Buna ziua colegilor de forum.
Bine v-am gasit, sunt nou pe forum, asa ca pina gasesc toate ascunzisurile, va rog iertati-ma daca nu postez unde trebuie.
Din greseli invata omul.
Studiu de caz: Mercedes Benz, A 180cdi, md Avantgarde, 2008, cutie automata 7 trepte, masina sotiei.
De ceva vreme am urmatoarea problema (de fapt 2 probleme).
Prima ar fi ca la prima pornire dimineata in special, cind e frig afara, motorul trepideaza destul de tare, iar in dreptul rotii stinga se aude un zgomot de metal pe metal. Asta la relanti (750-800 rpm). Cum cresc putin turatia (900-1000) trepidatia si zgomotul dispar, ramanind numai trepidatia naturala a motorului.
M-am bagat pe dedesubt, am impins de esapament in speranta ca as localiza sursa "trancanitului"dar nici o sansa sa ii dau de cap. Sa fie oare vreun suport de motor? sau mai multe? sau de cutie? Sau toate?
A doua ar fi ca numai uneori, cind motorul este cald, turatia nu este constanta, ci acul turometrului fluctueaza, nu mult, dar fluctueaza. Am facut un test pe computer, si singurul defect mi-a iesit ca injectorul #1 are valoare 1.1 in loc 0,8. Din cite am inteles e o problema des intilnita atit la A cit si la B classe.
Fara a se intelege in mod gresit, imi poate da cineva o relatie de vreun mecanic/service care sa ii puna un diagnostic ca lumea in Constanta?
Ca la Mangalia nu am curaj sa incerc.
Multumesc mult de ajutor.
Bine v-am gasit, sunt nou pe forum, asa ca pina gasesc toate ascunzisurile, va rog iertati-ma daca nu postez unde trebuie.
Din greseli invata omul.
Studiu de caz: Mercedes Benz, A 180cdi, md Avantgarde, 2008, cutie automata 7 trepte, masina sotiei.
De ceva vreme am urmatoarea problema (de fapt 2 probleme).
Prima ar fi ca la prima pornire dimineata in special, cind e frig afara, motorul trepideaza destul de tare, iar in dreptul rotii stinga se aude un zgomot de metal pe metal. Asta la relanti (750-800 rpm). Cum cresc putin turatia (900-1000) trepidatia si zgomotul dispar, ramanind numai trepidatia naturala a motorului.
M-am bagat pe dedesubt, am impins de esapament in speranta ca as localiza sursa "trancanitului"dar nici o sansa sa ii dau de cap. Sa fie oare vreun suport de motor? sau mai multe? sau de cutie? Sau toate?
A doua ar fi ca numai uneori, cind motorul este cald, turatia nu este constanta, ci acul turometrului fluctueaza, nu mult, dar fluctueaza. Am facut un test pe computer, si singurul defect mi-a iesit ca injectorul #1 are valoare 1.1 in loc 0,8. Din cite am inteles e o problema des intilnita atit la A cit si la B classe.
Fara a se intelege in mod gresit, imi poate da cineva o relatie de vreun mecanic/service care sa ii puna un diagnostic ca lumea in Constanta?
Ca la Mangalia nu am curaj sa incerc.
Multumesc mult de ajutor.
Comment