Salutari tuturor!
In timp ce rulam pe autostrada cu aprox 120 km/h masina a dat doua socuri de am zis ca s-a rupt in doua! S-a comportat ca si cum as fi trecut, la acea viteza, peste o bordura de vreo 10 cm inaltime. M-au trecut toate transpiratiile (fiind prin Ungaria) dar am continuat sa rulez. Pana sa opresc pentru somn mi-a mai facut aceeasi faza de doua ori. Am pus-o pe seama motorinei proaste luate la iesirea din Romania si m-am culcat. Din acel moment a mers f bine, ca si pana atunci, timp de 5000 km. Uitasem deja; cand POC! Era sa sar din scaun! Deja motorina era schimbata de vreo 5-6 ori numai in Germania asa ca prima varianta a sarit din schema. De atunci a inceput sa faca din ce in ce mai des mai ales in jurul turatiei de 2200 rot/min in orice treapta de viteza si in forja, niciodata in decelerare. Am ajuns pana la urma acasa (am mai rulat asa inca 10000 pe comunitate) si am procedat la urmatoarele: diagnoza totala cu rezultat zero adica nu este nici o eroare, schimbat volanta + ambreiaj, schimbat senzor de impulsuri arbore cotit, schimbat acumulator. Tot face! Cred ca o sa ma inebuneasca masina asta! Socurile sunt foarte scurte, puternice, cred ca vin de la motor, nu de la transmisie iar dupa ce trec, masina merge de parca nu s-ar fi intamplat nimic. Trage bine, porneste f usor, se opreste frumos, nu vibreaza nici la relanti nici in mers, nu are zgomote anormale.
Daca a mai patit cineva asa ceva (cu toate ca nu doresc nimanui) il rog sa ma ajute cu orice idee. Ii rog si pe cei cu experienta mai mare sa ma ajute cu orice sfat! Pana acum ideile specialistilor ar fi: geometria variabila defecta, senzor de presiune turbina defect (ar aparea la diagnoza) si EGR defecta. Ca sa le probez pe toate ar insemna inlocuire cu piese noi, costuri f mari fara un rezultat sigur.
Va rog sa ma ajutati cu sfaturi!
Va multumesc!
In timp ce rulam pe autostrada cu aprox 120 km/h masina a dat doua socuri de am zis ca s-a rupt in doua! S-a comportat ca si cum as fi trecut, la acea viteza, peste o bordura de vreo 10 cm inaltime. M-au trecut toate transpiratiile (fiind prin Ungaria) dar am continuat sa rulez. Pana sa opresc pentru somn mi-a mai facut aceeasi faza de doua ori. Am pus-o pe seama motorinei proaste luate la iesirea din Romania si m-am culcat. Din acel moment a mers f bine, ca si pana atunci, timp de 5000 km. Uitasem deja; cand POC! Era sa sar din scaun! Deja motorina era schimbata de vreo 5-6 ori numai in Germania asa ca prima varianta a sarit din schema. De atunci a inceput sa faca din ce in ce mai des mai ales in jurul turatiei de 2200 rot/min in orice treapta de viteza si in forja, niciodata in decelerare. Am ajuns pana la urma acasa (am mai rulat asa inca 10000 pe comunitate) si am procedat la urmatoarele: diagnoza totala cu rezultat zero adica nu este nici o eroare, schimbat volanta + ambreiaj, schimbat senzor de impulsuri arbore cotit, schimbat acumulator. Tot face! Cred ca o sa ma inebuneasca masina asta! Socurile sunt foarte scurte, puternice, cred ca vin de la motor, nu de la transmisie iar dupa ce trec, masina merge de parca nu s-ar fi intamplat nimic. Trage bine, porneste f usor, se opreste frumos, nu vibreaza nici la relanti nici in mers, nu are zgomote anormale.
Daca a mai patit cineva asa ceva (cu toate ca nu doresc nimanui) il rog sa ma ajute cu orice idee. Ii rog si pe cei cu experienta mai mare sa ma ajute cu orice sfat! Pana acum ideile specialistilor ar fi: geometria variabila defecta, senzor de presiune turbina defect (ar aparea la diagnoza) si EGR defecta. Ca sa le probez pe toate ar insemna inlocuire cu piese noi, costuri f mari fara un rezultat sigur.
Va rog sa ma ajutati cu sfaturi!
Va multumesc!
Comment