Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

DURA LUBE/METABOND,sau ce altceva mai bun?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Mercedes-Benz View Post
    Intreb si eu daca afecteza tachetii hidraulici Metabond-ul asta care impiedica scurgerile de ulei ? Eu nu sunt de parere ca ataca garniturile dar cred ca mai ales daca este pus intr-un motor rece atunci el s-ar "opri" un pic la tacheti .
    Eu am pus Dura Lube in S-ul meu , 2 flacoane si nu ma asteptam la schimbari majore . Am mai pus la Dacie cu multi ani in urma si a fost o minune ,dar acum la motorul meu l-am pus preventiv .
    Eu recomand urmatoarea operatiune ,atunci cand adaugati aditivi ptr ulei :
    schimbati uleiul si filtrul ,porniti masina si abia apoi adaugati aditivul cand temperatura apei ajunge la 80 si ceva de grade ...implicit si uleiul este cald ,asta ar elimina formarea de "cocoloase" care pot bloca si lasa fara ulei anumite portiuni din chiuloasa mai ales
    Oameni buni cine va vinde Metabond are si cateva intrebari a va pune ( nu cumparati Dvs ce credeti de cuvinta), acest Metabond difera in functie de uzura motorului ajungand pana la Metabond Old Special pentru motoare cu grad ridicat de uzura.
    Un aditiv niciodata nu se pune oricum ci numai la schimbul de ulei care se face cand motorul are peste 60 de grade cel putin (pt ca uleiul sa fie mai fluid si sa se recupereze gravitational intr-un timp decent, asta daca nu este extras cu recuperatorul pneumatic unde timpul este foarte mic dar tot trebuie ca motorul sa aiba peste 60 de grade), dupa extractie se pune o parte din aditivul Metabond care se prezinta la flacon de 250ml si se pune pe parcursul a 3 schimburi de ulei dar asta depinde cat de uzat este motorul.
    Important: Nu va face cocoloase in viata lui dar producatorul specifica ca este obligatoriu ca sa se faca schimbul si aplicarea aditivului cu motorul cald dupa care obligatoriu se parcurg nimim 100 de km imediat si constant la o turatie mare (nu cu 60,80) pentru OMOGENIZARE, altfel va pierdeti timpul si banii aiurea!
    Metabond este un tratament si trebuie aplicat corespunzator!
    Last edited by Andreas; 07-17-2009, 19:53 PM.

    Comment


    • #32
      Am folosit DuraLube la Passat, si am ramas surprins de efecte. Dupa un schimb de ulei am constatat ca motorul este mai silentios, iar acum ca a venit racoarea, dimineata cand il pornesc nu mai trepideaza. Inainte parca mergea in 2 pistoane pret de 10 secunde. Vorbesc de sincopele la rece pe care le are majoritatea motoarelor diesel. Acum nu mai are nici o scapare... Am mai sesizat un dop de fum la pornire, insa nu cred sa aibe legatura cu aditivul.
      http://www.caesaralexandru.wordpress.com

      Comment


      • #33
        Liqui-Moly!

        Daca studiezi putin iti dai seama ce trebuie, au 'oilguide' pe situl din .de. Ei au inceput business-ul in 1956 la Ulm; au comercializat bisulfura de molibden (MoS2). http://en.wikipedia.org/wiki/Molybdenum_disulfide

        Sunt convins ca tot ce diferentiaza uleiurile actuale este pachetul de aditivi.

        Limorom din Sibiu aici in ro. Folosesc de la ei TopTec 4200 (MB 229.51, VW 507.00) si Leichtlauf High Tech 5W-40 (pentru F8Q Moteur au Fonte pe Kangoo), impreuna cu Ceratec la fiecare 50000 km si restul aditivilor pentru combustibil.

        Exclusiv aceasta marca din 2007, F8Q are 320000 km cu motor original; in sensul ca nu a fost 'segmentat'; pompa de injectie a fost rectificata la Delphi, este o problema comuna. Deasemenea filtrele (Mahle - preferinta personala - dar probabil, daca as avea un distribuitor la indemana as lua Hengst) sunt foarte importante pentru fiabilitate; si mentenanta preventiva. Diagnosticarea corecta face cat 10 'mecanici'.

        Deasemenea folosesc Liqui-Moly pentru: Merc W463 (G320 CDI DPF din 2008), Sprinter 906 (315 CDI DPF 2007), VW Passat (2.0 TDI 170 CP BMR PD 2007) si nu am schimbat injectoarele : ), VW T5 (2.5 TDI 96 kW BNZ PD 2009), asta este cu cutie automata Aisin, PITA.

        Poate si un W126 sub 50000 km (aprox. 15000 eur) in urmatorii 2 ani. : )

        P.S. Nu sunt agent de vanzari sau actionar Liqui-Moly. : )

        Doar pasionat, si cat se poate de atent la detalii.

        Deasemnea nu am o parere foarte buna despre service-urile Daimler din Romania; dar cred ca sustin acest site si nu vreau sa continui ideea.

        Comment


        • #34
          Nu sustine nici o reprezentanta MB acest loc.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #35
            On Topic

            Cele doua produse fac parte din categoria CONDITIONATORILOR de metale.
            Conditionarea metalelor este parte a protectiei anticorozive.

            Dura Lube produce doar conditionatori de metale si vaseline.

            Am patit, am auzit si am citit mai sus experiente cu situatii limita care corespund indicatiilor de pe eticheta produselor.

            Metabond produce uleiuri, aditivi si conditionatori.
            Pentru conditionatori, temperatura max. 450grd. Mi se pare cam putin pentru temperatura din interiorul cilindrului.

            Din parerile unor conducatori auto (diverse forumuri), scaderea cu 30 CP datorata folosirii unui canditionator Metabond nu este recomandabila.

            Dar am vazut ca neintelegerea categoriei produselor si NERESPECTAREA INDICATIILOR DE FOLOSIRE de pe etichete conduc la pareri exacerbat de aiurea pentru ambele produse. Inclusiv amestecarea notiunilor: fluid, conditionator, aditiv, corector proprietati fluid pe durata de exploatare.

            Ca sa nu mai vorbim de pret (+60% fata de Duralube) si durata (nr. km.) garantata.

            Inca nu am vazut/citit o parere sau recomandare despre uleiurile Metabond bazata pe experienta proprie.

            Off Topic.

            Originally posted by edot View Post
            Liqui-Moly!
            Daca studiezi putin.... iti dai seama ce trebuie, au 'oilguide' pe situl din .de. Ei au inceput business-ul in 1956 la Ulm; au comercializat bisulfura de molibden (MoS2). http://en.wikipedia.org/wiki/Molybdenum_disulfide

            Sunt convins ca tot ce diferentiaza uleiurile actuale este pachetul de aditivi.

            ....

            Comment


            • #36
              Salut,

              Cam vechi postul dar trebuie sa ii facem un update.

              Am mai multe dube si camionae si folosesc permanent aditivi si tratamente pentru motor.

              Am folosit mult timp Dura Lube, Liqui-Moly si alte tratamente mai vechi, sunt bune si acestea , dar Metabond este peste ele.

              Sunt super multumit de Metabond.
              Folosesc pentru camioane Metabond : https://www.metabond.org/tratamente-...etabond-truck/

              -si pentru masina personala Metabond: https://www.metabond.org/tratamente-.../metabond-eco/

              Bineinteles cu ulei tot Metabond....

              De curand am inteles ca a aparut Metalubs. O sa il testez si pe acesta si revin cu o parere.

              Drumuri bune!

              Comment


              • #37
                Originally posted by adrian_trans View Post
                Am mai multe dube si camionae si folosesc permanent aditivi si tratamente pentru motor.
                Felicitãri. Pânã la urmã de ce mai punem ulei? Nu ar merge doar cu aditivi? Am auzit ca albeºte cuzineþii roºii din motoarele taxiurilor bej cu 889.000km care cirulã la noi revopsite maron (care te simþi?) ºi cu 180.000 pe ceasul din bord, completeazã particulele lipsã din segmenþi si redeseneazã cum e cheamã aia, "cross hatching" de pe cãmãºi.
                Oare dacã am pune doar aditivi în câþiva ani motorul nu ar ajunge iar la 0km?

                Comment


                • #38
                  " Oare dacã am pune doar aditivi în câþiva ani motorul nu ar ajunge iar la 0km?"


                  Buna asta. )

                  eu nu am luat masinile noi si nu stiu cum au facut schimbul de ulei si cum a facut intretinerea inainte ... e bine sa protejez.

                  Dar acum sa fim seriosi....cand motorul are probleme mecanice .... doar nu ne asteptam ca bagam potiunea magica si ne repara motorul. ))

                  Tratamentele de motor chiar isi fac treaba pentru un consum de ulei mediu , zgomot redus,,, o pornire la rece mai usoara.... dar nu ne segmenteaza motorul peste noapte

                  Comment


                  • #39
                    Apropo de taxiuri vopsite (putin oftopic), stiu o chestie tare. Un taximetrist si-a luat un 212 taxi crem cu 350000km, si l-a vopsit, i-a dat kilometrajul la 150000km, doar sa creada colegii ca a luat o masina scumpa, se vedea de la o posta ca este vopsit. Dar a facut minim 150000km, apoi nu l-am mai vazut.

                    Comment


                    • #40
                      Am un Sprinter din 2002,motor 2,2-110 CP,600.000 km la bord ,absolut reali.
                      Nu mananca ulei,nu are șpan in filtru,la fiecare 15.000 km schimb uleiul si filtrul.

                      Ma gandesc sa bag Metabond la urmatorul schimb de ulei,asa preventiv...
                      Trecand peste partea financiara ....este sau nu o idee buna ??

                      Comment


                      • #41
                        E bun si Metabond. Am folosit timp de 10 ani pe 4 masini
                        Dar acum am trecut pe Liqui Moly Ceratec. M-am interesat si are aceleasi proprietati ca aditivul de la Metabond dar e de 2 ori mai ieftin.
                        Oricum am pus si eu si un prieten Ceratec si nu am avut probleme

                        Comment


                        • #42
                          Eu am un mare dezavantaj - am niºte motoare cu presiune de ulei beton (aproape 3), vara, încinse, în traficul bucur eºtean. OM601, M104 ºi M603.971
                          Ce mã fac? Ce aditiv sã pun?
                          Pentru cã uleiul de bunã calitate într-un motor neuzat se pare cã nu face faþã... sau spate.
                          Aº vrea sã intru în rândul lumii, sã mã pot lãuda cã am un aditiv scump, dacã se poate cel mai scump! Unul care adaugã materialul care lipseºte de pe cuzineþi, regenereazã segmenþi, cilindri...

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by AIM View Post
                            E bun si Metabond. Am folosit timp de 10 ani pe 4 masini
                            Dar acum am trecut pe Liqui Moly Ceratec. M-am interesat si are aceleasi proprietati ca aditivul de la Metabond dar e de 2 ori mai ieftin.
                            Oricum am pus si eu si un prieten Ceratec si nu am avut probleme
                            Multumesc.
                            Am citit cateva pareri pe net si sunt bune.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Bugs Bunny View Post
                              Eu am un mare dezavantaj - am niºte motoare cu presiune de ulei beton (aproape 3), vara, încinse, în traficul bucur eºtean. OM601, M104 ºi M603.971
                              Ce mã fac? Ce aditiv sã pun?
                              Pentru cã uleiul de bunã calitate într-un motor neuzat se pare cã nu face faþã... sau spate.
                              Aº vrea sã intru în rândul lumii, sã mã pot lãuda cã am un aditiv scump, dacã se poate cel mai scump! Unul care adaugã materialul care lipseºte de pe cuzineþi, regenereazã segmenþi, cilindri...
                              Fiecare cu parerea lui...

                              Comment


                              • #45
                                In primul rand buna ziua tuturor.
                                Eu am folosit Super Dura Lube la toate masinile pe care le-am avut, la fiecare 60.000 km.
                                Nu am avut nicioadata probleme cu aceste motoare, iar cei care au cumparat masinile mele au zis ca le merge motorul ceas.
                                Atentie insa, ca sunt mai multe feluri, asigurati-va ca este pentru nr. de km pe care il aveti si pentru tipul de combustibil folosit de masina dvs.
                                Aditivul se pune odata cu uleiul nou, sau in primii 1000 de km de la schimb. Folositi un ulei de calitate si il puteti tine 15-20.000 km.
                                Ca imbunatatiri, pe C200 CDI pe care il am acum, am scos si medie 4,6% consum, vara pe drumuri nationale, in rest nu am sesizat imbunatatiri notabile, Recunosc, am folosit aditivul mai mult ca o polita de asigurare, in cazul in care pierd uleiul sau lichidul de racire in urma unui eveniment nedorit.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF