Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tipuri de ulei pentru cutia automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tipuri de ulei pentru cutia automata

    Buna ziua dragi colegi,

    Ma adresez celor in tema in privinta tipului de ulei de cutie automata folosit pentru schimb.
    Presupun ca tipul si specificatiile difera dupa modelul cutiilor si in functie de noutatile tehnice aduse lor.
    De ce intreb ? Pentru ca sunt in pozitia sa schimb uleiul la cutie, ML270CDI din 2004, si ma gandesc ca Autoklass-ul nu o sa aiba tipul meu de ulei, asa ca o sa-mi puna un ulei upgrade ceeace nu o sa-i faca tocmai bine cutiei mele.
    In alta ordine de idei, eu plec cu masina in Germania pentru cateva luni, sa-l schimb acolo impreuna cu uleiurile de la transmisie?
    Multumesc pentru sfaturile voastre, in avans !
    ML270 CDI 2004

  • #2
    Nu mai am nevoie de raspunsuri, am aflat singur aici :



    Uleiul original este MB236.10 ATF3403 MB number #001-989-21-03-10

    Se poate muta la topical dedicate cutiilor automate .

    Multumesc .
    ML270 CDI 2004

    Comment


    • #3
      Ăla e in ulei de căcat, care ai sa îl vezi înnegrit după 1K km. Pe vremea aia nu era alta varianta și Mercedes făcea revizii dese cu metoda flush.
      Pt că ai lockup clutch activ în toate vitezele care incinge destul de rau uleiul, 236.14 e singura variantă.

      Pt modelele și mai vechi, care au convertizor fara lockup, se pretează 236.10
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru sfat !

        Am decis sa fac schimbul la un service autorizat MB in Germania si care foloseste metoda' si kitul Tim-Eck*art ' .
        Astept maine ceva raspunsuri si vedem spre care service o sa ma indrept.

        Multumesc inca odata.
        ML270 CDI 2004

        Comment


        • #5
          Da, exact metoda respectivă este cea de care spuneam mai sus - la MB se numea flush.
          Adică spălarea cu ulei proaspăt, dublu cantitate, o imbecilitate maxima...nu se mai practica in reprezentante de când a apărut 236.14.

          Produci arsura cu uleiul vechi, că sa o cureți...
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Se practica in Germania pe scara larga, am lista cu service-urile si reprezentantele Mercedes care o folosesc.
            Eu sunt technician de aviatie, te rog sa-mi explicit cum un ulei care este scos dintr-o cutie de viteze si improspatat cu ulei nou produce 'arsura". Sincer eu nu inteleg, nu am pretentia ca le stiu pe toate dar nu inteleg.
            Uleiul din convertizor la cutia mea nu poate fi drenat, deci eu pot schimba doar uleiul din cuva cutiei, da ?
            Facand asta cand plec de pe loc incep sa mixez 1/2 sau mai putin cu 1/2 sau mai mult din 2 tipuri de ulei si anume uleiul vechi din convertizor cu uleiul nou schimbat din cuva cutiei.
            Ma intreb o fi bine ?Nu pot fi decat foarte nemultumit daca se intampla asa ceva la masina mea si niciodata de accord.

            De ce sa nu aplic metoda flush folosint ulei 236.14 ? Noi vorbim aici de o procedura tehnica de schimbare a uleiului incluzand convertizorul iar uleiul folosit este optiunea personala sau a service-ului.
            Last edited by emanoeladrian; 12-11-2017, 14:13 PM.
            ML270 CDI 2004

            Comment


            • #7
              Si ca sa nu existe loc de interpretari asta este site-ul:

              Tim Eckart Automatikölwechselsystem ®, tools for the automatic-transmission-fluid-exchange Wechseln der Öl-Trockenfüllmenge bei gleichzeitigem Reinigen/ Spülen, speziell auch bei Wandlern ohne Ölablaßschraube, zur Vorbeugung und Beseitigung von Automatikgetriebeproblemen (z.B. Glykolverseuchung, Schaltstöße, Schalten mit Verzögerung, Hochschalten bei zu hoher Drehzahl, Anfahrschwäche, Ruck beim Gang einlegen, Ruckeln, Rupfen beim Anfahren, Kickdownprobleme, Geräusche, rupfende Wandlerüberbrückungskupplung KÜB bzw. die dadurch […]


              Daca il deschizi o sa citesti putin mai jos ca procedura se face si cu ulei 236.14
              ML270 CDI 2004

              Comment


              • #8
                Daca nu ai bușon la convertizor, poți încerca metoda respectivă. Numai că MB are o metoda și mai simpla...

                Eu acuzam imbecilitatea soluției, daca te încăpățânai sa folosești uleiul vechi.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Spui ca MB are o metoda mai simpla prin care imi schimba si uleiul din convertizor ?
                  Nu am nimic impotriva sa fac lucrarea in Romania daca este asa. Am inteles ca Mercedes recomanda upgrading-ul la tipurile noi de ulei cutie.

                  Am sa intreb Autoklass daca ei schimba tot uleiul din cutie....cati litri sunt in total ?
                  In alta ordine de idei, recomanda-mi te rog un service privat serios pentru Mercedes, stiu ca tu te ocupi cu ultimele modele dar trebuie neaparat
                  sa-mi schimb cureaua agregate,pompa de apa,rola si termostatul la ML-ul meu 270CDI....in perioada 17-21Decembrie.
                  Multumesc anticipat.
                  Last edited by emanoeladrian; 12-11-2017, 15:14 PM.
                  ML270 CDI 2004

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc pentru gazduire, se poate inchide topicul.

                    Uleiul cutie si transmisie 4x4 il fac la Mercedes Germania in Radebeul. Am fost deja planificat.

                    Ar fi minunat ca toti colegii sa fie bine informati de ceeace se face exact la cutia lor si pentru ce platesc sumele deloc neglijabile cerute la schimbarea uleiului.
                    Platind pentru schimb ulei cutie si avand dupa schimb jumatate ulei nou si jumatate vechi in cutie NU E CORECT.

                    Numai bine si multe drumuri bune !
                    ML270 CDI 2004

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cl600 View Post
                      Daca nu ai bușon la convertizor, poți încerca metoda respectivă. Numai că MB are o metoda și mai simpla...

                      Eu acuzam imbecilitatea soluției, daca te încăpățânai sa folosești uleiul vechi.
                      Mi-a fost confirmata banuiala ! Mercedes Romania nu are nici o metoda mai simpla ci NU schimba uleiul din convertizor daca acesta nu are buson!
                      Discutie telefonica cu un reprezentant service Autoklass Chitila.
                      Punct.

                      Deci previziunile mele ca majoritatea mercedesurilor care fac schimbul de ulei la cutie si care nu au buson de golire Convertizor merg dupa 'schimbul de ulei'
                      NU cu ulei proaspat ci cu in melanj de ulei nou si ulei ars .
                      Si ne mai miram ca , cad cutiile de viteza !??
                      Nu-i inteleg insa pe cei de la Mercedes GmbH? De ce nu au montat acest buson la toate cutiile ?
                      ML270 CDI 2004

                      Comment


                      • #12
                        @cl600, respect pentru ceea ce faci si mai ales RESPECT ca faci asta in Romania! Sa revenim on-topic, da-mi voie sa te contrazic in ceea ce spui referitor la metoda "flush". Avand in vedere ca la cutiile 7G nu mai exista buson de golire al convertizorului nu prea vad cum ai putea schimba uleiul din convertizor si radiator fara aceasta metoda "imbecila". Chiar se practica aceasta metoda in Germania si metoda a evoluat foarte mult avand in vedere ca sunt tot felul de aditivi de curatare, se lucreaza la anumite temperaturi, presiune exacta ș.a.m.d, in plus au aparut aparate speciale pentru acest procedeu care chiar da randament si este (dupa parearea mea de novice) cel mai ok care exista in momentul de fata. Mai bine platesc 10 -15 litrii de ulei in plus decat sa scot cateva mii de euroci pentru o cutie noua ��
                        Das Beste oder Nichts !!!

                        Comment


                        • #13
                          La 7g e aproape imposibil sa găsești convertizor fara bușon.

                          Omul nu are 7g și am precizat deja că pt atelierele care nu au acces la procedurile oficiale, metoda flush e singura soluție.

                          Deasemenea am spus mai sus că imbecilitatea soluției este maxima daca se încăpățânează să caute uleiul vechi.

                          Acest thread este despre tipuri de ulei.
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            Am noutati

                            Am si noutati , am luat legatura cu ing. Tim Eckart in Germania, pe site-ul lui existand o lista impresionanta cu toate service-urile si dealerii de marca precum Mercedes si BMW care au cumparat sistemul si sunt autorizati sa faca service-ul la cutiile automate.
                            Surpriza, avem si in Romania o firma autorizata la Arad , se numeste Mercom.
                            e-mail pentru cei interesati :

                            servicemercom@gmail.com.

                            Oferta pentru cutia mea este 1600ron totul inclus. Nu e rau deloc numai ca am gasit si m-am programat la o alta firma la Berlin pentru 27Decembrie.
                            Si mai este ceva, se pare ca aceasta firma instaleaza busoane si magneti la convertizoarele cutiilor care nu sunt prevazute cu asa ceva.Pretul pentru schimbul de ulei este 250 Euro iar pentru buson si magnetii in cutie este extra.
                            Vad la fata locului si va tin la current.
                            Sarbatorile Craciunului cu bine si multa sanatate.
                            ML270 CDI 2004

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF