motor. Probabil, daca masina ajunge cu rotile in sus, pompa de ulei nu mai face presiunea necesara. Astfel, nemaiavand presiune, switch-ul taie alimentarea cu energie electrica a pompei de combustibil. Cand motorul este rece, dureaza un timp pana cand pompa face presiune...dar, dupa ce mergi o perioada cu masina si nu e presiunea care trebuie la ulei, atunci se considera ca te-ai rasturnat sau ai avut accident. Bine, banuiesc ca la un impact major in care sar airbag-urile, calculatorul de airbag-uri trimite in ECU un semnal si acesta intrerupe alimentarea cu combustibil. In concluzie, o cauza posibila a opririi motorului in mers ar putea fi si acest switch (senzor) presiune ulei motor. Atasez o schema pe care am gasit-o si eu. Repet, nu stiu daca se aplica si la A-class...am gasit-o pe forumul altor marci de masini.
        Attached Files
        Last edited by georgealinel; 09-29-2017, 00:16 AM. Reason: Mancat litere
        No malfunction

        Comment


        • #19
          Păi pompa aia era 500 lei parcă. Cum dracu s-a ajuns de 3X?
          No bine că s-a rezolvat ce să zic... dar e cam îh..
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #20
            @gruiarew,
            Pompa de benzina am vrut sa zic, le amestec mereu. Sint destul de paralel cu ce-i sub capota unei masini.

            @George,
            Nu stau niciodata linga ei, deci nu stiu cum si-au dat seama, oricum in pretul ala e inclusa manopera + un nou startest. Acu vreo doi-trei ani in urma imi dadeau niste foi cu rezultatele startest-ului, dar vad ca nu mai practica treaba asta.
            Cat despre faza cu rasturnatul, n-am idee prin ce a trecut masina, dar totul e posibil. De cand am luat-o, usa soferului nu se inchidea bine + ca se vedea ca, capota a fost dezdoita. Dar oricum, sint deja specialist in luat tzepe, acu vreo 5 ani am luat un E-class din 2008 (facelift, cutie automata) cu 120.000 km, iar cand am fost la reprezentanta avea aproape 500.000 km. I-am schimbat doua injectoare, turbina, un furtun de la intercooler, chiolasa + vreo 2 senzori si merge perfect acum. A class-ul a mers si el fara probleme vreo 3 ani, pina acum.

            Comment


            • #21
              Ok.
              Cel mai usor de pacalit clientul este atunci cand nu iese nici o eroare pe tester. De exemplu, daca nu le-a iesit nici o eroare la primul test, de ce s-au apucat sa schimbe bobina de inductie??? Cum poti sa te apuci de schimbat piese fara sa stii daca acolo e problema? Daca tu ai incredere in ei, este treaba ta...dar mie nu mi se pare normal ceea ce se intampla. De ce nu ti-au dat pompa veche inapoi? As vrea sa te intreb daca problema aceasta (cu opritul motorului in mers) a inceput la un scurt timp dupa o vizita la service. Pe mine nu m-ar mira ca tocmai ei sa fi manarit masina. Eu sunt adeptul teoriei conspiratiei. Cred ca lumea ma considera putin paranoic dar la ce probleme am avut eu dupa ce am dus masina la service...
              Trebuie totusi sa recunosc ca ma bucur pentru ca masina ta merge bine acum...si ma bucur ca ai deschis acest topic pentru ca astfel am mai invatat cate ceva. Nu trebuie ca masina sa fi fost rasturnata dar e posibil ca senzorul sa furnizeze informatii false.
              Last edited by georgealinel; 09-29-2017, 20:24 PM. Reason: Mai completez text
              No malfunction

              Comment


              • #22
                Tot mai gasesc informatii pe tema asta. Se pare ca si senzorul de pozitie al arborelui cotit poate sa se manifeste asa...adica merge la rece dar la cald nu. Deci, daca se mai confrunta cineva cu problema asta, de verificat si acest senzor. Banuiesc ca atunci cand e mort da vreo eroare pe tester.
                No malfunction

                Comment


                • #23
                  Salutari domnilor. Vreau si eu o informatie cum sa controlez pompa de benzina k si a mea face figuri la pornire. Ba la cald ... ba la rece... de fapt porneste dar moare repede nu sta in relanti si nici dak o calci nu se accelereaza. Am comandat si un tester ce tre sa imu ajunga dar din cate vad nu cred k o sa vada probleme la pompa. Ms

                  Comment


                  • #24
                    Mai intai de toate, ce masina e in discutie? Se masoara presiunea in rampa de injectie.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF