Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes e200 kompressor w211 facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    @Sharky, daca e defect de fabricatie, e comun tuturor M271 si e mai degraba defect de proiectare. Daca te uiti un pic la rusi e plin de cazuri, probabil din cauza climei mai aspre si uleiurilor contrafacute + masini importate cu istoric incert. Am vazut si pe la nemti / americani / englezi.

    Cu cat e motorul, mai nou ca generatie, amestecul la rece e imbogatit ca sa ajunga motorul cat mai repede la parametrii 'eficienti' si sa iasa tatu ECO in testari.
    Pe euro 5 la M271 EVO problema e si mai des intalnita.

    Autobild au rulat un W204 C180k vreo 350.000 km pana au schimbat lantul si variatoarele, deci in conditii de Germania cu revizii dese se poate, astea sunt costurile de rulare pe care le dau ei ,le-am tradus cu google translate din germana:

    Nine years C-class in the endurance test
    These costs have been incurred:
    Insurance and taxes 12,246 euros
    16 Maintenance according to manufacturer / service indicator 7502.95 euros
    38,762 liters Super = Real consumption 9.6 l / 100 km over the total distance 52.328,7 euros
    130 liters engine oil refill = 0,3 l / 1000 km 3179.95 euros
    7 sets of tires (195/60 R 16, different brands) 3497.20 euros
    repairs:
    Various light bulbs 273.54 euros
    Seven brake repairs 3581.36 euros
    Replaced twice windscreen 1834.84 euros
    Windscreen wiper, tire-fit etc. 568.29 euros
    km 206.438: Combi switch replaced 529.34 euros
    km 209.883: accelerator pedal replaced 295.76 euros
    km 255.157: Replaced windscreen washer nozzles 267.44 euros
    km 270.598: catalyst replaced with lambda probes 1760.48 euros
    km 286.172: Controller replaced, software update for engine control unit 434.62 euros
    km 312.993: Propeller shaft replaced 437.12 euros
    km 362.347: Timing chain including camshaft adjuster replaced 1683.54 euros
    km 395.083: starter exchanged 635.74 euros
    km 397.846: Cooling water thermostat replaced 136.46 euros
    Total: 91,193.33 Euro = 23 cents / km

    Eu zic sa ca merita o faci si sa-i faci si furtunasele de evacuare carter / valva PCV si ai macar masina pusa la punct. Altfel, pierzi probabil si timp si bani la revanzare mai mult decat te costa sa o faci, eu personal n-as pune capul pe perna linistit seara fara sa-i zic cumparatorului.
    Last edited by dkmg; 11-22-2017, 14:28 PM.

    Comment


    • #47
      Dar de pe site-ul acela din Angli a comandat cineva? Adicã dacã sunt piese bune și dacã sunt serioși ca observ ca plata se face înainte!!

      Comment


      • #48

        Am reuit sa atașez și poza!!


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #49
          Urat!!!

          Nu se poate ca vânzãtorii sa nu fi stiut nimic.

          Pretul era prea bun.

          Comment


          • #50
            Asta este...soarta!!! Acum sa vãd dacã gãsesc undeva mai ieftin variatoarele! Ca sa dau 3000 pe bucata, parca nu imi vine!!! Ce am înțeles de la colegul mariuswsw ca el a cumpãrat de pe m271.com, dar a luat doar pinionul in sine, nu și fãrã chestia din jumãtate și acum face gãlãgie sau cv de genul. Asa ca nu știu dacã m271.com vinde variatorul cu totul la prețul respectiv, adicã 380lire tot setul!!

            Comment


            • #51
              Pentru kit lanț, trebuie schimbat și lanțul balansier cu tot cu patine sau doar cel de pe variatoare,inclusiv intinzator și patine!!!

              Comment


              • #52
                Daca tot te apuci sa dai jos indicat ar fi schimbat tot insa nu este o regula asta si nu sunt note care sa indice treaba asta.Verifica si uzura si intinderea lui cand desfaci sa nu fie surprize ca la ce de sus!
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • #53
                  Lumea mai schimba, dar personal nu am auzit de lant balansor dus la m271.
                  M272 avea probleme la balansor ( E350, E280).

                  Eu personal as schimba doar lant principal, variatoare si intinzator lant principal. Ghidurile se verifica ochiometric daca sunt raschetate. Asa, poti sa scapi fara sa scoata motorul de pe masina.

                  Comment


                  • #54
                    Ca sa schimbi lanțul de jos(balansier) trebuie sa dai motorul jos?

                    Comment


                    • #55
                      Nu neaparat trebuie dat jos insa ai de demontat destule de pe masina sati faci loc.
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • #56
                        Ãștia de la service-ul unde m-am dus cu mașina, vor sa schimb întreg kitul de distribuție, inclusiv cel balansier, spun ei ca dacã nu schimb tot kitul distribuitorii nu imi vor da garanția la kitul de distribuție. Pana la urma as schimba și lantul balansier, dar ma gândesc ca nu știu cât o sa ma ținã variatoarele de pe site-ul m271.com( intenționez sa le cumpãr de aici-ei mi au spus ca ar fi Italian Made), ca dacã as fi convins ca ma vor tine 100-150000km variatoarele se merita sa schimb tot kitul!
                        Pe de alta parte cam cât dureazã manopera sa schimb furtunasele carter, ma refer aici la ore!!!

                        Comment


                        • #57
                          Salut, manopera pentru furtunase este de 8 ore


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #58
                            Dar eu ma tot întreb care oare ar fi cauza care a dus sa se rupã in halul acesta dinții de la variatoare!!! Ca nu stiu dacã ar putea fi doar furtunasele carter!!! Menționez ca din 2013 pana in prezent mașina a rulat apx 16.000km și a avut uleiul schimbat de 3ori!!! Ca degeaba schimb toatã distribuția acum și nu gãsesc cauza care a dus la asta, pt ca apoi iarãși o sa se intample la fel!!!

                            Comment


                            • #59
                              Mercedes e200 kompressor w211 facelift

                              Poate fi un cumul de factori. Pe langa furtunasele buclucase unde calculatorul incearca sa compenseze aerul fals, mai poate fi un intinzator de lant obosit/uzat, coroborat cu un lant alungit si in final un material slab al variatoarelor.
                              Pe langa cele de mai sus, mai pui si intervale lungi de schimb al uleiului de motor.
                              Si daca se merge mult cu aerul fals de la furtunasele crapate, mai pui pe lista si un catalizator cu miezul topit. Stima.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment


                              • #60
                                M-am hotãrât și am comandat întreaga distribuție, inclusiv lantul balansier cu tot ce înseamnã patine și intinzator( patinele OEM iar restul Swag). Am comandat și kitul de furtunase carter OEM, cu Garnituri și ce mai trebuie conform codurilor date de colegul DKmg(mulțumesc lui). Toate aceste piese costa 1350 lei( sunt scumpe?). Și prin schimbul acestor piese coroborat cu schimbatul la 10.000mii al uleiul( am zis sa merg pe 0w40) crazyady sper sa previn problema variatoarelor și al Distribuției.
                                Parca vãd când o sa umble la firtunase ca sunt intacte și nu trag aer fals( sa vezi ras atunci ca trebuie identificatã problema ruperii variatoarelor).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF