Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum URIAS de ulei Sprinter 318CDI 2008

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Buna seara, tuturor! Va pregatesc o poveste lunga. Dar ca s-o scurtez, pana la urmatorul test, va spun ca am desfacut a doua oara motorul si am gasit TOTI segmentii de ungere blocati "pe inchis" pe arculete. Maine sper sa fac o cursa de proba cu speranta ca problema s-a rezolvat. Dupa test va scriu cu amanunte ce-am facut la masina si cu ce rezultate. Pana atunci va urez o seara placuta!

    Comment


    • #32
      Curatat canalul segmentului bine,gaurile de ungere din piston ,segmenti noi ,ulei bun ,si aia e!

      Comment


      • #33
        Se pare ca pana la urma, masina colegului a ajuns la vanzare.. http://olx.ro/oferta/mercedes-sprint...tml#71f7dbd4de
        Am fi curiosi sa aflam cum s-a terminat aventura cu motorul ,mai ales ca este o lipsa totala de informatii din "campul muncii" despre acest motor.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #34
          Sa nu se fi lasat pagubas si inca sa aiba probleme.Cel mai frecvent asa se intampla se vinde cand nu se mai da de cap ca fiind perfect functionala si uneori mai pica in plasa cate unul.
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #35
            Am avut si eu o problema legata de consumul de ulei a carei rezolvare o gasiti aici http://www.clubmercedes.ro/primiti-c...-t38062p6.html in postul #113, asta pentru a nu scrie in doua locuri.Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #36
              Salut !
              Am si eu o problema similara la un MB Sprinter 313cdi din 2004 cumparat din Germania, acum am ajuns la "incredibila" cifra de 122.000 Km. Reviziile facute primii 2 ani la Casa Auto (garantie), apoi la un service particular. Am incercat sa pun piese de calitate la reviziile anuale (la cca 10.000 Km).
              Inutil sa va povestesc ca masnia a mers impecabil....pana la sfarsit de 2015 cand am plecat din Bucuresti la Brasov. Uleiul avea 10-12.000km/1 an insa ultimul schimb nu a fost cu ulei de calitate (Aral 5W40). In 99% din situatii masina nu a depasit 3000 rpm sau 110Kmh.
              De data asta am alergat cu 130-135 km/h (unde se putea), pana la Comarnic, unde s-a aprins becul de ulei. (de obicei nu competez de la schimb la shimb). O singura data s-a mai aprins becul - acum multi ani.
              Am completat cu 1L (s-a stins becul), apoi la intoarcere, fara sa alerg, s-a aprins iar la Ploiesti (am completat inca 1 L in Bucuresti)
              Am mai facut un drum scurt (Gaesti) , iar la intoarcere (dupa 100 Km) s-a aprins iarasi (am mai pus 1L). Nu am mai pornit-o 2 luni. Ieri nivelul era sub minim.
              Masina "trage" la fel de bine, nu scoate fum, singura problema pe care am vazut-o - intercoolerul pare in stanga-jos imbaxit de ulei. Dar nu sunt 3L de ulei acolo
              Poate cineva sa-mi recomande un mecanic/service care poate sa faca o constatare?
              Multumesc.

              Comment


              • #37
                daca este intercoolerul si conductele de la turbo, cu ulei clar pe acolo pe la turbina ai problema
                Mergi cu masina la un atelier de reconditionat turbine pentru diagnsticare exacta, este si service si prelucrari mecanice.
                Cauta ROBNEC pe internet, este pe str Piscu Crasani, in spatele parcului de la Autogara Militari
                Alte atelier ok ar mai fi pe la Filaret sau Parcul Circului

                Comment


                • #38
                  Multumesc pentru raspuns. E o pata de ulei pe un colt al intercoolerului, dar e vorba de zeci de ml, nicidecum de 2-3 L de ulei. Eu zic ca nu e turbina de vina, se aude ca intotdeauna si nu scoate fum. In schimb, am gasit vasul de expansiune plin de ulei. Cu probabilitate de +90%, (dupa mintea mea) e termoflotul spart.

                  Sper sa ma rezolve service-ul unde fac de obicei reviziile, ei se ocupa in general cu turisme. Le-am spus despre ce e vorba si erau ingroziti de spalarea instalatiei de racire, care ar fi o manopera extrem de murdara si de durata. Mi-au pus ca trebuie un termoflot nou pe Behr, niste garnituri si un furtun de racire pe original MB....asta fiind un minimal, fara sa vada masina.
                  O sa va povestesc ce s-a intamplat.

                  Comment


                  • #39
                    Salutari tuturor si scuze pentru intarziere!
                    Defectul era pana la urma "segmenti raclori blocati in canale pe inchis". Din fericire pentru mine, mecanicul a facut o treaba foarte buna. Am rulat de atunci 150000 de km si motorul merge perfect. Nu mai consuma ulei.
                    Toate bune si drum bun tuturor!

                    Comment


                    • #40
                      Salut!
                      Mai ai nr de la mecanic care a segmentat motorul?

                      Comment


                      • #41
                        Salut!
                        Mai ai nr de la mecanic care a segmentat motorul?

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF