Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Miros de benzina la pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut, am descoperit in final de unde vine mirosul, cica e un furtun sub joja de ulei destul de jos prin care trec vapori de ulei. Si necesita inlocuire.
    Ma poate ajuta cineva cu un cod pt furtunul respectiv?
    Multumesc anticipat.

    Comment


    • #32


      Daca despre asta e vorba, cred ca trebuie sa dai motorul jos

      Comment


      • #33
        A1660180982 https://www.ilcats.ru/mercedes/?func...30&language=en

        E destul de aiurea că trebuie coborât motorul. Schimbi și A1660180882 Nu vin decât pe original.

        Eu le-am schimbat ambele că erau coapte.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #34
          Nu vin decât pe original.
          Cine ti-a spus ca vin doar pe original?? Se gasesc si aftermarket, 50-60 lei bucata( daca ma mai tine memoria).
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #35
            Nu pun maț cu 50 lei când originalul e 100. Mai ales că e de lucru să-l schimbi. Dacă mai ține 18 ani e perfect.
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • #36
              Scuze, pot sa pun si eu o intrebare off topic? De unde ia furtunul vaporii de ulei? Din baie, din carter? Si unde ii duce? Mirosul de benzina de unde vine? Asta e sistemul acela PCV (Positive Crankcase Ventilation)?
              No malfunction

              Comment


              • #37
                Furtunul ăla e în 3 de fapt. Leagă baia de ulei cu capacul de la distribuţie şi cu capacul de pe axul cu came. Capacul de la axul cu came e legat prin porcăria aia de furtun în S în admisie, chiar după ecu şi înainte de clapeta de acceleraţie. Din ce am priceput e pentru a egaliza presiunea în carter / baie.

                Citeam pe forumurile ruseşti că dacă furtunul laa în S se înfundă (drumuri scurte iarna condens / îngheţ) nu se mai aeriseşte baia şi apare fenomenul de aruncat ulei pe la jojă (unii au şi păţit pe aici).

                Mai multe nu ştiu. Vorbesc de W168. La alealalte nu ştiu cum e.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #38
                  Nu pun maț cu 50 lei când originalul e 100. Mai ales că e de lucru să-l schimbi. Dacă mai ține 18 ani e perfect.
                  Ce faci tu, e strict problema ta, dar cand dai un sfat fa-o documentat!
                  Leagă baia de ulei cu capacul de la distribuţie şi cu capacul de pe axul cu came.
                  Furtunul ala nu are legatura cu "capacul de pe axul cu came", aka capac chiulasa. Capacul e in partea din fata a motorului si furtunul vine prins in spatele admisiei, pe admisie, printr-o LEGATURA OARBA.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #39
                    Foarte interesant. Multumesc pentru explicatii Gruiarew si LauLaur. Sper ca intr-o zi voi intelege si eu motorul asta.
                    No malfunction

                    Comment


                    • #40
                      Salut,
                      Va multumesc pt cod. Asa a zis si mecanicul ca furtunul face legatura cu baia de ulei, doar ca nu a zis ca da motorul jos, trebuie sa desfaca pe sus sa ajunga la el. Sper sa poata.
                      Mersi

                      Comment


                      • #41
                        Probabil se poate cu motorul coborat. Sa reconditionezi si electromotorul daca tot desfaci pe acolo

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Stelian. View Post
                          Salut,
                          Va multumesc pt cod. Asa a zis si mecanicul ca furtunul face legatura cu baia de ulei, doar ca nu a zis ca da motorul jos, trebuie sa desfaca pe sus sa ajunga la el. Sper sa poata.
                          Mersi
                          Se poate, daca se coboara motorul cam 5cm e suficient spatiul.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #43
                            Aşa-i Laur, e în admisie nu în capacul de la chiuloasă.

                            N-am zis că trebuie dat motorul de tot jos, dar trebuie coborât. Problema e furtunul ce merge în capacul de la distribuţie. N-ai pe unde băga mâinile.
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • #44
                              Chiar daca se coboara motorul, tot trebuie demontat tot ce e deasupra motorului: carcasa filtru aer, calculator, clapeta acceleratie, admisie(cu tot cu rampa de injectie). Abia apoi poti baga manuta dupa furtun: odata prin spatele motorului, si odata pe desupra pompei de apa.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF