Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Debitmetru A160

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    150 lei pe original. îs două. Au mai fost discuții pe aici că se găsește mai ieftin eu am decis să nu mă zgârcesc.

    Trebuie coborât motorul că nu ai access. La mine a dat jos filtrul de aer, admisia si cu două cricuri a lăsat motorul cam 20-30 cm. Nu mai știu exact cât a fost manopera, că am mai schimbat niste bucși și mai niște porcării micuțe. Dar e cam de lucru două ore bune.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • #62
      Originally posted by Liviu Ion@29019 View Post
      in schimb am descoperit acest furtun , o sa atașez poza,pe card l am scos de pe lângã clapeta de acceleratie , era murdar de ulei și el și era evident ca se scursese și pe el, poate sa mi spunã cineva pt ce e acest furtun?
      Era ok sa faci mai multe poze la furtun ca ne dam seama mai bine.
      Insa, din ce ai drescris tu, nu cumva e vorba de furtunul marcat cu 1 in imaginea aceasta? E furtunul care intra in corpul comun al ECU si al clapetei de acceleratie si face legatura cu capacul de la culbutori. Scapi ieftin cu acesta, e undeva la vreo 25 de lei pe epiesa, insa calitatea cauciucului nu va mai fi la fel cu a originalului.
      Din ce observ, elementul de legatura, plasticul acela alb, ar fi trebuit sa ramana in corpul comun. Sa nu-l arunci cu tot cu furtunul vechi! Il scoti din furtunul vechi si apoi il bagi inapoi in corpul comun, apoi furtunul nou. Cred ca ai avut un furtun improvizat acolo.
      Pentru identificarea corecta poti citi mai multe aici.
      Sper ca n-am facut o confuzie, astfel ca mai multe detalii/poze n-ar strica.
      Am mai patit si eu, de obicei la pornirile dese, sa-mi arate -1.5L, insa verificarea jojei cu motorul la rece e sfanta.
      W168 or nothing!

      Comment


      • #63
        Da, ai dreptate ca e improvizat, am fost la un magazin de piese foarte cunoscut, și mi a arãtat cum e furtunul original, eu in schimb cu n am avut niciun ban , i am lipit crãpãtura și ia m dat cu banda izolanta, 90 de km am nevoie sa ținã , sper sa nu se topeascã , dacã acest furtun aratã așa, ce ar mai fi putut sa cedeze in urma disfuncționalitãții lui ?

        De doua zile i am schimbat bobina de inducție, și bujiile , anterior, am pus o pe tester , bãnuiam ca e bobina, având in vedere ca i schimbasem bujiile și in continuare trepida toatã, , acum e Ok, dar la tester mi au apãrut și alte erori, o sa pun poza cu ele , și cu acel furtunaș deja pus in pozitie
        Attached Files

        Comment


        • #64
          esueaza incarcarea pozelor, va dau mãcar codurile poate ma decurcați și pe mine la ce ar maintrebui sa umblu P0100 P0303 P0121 P1813 P 0410 și P0600 comunication fail with ESP și comunication fail with TAC (tempmatic airconditioning), Aparent AC ul merge, și n am martor ESP aprins

          Citește regulamentul și respectă regulile generale de postare!
          Last edited by Florin_WES; 12-08-2017, 18:05 PM.

          Comment


          • #65
            Aia cu P0100 e nașpa. E de MAF și cred că și la tine e integrat în ECU...
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • #66
              Originally posted by gruiarew View Post
              Aia cu P0100 e nașpa. E de MAF și cred că și la tine e integrat în ECU...
              In conditiile date, diagnoza facuta cu furtunul ala fisurat, P0100 e normal sa apara deoarece amestecul nu este corect. Ar trebui schimbat furtunul si apoi de vazut daca mai apare P0100.

              Originally posted by Liviu Ion@29019 View Post
              esueaza incarcarea pozelor, va dau mãcar codurile poate ma decurcați și pe mine la ce ar maintrebui sa umblu P0100 P0303 P0121 P1813 P 0410 și P0600 comunication fail with ESP și comunication fail with TAC (tempmatic airconditioning), Aparent AC ul merge, și n am martor ESP aprins
              Pentru a decodifica erorile arunca un ochi pe pagina aceasta. Masina cum se comporta?? Intreb pentru ca nu sunt niste probleme pe care sa le treci cu vederea... Cred ca ar trebui sa incepi prin a curata clapeta de acceleratie si apoi debitmetrul. Gasesti informatiile necesare pe forum folosind functia search.
              Last edited by cezarkage; 12-08-2017, 15:31 PM.
              W168 or nothing!

              Comment


              • #67
                Man iar povestim de dragul de a povesti. Alea de amestec îs altele. Zice clar mixture too rich sau too lean. Îs cu 170 ceva că le-am avut și eu.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #68
                  Posibile cauze pentru P0100:
                  senzor MAF defect
                  aer fals
                  filtru aer imbacsit
                  senzor MAF murdar
                  contacte electrice intrerupte sau scurtcircuit in cablaje
                  contacte imperfecte(de obicei la lamele)
                  Cat despre "alea de amestec", de cele mai multe ori, in cazul w168, sunt cauzate tot de MAF. Ironic nu?
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #69
                    Pãi bun și am zis eu altceva? Clar cã un maf defect te blagoslovește cu erori de amestec. Ori mai sus nu vãd așa ceva ci doar faptul cã circuitul de la maf e întrerupt.

                    Eu zic cã dacã-i trãgea doar aer fals îi apãrea și eroarea de amestec. Dar ca sã-ți aparã eroare de amestec trebuie sã-ți citeascã maf-ul cât aer intrã și lambda-ul cât iese. Mãcar ceva. Dacã tot desfaci la ea, desfã și ecu și mãcar inspecteazã lamelele vieții. Altfel zic cã arunci degeaba peste 400 lei sã schimbi furtunul ãla ce merge în baie.
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #70
                      Am desfãcut debutmetrul, cred ca așa ii spune, și prima dintre lame era puțin mai închisã la culoare , a doua și cea din spate , era albã, nu cred ca e normal, nu am știut cu ce produs sa o cumpar

                      Comment


                      • #71
                        Salut!
                        Lamelele debitmetrului au un lac pe deasupra. Daca a doua e alba, s-a exfoliat lacul de pe ea, ceea ce nu-i bine. Trebuia sa faci poze.... Ai grija sa nu le atingi ca sunt foarte fragile.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #72
                          Salut. Am comandat 2 lamele pentru debimetru si vreau sa le lipesc, problema este ca nu stiu daca trebuie un fludor special si daca conteaza ce lamela lipesc in locasul ei? Banuiesc ca sunt identice. Mersi
                          Attached Files

                          Comment


                          • #73
                            Salut!
                            Da, conteaza ce lamela lipesti, cum si unde. Nu sunt identice. Nu ai nevoie de fludor special, doar sa decapezi bine ca sa faca priza perfect. Si grija sa nu arzi lamelele. E bun un letcon termostatat.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #74
                              Si eu am avut probleme cu debitmetru aer la A 160 benzina ( probleme - relantiu oscilant mai bine zis nu isi tinea relantiul,amestec bogat deci miros puternic de benzina la esapament,lipsa de putere a motorului.... )....rezolvarea a fost schimbarea celor doua lamele ( v-as recomanda sa fie schimbate intr-un atelier de specialitate de oameni priceputi care au mai facut asta , lamemelele sunt foarte sensibile si nu trebuie atinse ) si calibrat cu Star.Dupa operatiune masina merge in parametri normali ca noua, testul de noxe la RAR fiind trecut cu brio fara spaga sau interventii icadrindu-se la norma de poluare euro 3.Lamelele au fost cumparate de pe un site din Lituania si au venit in 2 saptamani.

                              Deci rezolvare exista!!

                              Comment


                              • #75
                                Cat au costat lamelele si cat a costat schimbarea si calibrarea?

                                Poti sa ne pui link cu site-ul?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF